WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Ei, koska Kiminkin vauhti parani (kuten Unkari sitten osoitti), Saksan kisa vain keskeytyi tekniseen vikaan. Ferrarille alkoi Saksasta viiden kisan podiumputki. Muuten talli ei tuolla kaudella podiumilla näkynyt kuin kerran aiemmin Kimin toimesta (Monacossa). Loppukaudesta tulokset olivat taas huonommilla sijoilla. Tuolla lyhyellä jaksolla vain kilpailukyky suhteessa muihin näyttää nousseen. Muut sitten ilmeisesti kehittyivät taas loppukaudesta enemmän, koska se ilo kesti vain sen viisi kisaa.Webslavelle: Se, että Massalle oltiin löydetty nopeutta/Unkarissa/ ei mielestäni liity kovinkaan paljon Kimin yllättävään tason nousuun jousi-episodin jälkeen. Jos kerta Massa oli löytänyt nopeutta parissa edellisessä kisassa ja Kimi ei, niin eikös se kerro juuri siitä mistä puhuin
Niin, kyllähän se ihan julkisestikin tunnustettiin, että autoa vietiin Massan suuntaan, koska Kimin suuntaan vietäessä Massa olisi ollut ihan yössä. Ja toki Massan loukkaannuttua prioriteetit muuttuivat. Mutta ei se nyt kaikkea selitä. Vai miksi se laulu ei sitten kestänytkään koko loppukautta, jos se vain siitä oli kiinni? Ja miksi Ferrarin taso nousi jo ennen Unkaria?-aiemmin pullat oli lämpimämmin Massalle kuin Kimille uunissa ja kun Massalle sattui ikävä onnettomuus, niin Kimikin aloitti suorastaan yllättävän tason nousun.
Jos Massa ei olisi loukkaantunut, prioriteettimuutosta ei olisi tullut, joten hyvinkin mahdollista, että olisi. No, ehkei Massa olisi voittanut - ainakaan Spassa, mutta olisi niissä olosuhteissa ajanut paremmihn kuin Kimi (joka siinä tilanteessa siis olisi ajanut nyt tapahtunutta huonommin.) Puhumattakaan käänteisestä tilanteesta, jossa kaikki paukut olisi laitettu Massan menestykseen ja Kimi olisi ollut sairaslomalla.Käsi sydämelle -olisiko Massa ajanut loppukauden kisat paremmin..
Viimeksi muokattu: