Ihmetyttää tuo Panisin kerroin.. oliko se nyt sitten 61? iso kuitenkin. Taisivat tietää etukäteen tästä aikasakosta
.
Mutta siitä huolimatta ja juuri siksi veikkaan seuraavasti :
1) Panis
2) Loeb
3) Mäkinen (toivottavasti)
4) Grönholm
5) Solberg
6) Sainz
7) Märtin
8) Auriol
Mitä tulee siihen Grönholmin ja Jouhkin väliseen juttuun, niin en välttämättä ihmettele Jouhkin mahdollisia "kapuloita rattaisiin" temppuja, koska onhan Grönholmin edesottamukset varsinkin uran alkuaikoina olleet hieman kyseenalaisia.. jäänyt kiinni nuoteista "pimeässä" rallissa, oli muistaakseni vielä jonkin tason sm-ralli (siitä en ole ihan täysin varma)ja on muutenkin ollut ns. "kyynärpää edellä" touhuja.. sitäpaitsi ei isäuffekaan mikään pulmunen ollut, olen itse sattunut paikan päälle (tunturiralli joskus vuonna pottu), kun mies antoi oikein olan takaa kanssakilpailijalleen. Itseasiassa olen vasta muutama vuosi sitten antanut itselleni periksi ja myötänyt, että onhan se tämä Marcus varsin mukava ja kunnollinen tyyppi.. jotenkin tuntuu, että mies ehkä tarvitsi näinkin kovaa menestystä pystyäkseen muuttumaan siedettäväksi hepuksi, heh, sitähän voisi jo alkaa pitämään vaikka idolina
Ja mitä tulee Tuohinoon, niin toivotaan, että kysymyksessä on jonkinlainen välivuosi paremman ohjelman puutteessa ja ensivuonna taas päästäisiin astumaan todellinen askel eteenpäin.. veikkaan, että mies vie "tunturirallin" nimiinsä, houpsoup..