Adolf Hitler oli syytön!

• Viestiketjun aloittaja mn97
  • Aloituspäivämäärä

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Niin just tollaisia kaikki Halosen kannattajien vastustajat ovat...natsisikoja kepulisteja. :ahem:
Jos haluat nimitellä mua natsisika kepulistiksi, niin sopii tulla sanomaan se päin näköä, eikä huudella siellä nimimerkin takana.

Moderaattoreiden ei tarvitse tähän asiaan puuttua, hoidan tämän ihan itse.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Jos haluat nimitellä mua natsisika kepulistiksi, niin sopii tulla sanomaan se päin näköä, eikä huudella siellä nimimerkin takana.

Moderaattoreiden ei tarvitse tähän asiaan puuttua, hoidan tämän ihan itse.
Oletko Halosen kannattajien vastustaja! :D

Juu ja voin nimitellä päin näköä, jos sille päälle sattuisin....

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
No johan on aihe nostettu esiin.

Eipä silti, kaikista asioista pitää voida vapaassa yhteiskunnassa vapaasti puhua ja jos joku on sitä mieltä OMIEN päätelmiensä pohjalta että Holocaustia ei tapahtunut, se on hänen mielipiteensä ja hänellä on oikeus siihen.

Joku voi tästä vetää (ja tietenkin vetääkin) vaikka minkälaisia Natsisyytöksiä, mutta voin sanoa että tällä mielipiteellä ei ole mitään yhteyksiä manittuun aatesuuntaan.

Sijainti
Lapinlahti
Black Leopard sanoi:
No mitäs Halosta äänestäneet kepulaiset sitten ovat?
Meillä maalla päin, PETTUREITA. Ensin itketään vuosikymmenet, että pitää saada suomeen porvari Presidentti, sitten kun siihen on mahdollisuus mennään ja äänestetään itseään vastaan... Kekkosen aikaan kaikki oli toisin!!

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Mossi Superstar sanoi:
Meillä maalla päin, PETTUREITA. Ensin itketään vuosikymmenet, että pitää saada suomeen porvari Presidentti, sitten kun siihen on mahdollisuus mennään ja äänestetään itseään vastaan... Kekkosen aikaan kaikki oli toisin!!
Henkilövaalithan ne ovat presidentinvaalit jos mitkä.Jos osa koki - niinkuin myös teki - Niinistön vastenmieliseksi, harvempi häntä tällöin myöskään äänestää.

Tuntuu lähtevän topic hieman ohi aiheesta....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No sitähän tuossa selkeesti tehdään, otsikkoa myöden: Hitler oli syytön.
Kyllä näitä "holocaustia ei ollut"-uskovaisten juttuja on tullut sen verran luettua, että tosissaan ne on. Ei ne tee mitään kokeita miten juttuihin reagoidaan.
Itävallassahan muuten tommosista väitteistä joutuu oikeuteen. Nytkin on yksi FPÖ-poliitiikko saanut syytteen, koska oli julkisesti epäillyt kaasukammioiden olemassaoloa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mossi Superstar sanoi:
Minkäslaisia Halosen kanttattajat ovat?? Parempi kepulainen kuin kommunisti. :thumbup:
Millä perusteella demari on kommunisti? :doubtful:

Eikös Ryssille aikoinaan ollut oikea kirosana demarit Suomessa? Ja vice versa. Eli demareille oli se kaikkein vierain tuki siellä Moskovassa, toisin kuin esim. Kokoomukselle. :p :ahem:

Ja Kekkonenkin väännettiin Moskovasta käsin presidentiksi nottei vaan demaria valittaisiin. :ahem:

Sulla on Mossi vähän hakusessa noi poliittiset käsitteet. Odotamme niitten laskeutumista. :D

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Joko savu on hälvenyt ? :rolleyes:

Tuossa mn97 alustuksessa on osa (pienin korjauksin ehkä) tottakin ja siihen kaiketi tämän tyyppiset aivopesuyritykset perustuukin. Siis tähän lauseeseen asti: Samaan aikaan Saksassa

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
OoPee sanoi:
Itävallassahan muuten tommosista väitteistä joutuu oikeuteen. Nytkin on yksi FPÖ-poliitiikko saanut syytteen, koska oli julkisesti epäillyt kaasukammioiden olemassaoloa.
Tuo on jo hulluutta.Ei ketään voi laittaa ajatusrikoksista vastuuseen.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Black Leopard sanoi:
Tuo on jo hulluutta.Ei ketään voi laittaa ajatusrikoksista vastuuseen.
Niin no ei ajattelu toki ookkaan kiellettyä vaan tuommoisten aatteiden julistaminen.

