Jonkki
Press Play ►
Huh huh. Kai se on sitten tultava. Odotetaan silti virallisia tuloksia.
Sunnuntainahan se selviää
.
Sunnuntainahan se selviää
Samoilla prosenteilla etenee Nick_W.Jonkki sanoi:Tämänhetkisten mielipidetiedustelujen mukaan Jonkin osallistuminen on 65% varmaa.
Tuutko Fiatilla?Nick_W sanoi:Samoilla prosenteilla etenee Nick_W.![]()
Enpäs tiedä.Jacques sanoi:Tuutko Fiatilla?
No houkuttelepa Yrjölä mukaan..Formulanomi sanoi:Jos joku ikäimmeinen olisi lähdössä "käymään" miittiinkiin täältä ihmisten ilmoilta, niin sitten voisi edes harkita.
*Houkuttelee Tiian möötteen*SuzZ sanoi:Vai tällättee työ suunnittelette tääl päin! Entäs minä?! :frown:
Jaahas. Jacques varmisti, että SuzZ ei tule möötteen. :frown:Jacques sanoi:*Houkuttelee Tiian möötteen*![]()
\o/ \o/ \o/ :ahem: :ahem: :ahem:SuzZ sanoi:Olihan tota puhetta RK:n kaa että kajaani-poppoo osallistuis myös tälläkin kertaa.. :thumbup:
:eek!: :alppu: :ahem:SuzZ sanoi:Olihan tota puhetta RK:n kaa että kajaani-poppoo osallistuis myös tälläkin kertaa.. :thumbup:
et oo yhtään katkera?Jussi sanoi:Mä en tuu minnekään kun kaikki kuitenkin peruu tulemisensa taloudelliseen tilanteeseen vedoten.
Mulla poistetaan tuolla viikolla akillesjänne, maksa, pohjoinen munuainen ja osa peräsuolta ja kaiken lisäksi mutsi kanitti viikkorahat, joten en millään tosiaankaan pääse paikalle...Jacques sanoi:et oo yhtään katkera?![]()