kouvotsvoni
Banjottu
Alkanut tulla fiilis, jotta ihan vaan kostoksi voisin matkata toiselle puolelle Suomea katsomaan teitä höpönassuja.
loistavaa!kouvotsvoni sanoi:Alkanut tulla fiilis, jotta ihan vaan kostoksi voisin matkata toiselle puolelle Suomea katsomaan teitä höpönassuja.
Mää en leiki enää sun kaaJonkki sanoi:Jos kouvo tulee niin, sitten kyllä minäkin en. Eiku! Katotaan nyt.
![]()
![]()
Tuohan oli luonnollisesti niiku tarkoitettu ilman sitä "en". Se oli vain hassuttelua!kouvotsvoni sanoi:Mää en leiki enää sun kaa![]()
:eek!: :eek!:Jonkki sanoi:Alan taas kallistumaan tuohon möötteen osallistumiseen, mutta en silti lupaile mitään!
Paas lupaillen vaan!Jonkki sanoi:Alan taas kallistumaan tuohon möötteen osallistumiseen, mutta en silti lupaile mitään!
_o/
Nousee hiljakseen. :ahem: Kohta jo 107%.Jonkki sanoi:
Et oo ihan varma et onks käsi poikki vai vaivaako sappikivet?Jussi sanoi:En osallistu, olen sairaana. Käsi poikki tai jotain...
En mä tuolloin kyllä ole.Jonkki sanoi:Oks Kyy messis?
Kyllä sen sunnuntaivekkarin voi Matxinkin luona katsella.K.Yrjola sanoi:En mä tuolloin kyllä ole.
Taitaa mennä skaban kanssa päällekäin.Jacques sanoi:Kyllä sen sunnuntaivekkarin voi Matxinkin luona katsella.
Mitäs skaboja siellä muka tuleeK.Yrjola sanoi:Taitaa mennä skaban kanssa päällekäin.
bahrainin kisa tulee iltapäivällä vasta lain.K.Yrjola sanoi:Taitaa mennä skaban kanssa päällekäin.
Jacques sanoi:bahrainin kisa tulee iltapäivällä vasta lain.
:thumbup:K.Yrjola sanoi:Aijaa... no täytyy nyt katella, jos joku ottais kyytiinsä ni on PIENET tsargat että voisin lähteä. En osaa vielä sanoa lain.