Tämän verbin alkuperän tietäen, sanoisin et tätä huonompi suoritus löytyy maanmies Mikkelseniltä joka oliveroi yleisöek:n ekassa mutkassa KreikassaEli oliveroi
Ihan sama onko se ensimmäinen vai monesko mutka.Tämän verbin alkuperän tietäen, sanoisin et tätä huonompi suoritus löytyy maanmies Mikkelseniltä joka oliveroi yleisöek:n ekassa mutkassa Kreikassa
2009 voi esittää myös vaihtoehtoiset näkemykset eli olisiko Sardiniassa pitänyt käyttää tallimääräystä ja olisiko Walesissa Mikon vaan pitänyt ajaa lujempaa. Mutta joo, olihan se yksi lajin isoimmista mokista Puolassa.Ihan sama onko se ensimmäinen vai monesko mutka.
Tallien panoksien kannalta kalleimmat töhöilyt löytyy kotimaisilta tähdiltämme: Alen '86, Grönholm '07, Latvala '09.
kyllä tähän voi listata myös Grönholm '06, yhtä kallis moka oli se. Jyskälän kannalta jos miettii niin Hirvonen '11 oli kans aika paha moka.Ihan sama onko se ensimmäinen vai monesko mutka.
Tallien panoksien kannalta kalleimmat töhöilyt löytyy kotimaisilta tähdiltämme: Alen '86, Grönholm '07, Latvala '09.
Täsmennyksenä: Mikko Hirvosen 2011 osuminen puuhun Lankamaalla johtui Fordin väärin kasatusta jarrusylinteristä, joka aiheutti vedon hetkellisen menetyksen. Ford/M-Sport ymmärrettävästi ei ole aiheesta suuremmin melua pitänyt.kyllä tähän voi listata myös Grönholm '06, yhtä kallis moka oli se. Jyskälän kannalta jos miettii niin Hirvonen '11 oli kans aika paha moka.
Samoin 2010 Urrian hurja kaato johtui ohjaustehostimen toimintahäiriöstä. Mikko on ainakin itse puhunut näistä haastatteluissa tässä viime vuosina, en tiedä puhuttiinko silloin aikanaan.Täsmennyksenä: Mikko Hirvosen 2011 osuminen puuhun Lankamaalla johtui Fordin väärin kasatusta jarrusylinteristä, joka aiheutti vedon hetkellisen menetyksen. Ford/M-Sport ymmärrettävästi ei ole aiheesta suuremmin melua pitänyt.
Muistelen että heti onnettomuuden jälkeen MIkko sanoi ohjauksen takerrelleen mutta Malcolm julkisesti kielsi kaiken... Mikko on sitten myöhemmin sanonut että joutuivat MSportilla myöntämään että vikaa oli ja olivat sen vian löytäneet. Ilmeisesti Katsutan Urrian kaadossa Fiestalla syynä oli myös tuo ohjaustehostimen takeltelu, eli tyyppivika Fordeissa....Samoin 2010 Urrian hurja kaato johtui ohjaustehostimen toimintahäiriöstä. Mikko on ainakin itse puhunut näistä haastatteluissa tässä viime vuosina, en tiedä puhuttiinko silloin aikanaan.
Nostalgista fonttia ja karttaa. Itse olin Sahalahdessa, EK24.
Toisen ketjun innoittamana, vuoden 1989 Jyskälässä pätkien järjestämisestä olivat vastuussa seuraavat tahot:Tsekkailin vielä näitä vanhoja tietoja pätkiä järjestäneistä seuroista.
Vuonna 1994 on ajettu tuo neljä pätkää Jyväskylän ja Konneveden välillä eli
Valkola Tikkakosken UA
Lankamaa Jyväskylän Moottoriurheilijat ry
Äijälä AL-Suolahti
Hannula Konneveden MK/UA
Vaikka Valkolan järjesti Tikkakosken UA, niin paikkakunnalta löytyi myös AL-Tikkakoski järjestämään Kuohua ja vastaavasti Jyväskylän UA järjesti Ruuhimäen.
Jäppilää on tullut hieman kauempaa Varkauden UA järjestämään sekä vastaavasti Päijälää Lammin UA, Vaheria Vääksyn UA ja Lempäätä Lahden UA.
Korpilahden Martti (eli jalkapallo/urheiluseura) järjesti 22-kilsaisen Parkkolan, 23-kilsaisen Leustun. 37-kilsaisen Surkeen ja Mutasen. Jämsän Äijät taas järjesti yksin 32-kilometrisen Ouninpohjan ja vielä iltapäivällä viereisen Hassin.
Kuriositeettina Myhinpään järjesti Rautalammin Lions Club ja Töppöspohjan Jyväskylän seudun autosuunnistajat ry.
Savon EK:lla on 17km tien vartta, joten eihän se pikaseen laskettuna tee kun katsoja 2.8m välein.Mihin ne kaikki ihmiset on mahtuneet Savon pätkän varrelle ilman peltoja ja väliteitä?