miten niin jouduttu?Ace17 sanoi:Niin... oltaisiin muuten jouduttu olemaan päällekäin. :doubtful:
miten niin jouduttu?Ace17 sanoi:Niin... oltaisiin muuten jouduttu olemaan päällekäin. :doubtful:
Mua kiinnoistais ja Nasan hommat- ja tietysti kaikki pervot jutut.Sam sanoi:Huono viikonloppu, eikä oikein formulatkaan kiinnosta.![]()
Sun kannattaa ottaa Moeen yhteyttä - paitsi noissa Nasan hommissa.KnowHow sanoi:Mua kiinnoistais ja Nasan hommat- ja tietysti kaikki pervot jutut.
Pervoja juttuja löytyy kyllä Turun möötestä. Onhan siellä Matxi ja Jacques...KnowHow sanoi:Mua kiinnoistais ja Nasan hommat- ja tietysti kaikki pervot jutut.
Ok, harkitaan varausta riippuen muusta tarjonnasta.Jacques sanoi:En puhu sulle.
*pysyy*Captain Howdy sanoi:Toivottavasti et myöskään Helsinkiin. Pysy siellä senkin... senkin HÖHLÄ!
nimenomaan! :ahem:Matxi sanoi:Pervoja juttuja löytyy kyllä Turun möötestä. Onhan siellä Matxi ja Jacques...
S.A sanoi:Ok, harkitaan varausta riippuen muusta tarjonnasta.![]()
Vaan jonkun toisen. :ahem:S.A sanoi:En varaa yösijaa Matxin tai Jacquesin vierestä.
et... se on varattuJonkki sanoi:Saanko yösijan sun vierestä?
*päivittelee tuota listaa*Matxi sanoi:Päivittelen tuonne eka viestiin aina tuota ilmottautumislistaa.
Harkitsetko möötterajojen laajentamista?kouvotsvoni sanoi:*päivittelee tuota listaa*
Kyllä jos tuollainen mieskööri tulossa :wink:Matxi sanoi:Harkitsetko möötterajojen laajentamista?![]()
Hienoa. Lisäänkö sinut listalle lain?kouvotsvoni sanoi:Kyllä jos tuollainen mieskööri tulossa :wink:
Taidan olla...Jyväskylässä tai jossain muualla, ei kerkeä :nope:Matxi sanoi:Hienoa. Lisäänkö sinut listalle lain?