Taidat itse pettyä vielä enemmän.Dominic sanoi:Ois paree tulla tai Hyllis pettyy pahemman kerran.![]()
Taidat itse pettyä vielä enemmän.Dominic sanoi:Ois paree tulla tai Hyllis pettyy pahemman kerran.![]()
Niin totta.Jacques sanoi:Taidat itse pettyä vielä enemmän.
:sad:Dominic sanoi:Niin totta.![]()
:glad:Matxi sanoi:
Jarkko?Dominic sanoi::glad:
Mars mars!Jonkki sanoi::dunno:
Päätän 9.3.2006, osallistunko.Matxi sanoi:Mars mars!
Oke..Jonkki sanoi:Päätän 9.3.2006, osallistunko.
Eiks se sun pumpattava Ken ole ihan yksyhteen?Jacques sanoi:Oke..
Pitää siis varautua ja teettää pahvi-jonkki..
...kera neljän reiän...Jacques sanoi:Oke..
Pitää siis varautua ja teettää pahvi-jonkki..
Ja viides Dompparille!Dominic sanoi:...kera neljän reiän...
eiku se on enämpi lfb:n näköinen.Matxi sanoi:Eiks se sun pumpattava Ken ole ihan yksyhteen?
Ai. No sitten.Jacques sanoi:eiku se on enämpi lfb:n näköinen.
Öh.. Mitä hemmettiä sä oikein teet spanielin näköisellä pumpattavalla 'Kenillä'? :doubtful:Jacques sanoi:eiku se on enämpi lfb:n näköinen.
No se on Jacques, parempi ettet tiedä!Juhis sanoi:Öh.. Mitä hemmettiä sä oikein teet spanielin näköisellä pumpattavalla 'Kenillä'? :doubtful:
Juhis sanoi:Öh.. Mitä hemmettiä sä oikein teet spanielin näköisellä pumpattavalla 'Kenillä'? :doubtful:
Kas! Sehän on lfb!Jacques sanoi:
hei, ei äikän kirjotuksiin voi lukea mitenkään!!!lfb sanoi:Tuosta sunnuntaista seuraavana päivänä alkaisi yo-kirjoitukset, mutta ehkä se ei ole este.
Enhän mä nyt niin mitättömän asian kun kirjoitusten takia jätä möötteä väliin. Riippuu vähän muista asioista nyt tuo osallistuminen, selvinnee sitten myöhemmin.Thyella sanoi:hei, ei äikän kirjotuksiin voi lukea mitenkään!!!
meitsi on ainaski mukana!
-edit- evo