kouvotsvoni
Banjottu
Jääkö meiltä sitten formulat välistä kun ollaan Jacquesin "tallissa"
Ei multa jääny viime vuonnakaan formulat välist.... eiku...kouvotsvoni sanoi:Jääkö meiltä sitten formulat välistä kun ollaan Jacquesin "tallissa"
Törkeää! Mä voin näyttää näille muille esimerkkiä ja tarjoutua maksamaan puolet!Bobakki sanoi:Alan kallistua sille kannalle, etten aja 800 kilometriä tuon takia viikonlopussa. Etenkin kun halukkaita bensalaskun jakajia ei ilmaantunut lain.
Piti kiirettä "varikolla"?Jacques sanoi:Ei multa jääny viime vuonnakaan formulat välist.... eiku...
no vähän väsytti. :mad_old:kouvotsvoni sanoi:Piti kiirettä "varikolla"?
ei osaa sanoa kyllä en viikon osalta mitään vielä....S.A sanoi:Korjaapa tilanne! :alppu:
Tarkoitatko, ettei minun missään tapauksessa tule laskea tätä ämpäriä kannettavaksesi?Jonkki sanoi:. Mutta ei kannata tosiaan meikäläisen varaan laskea .
Kannattaa laittaa Matxille privaa tarkempien järjestelyjen suhteen?kouvotsvoni sanoi:Pitäiskö nyt pistää privaa jonnekin suuntaan tässä, jotta asiat selkiäis enämpi ohjelman suhteen? Muuten en tule Jacquesin tiimiin ketkuttamaan :nope:
Eiku tsättäilkää tässä toikissa niin kaikki järjestyy!Jacques sanoi:Kannattaa laittaa Matxille privaa tarkempien järjestelyjen suhteen?
niin sitäkin toki ajattelin, että ehkä niitä ohjeita voisi tähänkin pistää niin ei tartte 107 hahmolle privailla.. tosin tiedän, että matxi nauttii privailusta suunnattomasti.Jonkki sanoi:Eiku tsättäilkää tässä toikissa niin kaikki järjestyy!
:ahem:K.Yrjola sanoi:MÄ oon ilmeisesti lähdössä Dzaggin tiimiin ketkuttamaan! VOI MUA KURJAA HAMPPARIA!
Meet jakkuesin tarakalla? Laita lämpimästi päälle.K.Yrjola sanoi:MÄ oon ilmeisesti lähdössä Dzaggin tiimiin ketkuttamaan! VOI MUA KURJAA HAMPPARIA!
Mä käsitin ton niin, että Kyrtsi menee myymään itseään herrasmiehille Jacquesin laskuun...Bobakki sanoi:Meet jakkuesin tarakalla? Laita lämpimästi päälle.
fillarini ohjaustangolla istuen?S.A sanoi:Mähän on tulossa, mutta milläköhän ja milloinkohan..
Eikö se paikka olekaan varattu minulle :frown:Jacques sanoi:fillarini ohjaustangolla istuen?