90-luvun vaihtoehto skenaarioita..

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Niin, Nakajima oli kerännyt kuitenkin jo vähän arvostustakin F1-piireissä 87-88. Pitää muistaa että Senna ja Piquet palkattiin talliin ykköskuskeiksi.
Suurin syy sopimukseen 89 Lotuksella saattoi olla se että Lotuksen johto olisi tehnyt sopimuksen Satourun kanssa kaudesta 89 ennen kuin tiesi että Honda feidaa moottorinsa. Tämä selittäisi Peter Warrin potkutkin? :confused: ?
Tai ehkä Lotus toivoi saavansa Hondat takaisin seuraavalla kaudella kun olivat lojaaleja Hondan suojatille.
Ken Tyrrell ainakin otti riskin 90 palkatessaan Nakajiman ja se kannatti kun 91 saikin käyttöönsä Hondan koneet.

Seuraava kysymys. Miten olisi McLaren menestynyt jos kaudeksi 94 olisivatkin valinneet Lamborginin koneet?
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Lotuksen huono menestys suretti mua pahasti 88->, se on ainut talli mistä olen todella pitänyt ja toivoin aina uutta nostetta :frown:

Auton suunnittelupuoli floppasi pahasti. Aerodynaamisesti/ulkoisesti voisi epäillä että 84-88 ei kauheesti kehitystä tapahtunut? Aktiivijousitus kai vei resurssit? Sinäänsä mielenkiintoista miksi Honda ei satsannut 88 enemmän Lotukseen koska tallissa oli kuitenkin läsnä menestyksekäs historia, hallitseva 3 kertainen maailmanmestari, etc. :frown:

Bobakki sanoi:
Ei tuon syistä käsittääkseni koskaan mitään virallista ilmoitusta annettu, mutta Arnoux'n huumeidenkäytön kerrotaan olleen se asia, jonka takia ranskalainen sai lähteä.
:D Huhhuh!! Tosta olis kiva lukea enemmänkin :p Arnoux oli mielestäni heti F1 siin tullessa mestariainesta ja olisin odottanut Ren(e)aultilla tai Ferrarilla mestaruutta. En voinut käsittää miksi Rene sai potkut. Kaiketi kyseessä ollut rankemman luokan kokkelin snorttaus kun kerta keskenkaiken sai lähtee.. Tuohon aikaan tuskin mitään doping testejä tehtiin, mutta kummallista kuitenkin mun mielestä, kerta potkujen jälkeen varmaan kaikki formuloissa tiesi että Renellä ei oo kaikki kunnossa niin silti kaveri palkataan seuraavaksi vuodeksi :eek!:

Bobakki sanoi:
Italialaiskuski Ferrarilla... Tuo vaikuttaa olevan enemmän tai vähemmän tuhoontuomittu yhdistelmä, siispä en usko, että tuostakaan olisi mitään tullut. Vähän liian suuria intohimoja puolin ja toisin se tuntuu herättävän. Suurella todennäköisyydellä olisi mennyt Capellia paremmin, mutta en usko, että Sandro olisi pärjännyt nuorelle Alesille.
Vaikka italia-italia yhdistelmän edelliset menestykset on miltei mustavalkofilmin kaudelta, niin uskon italialaisessa ympäristössä (Minardi, osittain Benetton) kasvanut Sienalainen olisi varmaan pärjännyt Ferrarilla siinä missä Alesikin. Sandrolla sama agressiivisuus ja enemmän kokemusta. Olis hyvin jatkanut Ferrarilla esim. 96 asti, jonka jälkeen Senna olis tullut tiimiin, mitä sitten, who knows..

Bobakki sanoi:
Ajatusleikkiä voi toki käydä myös sen suhteen, että mitä jos Williams olisikin valinnut testikuskikseen Hillin tilalle DC:n sijaan toisen vaihtoehtonsa Perry McCarthyn...
:wink: Tää oli hyvä! Ootteko lukenut sitä McCarthyn Andrea Moda vuodesta kirjoittamaa kirjaa, se on kai rankattu paremmin kuin kuskin meriitit :thumbup: Voi olla että saattais McCarthy vedellä RBR:llä tälläkin kaudella :p

Bobakki sanoi:
Mahdolliset tuuraajat Sauberille ja Jordanille on kyllä ihan mielenkiintoinen kysymys myös.
..entä jos ajatellaan että Wendlingerin onnettomuutta ei olisi tapahtunut, miten kaverin ura jatkossa? Ajattelin ennen että Wendlinger on HHta nopeampi kuski ja tulisi varmaan olemaan Sauberin ykkönen 94.. Kenties olis mennyt Mersun mukana Macille, jossa olis voinut olla Schumin kanssa. Saksalainen unelma?

Tää DC, HH, Rubens kuvio on kyllä sellanen minkä olis vaikee kuvitella muuttuneen. Frentzen oli niin kiinni Sauberissa, Rubens oli tullut Jordanilla osittain Ariscon sponssin avullakin ja olis vaikee kuvitella että Eddie olis halunut toista kautta jossa kuskit vaihtuu joka kisassa.. ehkä Frank olisi saanut irroitettua helpommin vaikka Fittin Arrowsilta?? Apicellan F1 ura jäi kieltämättä ikävän lyhyeksi ilmeisesti rahan puutteen takia(?), samoin kuin esim. Franck Lagorcen jota pidin nopeena kuskina..

Piti sanoa vielä tosta Fittipaldista, mun mielestä ihan ok kuski. Häkä varmaan olisi ottanut mielellään entisen tallikaverinsa myös uudeksi tallikaveriksi, koska oli 90 ollut nopeampi. Lotuksella Collins suosi Herbertiä jolloin tilanne oli ollut vaikeampi, nyt Fitti olisi ollut tavallaan Häkälle jo kesytetty vaihtoehto, toisin kuin Brundle..Siten veikkaan että Häkä varmasti puhu Christianin puolesta. Kaveri olisi voinut olla nopeampikin kuin Brundle. Jatkoa formuloissa varmasti, todnäk. Macilla ennen Schumin ja (Wendlingerin) tuloa, sitten jossain muualla.

Ja jos 94 olis valittu Lambon koneet niin ei hyvää päivää :p Peugeot oli mielettömän nopea ja epäluotettava. Lambo olis ollut todnäk luotettavampi mutta hidas..siis hidas :tongue: Mersut olis kutsunu.. nyt on päässyt multa unohtumaan miksi Mersu jätti Sauberin?

Brundelista tuli mieleen, että jos Tom W oli Benettonilla niin rakastunut mieheen niin kuinka ihmeessä Martin vaihdettiin 93 Patreeseen? Vaikka Riccardo olikin toisena 92 niin tuskin Tom häntä Martinia parempana piti?

Onko kenelläkään mielipidettä aiemmin mainitsemaani Keken vaihtoehtoiseen menneisyyteen??

Keken mestaruuksia ajatellen..entä jos Villeneuven ja Pironin onnettomuuksia ei olisi sattunut..Voisin hyvinkin nähdä että Keke olisi ottanut mestaruutensa vasta Williamsilla 86, 87-> Sen sijaan Villeneuve olisi mahd. voittanut joko 82 tai 83, sekä myös 85 jonka jälkeen olisi lopettanut Ferrarilla joko heti tai sitten esim. 87 jälkeen. Tallikaverina Villellä olisi ollut joko Arnoux tai jos kaveri olisi tykittänyt liikaa suoneen niin sitten varmaan Albo, molemmat hyvällä menestyksellä ihan tasoissa Villen kanssa. Pironi olisi 82 Imolan takia saanut lähteä kauden jälkeen ja ajanut uransa loppuun ranskiksilla, eli Renault(-koneiset tiimit Tyrrell, Lotus) tai Ligier..
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
-Japé- sanoi:
:wink: Tää oli hyvä! Ootteko lukenut sitä McCarthyn Andrea Moda vuodesta kirjoittamaa kirjaa, se on kai rankattu paremmin kuin kuskin meriitit :thumbup: Voi olla että saattais McCarthy vedellä RBR:llä tälläkin kaudella :p
Olen lukenut, löytyy hyllystä. Loistoteos kertakaikkiaan. Antaa vähän perspektiiviä huonoon tuuriinkin. McCarthyn tyyli kirjoittaa on kaiken lisäksi mielettömän hauska.

