2nd Annual F1-Kauden Avajaismöötte

Mity

Registered: Patologinen
Sijainti
Jyväskylä
Pitäis käydä paimoissa (eikös se ole turun lähellä?!?) morjestamassa kaveria, eikä ole tuolle viikonlopulle mitään ohjelmaa - vielä.. Saatan harkita möötteen tulemista eli todennäköisyys on suurempi kuin nolla.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mity sanoi:
Pitäis käydä paimoissa (eikös se ole turun lähellä?!?) morjestamassa kaveria, eikä ole tuolle viikonlopulle mitään ohjelmaa - vielä.. Saatan harkita möötteen tulemista eli todennäköisyys on suurempi kuin nolla.
\o/

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Tuosta sunnuntaista seuraavana päivänä alkaisi yo-kirjoitukset, mutta ehkä se ei ole este. Jos ei muuta ohjelmaa tuolle viikonlopulle ilmaannu ja rahatilanne sallii, olen mukana.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
lfb sanoi:
Tuosta sunnuntaista seuraavana päivänä alkaisi yo-kirjoitukset, mutta ehkä se ei ole este. Jos ei muuta ohjelmaa tuolle viikonlopulle ilmaannu ja rahatilanne sallii, olen mukana.
ei ole este eikä edes hidaste vaan mahdollisuus. Törpöt kuulustelee ja valmistelee sinut ehtaan YO-kuntoon.

JOC

tavallinen virtanen
Jos olen paikkakunnalla, niin mikä ettei. Vai sijoittuuko tapahtuma Runosmäkeen?

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
JOC sanoi:
Jos olen paikkakunnalla, niin mikä ettei. Vai sijoittuuko tapahtuma Runosmäkeen?
Niin no tuota... kisat varmaan katsotaan siellä mutta muuten toki piipahdetaan (totuttuun tapaan) Turkkusessa muutenkin...