2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Huh huh. Kai se on sitten tultava. Odotetaan silti virallisia tuloksia.
Sunnuntainahan se selviää ;) .

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Pokeri kyllä kiinnostaisi ja mun serkkua, joka asuu Suomen Turuussa pitäisi käydä tapaamassa.

Eikä seurakaan olisi kovinkaan huonoa....jos Jaskakin kerran jää pois! Jos joku ikäimmeinen olisi lähdössä "käymään" miittiinkiin täältä ihmisten ilmoilta, niin sitten voisi edes harkita.

Osallistumistodennäköisyys on 7%.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Formulanomi sanoi:
Jos joku ikäimmeinen olisi lähdössä "käymään" miittiinkiin täältä ihmisten ilmoilta, niin sitten voisi edes harkita.
No houkuttelepa Yrjölä mukaan..

SuzZ

Mommy
Sijainti
Kajaani
Vai tällättee työ suunnittelette tääl päin! Entäs minä?! :frown:

SuzZ

Mommy
Sijainti
Kajaani
Olihan tota puhetta RK:n kaa että kajaani-poppoo osallistuis myös tälläkin kertaa.. :thumbup:

NitiNati

Drag King
Sijainti
Turku
Voishan sitä kaupungilla silloin törmäillä, jos immeiset on menossa jonnekin viihteelle. :alppu:

Örfil

Guest
Mä en tuu minnekään kun kaikki kuitenkin peruu tulemisensa taloudelliseen tilanteeseen vedoten.

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
en ole tulossa katson kisan ihan yksin pienessä huoneessani jännittäen että voittaako kimi vai jysähtääkö kone ;) :rolleyes: :doubtful:
ja jos jysähtää niin sit se on voi voi katson kuitenkin kisan loppuun vaikka ei kiinnostaisikaan... :alppu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Ensi viikolla selviää tämän kohtalo. Riippuen miten tulee kutsua sappirakonpoistoleikkaukseen niin saattaa tämä homma peruuntua. Ilmoittelen.

Örfil

Guest
Jacques sanoi:
et oo yhtään katkera? :D
Mulla poistetaan tuolla viikolla akillesjänne, maksa, pohjoinen munuainen ja osa peräsuolta ja kaiken lisäksi mutsi kanitti viikkorahat, joten en millään tosiaankaan pääse paikalle... ;)