..entä jos ajatellaan että Wendlingerin onnettomuutta ei olisi tapahtunut, miten kaverin ura jatkossa? Ajattelin ennen että Wendlinger on HHta nopeampi kuski ja tulisi varmaan olemaan Sauberin ykkönen 94.. Kenties olis mennyt Mersun mukana Macille, jossa olis voinut olla Schumin kanssa. Saksalainen unelma?
Hirveän pitkästihän kaksikkoa ei F1:ssä ehditty verrata, mutta HHF oli sen verran lähellä Kallea heti ensimmäisestä kilpailustaan lähtien, että väittäisin hänen olleen se nopeampi formulan ratissa sitten lopulta. Veikkaisin, että Sauber olisi jatkanut tuolla kaksikolla 1995, mikäli onnettomuutta ei olisi tullut. Sen jälkeen, paha sanoa.

Ja jos 94 olis valittu Lambon koneet niin ei hyvää päivää :p Peugeot oli mielettömän nopea ja epäluotettava. Lambo olis ollut todnäk luotettavampi mutta hidas..siis hidas :tongue: Mersut olis kutsunu.. nyt on päässyt multa unohtumaan miksi Mersu jätti Sauberin?
Niissä parissa testissä, mitkä McLaren Chryslerin koneella ajoi, oli auto käsittääkseni varsin nopea. Häkkinen ajoi Silverstonessa 1,4 s nopeammin kuin Ford-koneisella versiolla, Senna taas piti moottoria lupaavana, mutta kaipasi lisää tehoja ja hieman parempaa ajettavuutta. Joka tapauksessa tuo vuodeksi 1993 tehty uusi moottori oli kevein ja pienin siihen asti tehty V12.

Kai Mercedesin lähtö liittyi lähinnä McLarenin kiinnostavuuteen, aika no-brainerhan tuo oli autonvalmistajalle yhteistyökumppaniksi resursseiltaan.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
En jaksa innostua menneisyyden jossittelusta, mutta yksi kuski, jonka olisin halunnut nähdä kilparadoilla pitempään oli Stefan Bellof. Ei tosin hirvittävästi liity ketjun otsikkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
WebSlave sanoi:
En jaksa innostua menneisyyden jossittelusta, mutta yksi kuski, jonka olisin halunnut nähdä kilparadoilla pitempään oli Stefan Bellof. Ei tosin hirvittävästi liity ketjun otsikkoon.
Jaa no, eiköhän Bellof olisi pitkälle 90-luvulle jatkanut varsinkin kun alla olisi ollut Ferrari, joka oli 80-luvun lopun joko hidas tai epäluotettava ellei sitten molempia.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Bobakki sanoi:
Jaa no, eiköhän Bellof olisi pitkälle 90-luvulle jatkanut varsinkin kun alla olisi ollut Ferrari, joka oli 80-luvun lopun joko hidas tai epäluotettava ellei sitten molempia.
Tuskin kovin pitkälle. Bellof olisi ollut jo 33 vuonna 1990.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
WebSlave sanoi:
Tuskin kovin pitkälle. Bellof olisi ollut jo 33 vuonna 1990.
Olen tietoinen hänen iästään, sen takia viittasinkin tuohon Ferrariin, menestys noita nyt kuitenkin yleensä kiinnostaa. Vuosikymmenen puoliväliin olisi kuitenkin jatkanut suuremmitta vaikeuksitta iän puolesta.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Arnouxta vielä..osasi tosiaan tuhota uransa hölmöilemällä. Mahtaa kaivertaa mieltä kun kaverista ei vieläkään ole lukuisissa haastatteluissa saatu puristettua tietoa ulos todellisesta syystä ja vanhan "Ferrari tohtorin" kommenttien jälkeen ne huhut vasta alkoikin liikkua..

..toisella nettifoorumilla väitettiin että Rene olisi ollut sänkypuuhissa Enzon alaikäisen lapsenlapsen kanssa, ehkä absurdia, mutta ei varmaan olisi ollut omiaan lisäämään Renen suosiota Enzon silmissä :doubtful: . Huumeet tais olla silti yleisempi epäilyksen aihe..

