Hienoa!Bobakki sanoi:Liityn fifti-sixti-listalle. Jos joku samalla suunnalla asusteleva mielii mukaan ja vähentämään samalla sivullekirjoittaneen bensakuluja, niin ilmoittakoon olemassaolostaan.
Hienoa!Bobakki sanoi:Liityn fifti-sixti-listalle. Jos joku samalla suunnalla asusteleva mielii mukaan ja vähentämään samalla sivullekirjoittaneen bensakuluja, niin ilmoittakoon olemassaolostaan.
Vain, jos Zoom. Eiku.Nick_W sanoi:Jos Jonkki muljuutetaan mukaan niin itse olen 100-varmasti paikalla.
En usko.oldez sanoi:et... se on varattu
Joni sanoi:Vaan jonkun toisen. :ahem:
Joni sanoi:Vaan jonkun toisen. :ahem:
Lisää nyt toinen n vielä! :thumbup:jaska sanoi:S.A :n haluaisi mun viereen, mutta kun en ole tulossa niin :nope:
Kui ?S.A sanoi:Lisää nyt toinen n vielä! :thumbup:
Meinaatko, että joku toinenkin nainen olis halukas Jaskan viereen? Kimppakivaa..S.A sanoi:Lisää nyt toinen n vielä! :thumbup:
:sad:jaska sanoi:
jaska sanoi:
Kielitaidottomat.. :nope:Vellu sanoi:Meinaatko, että joku toinenkin nainen olis halukas Jaskan viereen? Kimppakivaa..
+jaska sanoi:S.A :n haluaisi mun viereen, mutta kun en ole tulossa niin :nope:
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:jaska sanoi:S.A :n haluaisin mun viereen, mutta kun en ole tulossa niin :nope:
Älä nyt hölmöile.. "toinen n" tarkoittaa ilmiselvästi toista naista.Jacques sanoi:Kielitaidottomat.. :nope:
+
n
=
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:
Kyllä voi.Jonkki sanoi:Mukana 50% varmuudella. Voisko tähän ympätä pokerin?![]()
Eipäs voi....Dominic sanoi:Kyllä voi.