Kai se on ymmärrettävää ettei ainakaan Arnoux halua syytä kertoa jos sen paljastaminen tekee pahempaa jälkeä kuin se että ihmiset saa ajatella mitä tahtoo ja suurin osahan on unohtanut asian varmaan jo seuraavana vuonna. Tuskin Ferrarillakaan on mitään intressejä syyn kertomiseen, joten ennemmin halusivat suojella Reneä, ja olivat vaiti..

Tää on vaan niin absurdia, ajatelkaa jos Alonso sais nyt kenkää eikä kukaan tietäisi syytä :D
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Bobakki sanoi:
Jaa no, eiköhän Bellof olisi pitkälle 90-luvulle jatkanut varsinkin kun alla olisi ollut Ferrari, joka oli 80-luvun lopun joko hidas tai epäluotettava ellei sitten molempia.
Oliko Bellofilla jo olemassa sopimus 86 kaudeksi? Olisiko jatkanut Tyrrellillä? vai mikä tää Ferrari juttu oli, meni vähän ohi, oliko Bellofilla paikka Ferrarille 86?

Mites mestari tapaus Alan Jones, tekikö comebackin ainoastaan rahan puutteessa Lolalle vai luuliko että siitä syntyy lisää mestaruuksia? Aika nihkeitä suorituksia..
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
-Japé- sanoi:
Oliko Bellofilla jo olemassa sopimus 86 kaudeksi? Olisiko jatkanut Tyrrellillä? vai mikä tää Ferrari juttu oli, meni vähän ohi, oliko Bellofilla paikka Ferrarille 86?

Mites mestari tapaus Alan Jones, tekikö comebackin ainoastaan rahan puutteessa Lolalle vai luuliko että siitä syntyy lisää mestaruuksia? Aika nihkeitä suorituksia..
Jep, Ferrarin kanssa oli jo sopimus Bellofin kuollessa.

Jonesin motiiveista en osaa tarkemmin sanoa, mutta hänen paluuyrityksistään on pitempi sepustus tuolla: http://www.f1-forum.fi/uutiset/?n=2004-8/5349
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Tilastojen valossa Ferrari sopimus oli/on mielestäni yllätys. 84 Bellof oli Brundlea hitaampi, 85 taas nopeampi, mutta ei silti mitään ylivoimaisia näyttöjä..
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
-Japé- sanoi:
Tilastojen valossa Ferrari sopimus oli/on mielestäni yllätys. 84 Bellof oli Brundlea hitaampi, 85 taas nopeampi, mutta ei silti mitään ylivoimaisia näyttöjä..
"He was unbelievable, the nearest thing to Villeneuve we had seen."
-Martin Brundle Stefan Bellofista :)
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Kuten tiedetään oli Derek Warwik tulossa Lotuksen kuljettajaksi 1986 mutta Senna ei halunnut parikseen kuljettajaa joka olisi voinut olla nopeampi ja Derek jäi rannalle kun Johnny Dumfries otettiin toiseen autoon, Olisiko Warwik pystynyt vastaamaan Sennan vauhtiin? -Tai samallalailla kuin De Angelis?
-Elion kuoleman jälkeen kuitenkin kun Warwik otettiin Brabhamille korvaajaksi olivat tulokset ihan yhtä hyviä/huonoja kuin Eliolla, ehkä jopa parempia.

Olisiko Jean-Pierre Jarier saavuttanut kunnollista menestystä jos olisi päässyt ajamaan kokonaisen kauden voittaja-tiimissä. Jarierhan otti Shadowilla ja Lotuksella paalupaikkoja ja nopeimpia kierroksia pari kappaletta. Tallikaverit olivat kauttaaltaan kovia ja menestyneitä kuskeja. Jarier oli mielestäni ihan yhtä kova kuin Andretti, Jones tai Rosberg...siis jos olisi saanut kunnon kaluston joskus...

Sitten vähän uudenmpi juttu. Mitenkä olisi Mika Salon edesottamukset menneet jos:
a) olisi solminut sopimuksen Ferrarin kanssa 1995?
b)Ken Tyrrell olisi päästänyt Salon Prostille 1997 Panisin korvaajaksi
c) olisi pysynyt kauden 1999 Arrowssilla
d) olisi jatkanut kaudelle 2991 Sauberilla?

Entäs sitten jos Frank Williams olisi käyttänyt optionsa Nigel Manseliin 1995?
-Veikkaan itse että Nigelin motivaatio olisi ollut ihan eri luokkaa kun auto olisi ollut sarjan paras. Aika-ajot olisivat kenties menneet vähän perseelleen mutta kilpailuissa Mansell olisi laittanut Schumin tiukoille ja kerännyt takuulla enemmän pisteitä kuin Hill tai Coulthard!
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
CaPtEeNi sanoi:
Kuten tiedetään oli Derek Warwick tulossa Lotuksen kuljettajaksi 1986 mutta Senna ei halunnut parikseen kuljettajaa joka olisi voinut olla nopeampi ja Derek jäi rannalle kun Johnny Dumfries otettiin toiseen autoon, Olisiko Warwick pystynyt vastaamaan Sennan vauhtiin? -Tai samallalailla kuin De Angelis?
-Elion kuoleman jälkeen kuitenkin kun Warwik otettiin Brabhamille korvaajaksi olivat tulokset ihan yhtä hyviä/huonoja kuin Eliolla, ehkä jopa parempia.
Derek oli Eliota nopeampi ja siten olisi myös Lotuksella laittanut Sennan ahtaalle mutta voittanut Sennan vain muutaman kerran. Enemmän mua ihmetyttää tuo Sennan veto-oikeus, kuinka helv....sä se on mahdollista? Jos Lotus olisi pitänyt kiinni Derekin sopimuksesta niin mitä Senna olisi voinut tehdä? Muut hyvät tallipaikat oli jo lukossa, eikä Sennaan pidetty silloin vielä ylivoimaisena kosmisena tähtenä, joten kukkoilija olisi varmaan vaan niellyt tappionsa ja jäänyt Lotukselle, koska muuten ura olisi mennyttä. "Taipuihan", jo maineensa saavuttanut, Senna jopa 93 Macilla koska parempaa vaihtoehtoa ei ollut. Eli mä sanon että Derekin missaaminen oli Lotukselta pahapaha moka!!

Jean-Pierre Jarierista en sano mitään, kun en kaveria tunne, mutta ruma kypärä sillä oli :wink:

CaPtEeNi sanoi:
Entäs sitten jos Frank Williams olisi käyttänyt optionsa Nigel Manseliin 1995?
-Veikkaan itse että Nigelin motivaatio olisi ollut ihan eri luokkaa kun auto olisi ollut sarjan paras. Aika-ajot olisivat kenties menneet vähän perseelleen mutta kilpailuissa Mansell olisi laittanut Schumin tiukoille ja kerännyt takuulla enemmän pisteitä kuin Hill tai Coulthard!
Samoilla linjoilla, vaikka joku voisi sanoa että Indy kausi 94 ja McLaren suoritukset kertoi että Nigelista ei oo mihinkään, niin tuskin on sellasta taistelua nähty kuin Alesi Mansell Suzukassa 94. Jos Mansell olisi 95 ollut Williamsilla niin todnäk olisi voittanut mestaruuden Schumin ja Hillin nenän edestä!
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
-Japé- sanoi:
Derek oli Eliota nopeampi ja siten olisi myös Lotuksella laittanut Sennan ahtaalle mutta voittanut Sennan vain muutaman kerran. Enemmän mua ihmetyttää tuo Sennan veto-oikeus, kuinka helv....sä se on mahdollista? Jos Lotus olisi pitänyt kiinni Derekin sopimuksesta niin mitä Senna olisi voinut tehdä? Muut hyvät tallipaikat oli jo lukossa, eikä Sennaan pidetty silloin vielä ylivoimaisena kosmisena tähtenä, joten kukkoilija olisi varmaan vaan niellyt tappionsa ja jäänyt Lotukselle, koska muuten ura olisi mennyttä. "Taipuihan", jo maineensa saavuttanut, Senna jopa 93 Macilla koska parempaa vaihtoehtoa ei ollut. Eli mä sanon että Derekin missaaminen oli Lotukselta pahapaha moka!!
Lotuksen tallipäällikkö Peter Warr jumaloi Sennaa, eipä siihen kai juuri muuta tarvittu.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Mä alan olla iloinen siitä että Peter Warr sai fudut :wink:

"He was unbelievable, the nearest thing to Villeneuve we had seen."
-Martin Brundle Stefan Bellofista :)

-> näin Brundle varmaan toteaa vaikka Piercarlo Ghinzanista :wink: :D

CaPtEeNi sanoi:
Sitten vähän uudenmpi juttu. Mitenkä olisi Mika Salon edesottamukset menneet jos:
a) olisi solminut sopimuksen Ferrarin kanssa 1995?
b)Ken Tyrrell olisi päästänyt Salon Prostille 1997 Panisin korvaajaksi
c) olisi pysynyt kauden 1999 Arrowssilla
d) olisi jatkanut kaudelle 2991 Sauberilla?
Salo on aliarvostettu kuski siinä missä JJkin!a) 95 Ferraria pidän erittäin epätodennäköisenä koska Schumi ei olisi halunut Saloa. Jos Salo olisi päässyt niin veikkaan että olisi ajanut Irvinen kanssa samanlaisia suorituksia ja sitten esim. 98 vaihtanut johonkin toiseen huipputalliin jossa ura olisi lähtenyt parempaan nosteeseen! b) Salo olisi mennyt ylös 97 ja alas 98, 99 Prostin kanssa, jatkanut sitten uraansa muualla F1sissä..c) Arrows olisi ilman Pedroa tai Takagia entistä pahemmissa talousvaikeuksissa ja Salon kaudesta tulisi ihan fiasko, ehkä uran päätös tai sitten paikkoja pikkutalleista pariksi vuodeksi..d) olisi ajannut paremmin kuin Kimi ja joko jatkanut Sauberilla tai vähintään yhtä hyvässä tallissa..
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
-Japé- sanoi:
Salo on aliarvostettu kuski siinä missä JJkin!a) 95 Ferraria pidän erittäin epätodennäköisenä koska Schumi ei olisi halunut Saloa. Jos Salo olisi päässyt niin veikkaan että olisi ajanut Irvinen kanssa samanlaisia suorituksia ja sitten esim. 98 vaihtanut johonkin toiseen huipputalliin jossa ura olisi lähtenyt parempaan nosteeseen!
Meinataanko tässä nyt kaudeksi '95 tehtyä Ferrari-sopimusta :confused: Mietin vain, jotta oliko Benettonin miehellä suhteita päättää Ferrarinkin asioista :rolleyes:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
kouvotsvoni sanoi:
Meinataanko tässä nyt kaudeksi '95 tehtyä Ferrari-sopimusta :confused: Mietin vain, jotta oliko Benettonin miehellä suhteita päättää Ferrarinkin asioista :rolleyes:
Josko nyt kuitenkin kaudeksi '96 vuonna 1995 tehtyä sopimusta. Salo kun ei ollut mitenkään järjettömän kysytty kuski ennen ensimmäistä Tyrrell-vuottaan.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
-Japé- sanoi:
"He was unbelievable, the nearest thing to Villeneuve we had seen."
-Martin Brundle Stefan Bellofista :)

-> näin Brundle varmaan toteaa vaikka Piercarlo Ghinzanista :wink: :D
Siitä en tiedä, mutta Brundlehan ei ole suinkaan ainut, joka oli tuota mieltä.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Jos saa kysyä, niin minkä tyyppinen tämä Bellofin urheiluauto onnettomuus oli? Olen käsittänyt että Porsche 956 olisi ollut moninverroin turvallisempi kuin vuoden 1985 F1set.. mutta eihän ihminen kestä silti mitä tahansa..

Voisiko joku selvittää tätä aiemmin kysymääni Brundlesta..

Brundelista tuli mieleen, että jos Tom W oli Benettonilla niin rakastunut mieheen niin kuinka ihmeessä hyvin ajanut Martin vaihdettiin 93 Patreeseen? Vaikka Riccardo olikin pisteissä toisena 92 niin tuskin Tom häntä Martinia parempana piti, vaan arvosti Williamsia..
 
Ylös