Noh, tohon tietysti liittyy se, että täälläpäin ollaan pirun varovaisia noiden natsijuttujen kanssa, toisaalta ihan ymmärrettävää kun pohtii historiaa. Mun ymmärtääkseni jopa Saksassa ollaan natsiaatteiden suhteen suvaitsevaisempia.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
OoPee sanoi:
Niin no ei ajattelu toki ookkaan kiellettyä vaan tuommoisten aatteiden julistaminen.

Noh, tohon tietysti liittyy se, että täälläpäin ollaan pirun varovaisia noiden natsijuttujen kanssa, toisaalta ihan ymmärrettävää kun pohtii historiaa. Mun ymmärtääkseni jopa Saksassa ollaan natsiaatteiden suhteen suvaitsevaisempia.
Eikös tuo vain epäillyt, ei kait se mikään aate ole.Yhtälailla kaikkialla epäillään monien, lähes kaikkien kansanmurhien uhruiluvuista.Ei Holocaust voi eikä saa olla mikään poikkeus.Mikä onkaan parempaa polttoainetta uusnatseille ja heidän toiminnalleen kun tuollainen.

Ja mikäli nyt oikein muistan lukeneeni Saksan tilanteesta, niin hakaristi on lailla kielletty sanoin kaikki vähänkään natsismiin viittaavaat symbolit.Ja muistaakseni tuomiot em kaltaisesta Holocaustin epäilystä ovat suhteellisen kovat.

Tämänkin tietysti joku lukee "väärin" :thumbfh:

DFiaA

I told you so
Ai että se oli juutalaisten vika että suututtivat Hitlerin valtaamaan euroopan ja hävittämään juutalaiset kartalta?

Seeelvä.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
J.Heldenview sanoi:
Ai että se oli juutalaisten vika että suututtivat Hitlerin valtaamaan euroopan ja hävittämään juutalaiset kartalta?

Seeelvä.
Jos tuo oli osoitettu allekirjoittaneelle, niin:

Tässä juuri hyvä, ellei loistava esimerkki "väärin lukemisesta"

Miten ihmeessä tästä aiheesta ei ikinä voi keskustella järkevästi.

Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Black Leopard sanoi:
Jos tuo oli osoitettu allekirjoittaneelle, niin:

Tässä juuri hyvä, ellei loistava esimerkki "väärin lukemisesta"

Miten ihmeessä tästä aiheesta ei ikinä voi keskustella järkevästi.
Luulen että oli tarkoitettu toikin perustajaa! :idea:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Black Leopard sanoi:
Eikös tuo vain epäillyt, ei kait se mikään aate ole.Yhtälailla kaikkialla epäillään monien, lähes kaikkien kansanmurhien uhruiluvuista.Ei Holocaust voi eikä saa olla mikään poikkeus.Mikä onkaan parempaa polttoainetta uusnatseille ja heidän toiminnalleen kun tuollainen.

Ja mikäli nyt oikein muistan lukeneeni Saksan tilanteesta, niin hakaristi on lailla kielletty sanoin kaikki vähänkään natsismiin viittaavaat symbolit.Ja muistaakseni tuomiot em kaltaisesta Holocaustin epäilystä ovat suhteellisen kovat.

Tämänkin tietysti joku lukee "väärin" :thumbfh:
Käytetystä sanamuodosta varmaankin tullaan oikeudessa matsaamaan, mutta siis kyse ei ole edes siitä, että vain tietyn aatteen levittäminen olisi kielletty vaan tosiaan sekin on ihan erikseen kiellettyä, että lähdet julkisesti huutamaan, että holocaustia/polttouuneja jne. ei mahdollisesti ole edes ollut vaan sen on voittajien ja juutalaisten jälkeenpäin keksimä valhe.

Mä en tarkkaan muista, joten en lähde nyt spekuloimaan sen tarkemmin, mutta muistaakseni joiltakin osin tuo laki oli Itävallassa vielä kovempi kuin Saksassa.

Mä vähän luulen, että nää on asioita, joita ei Suomesta käsin pysty täysin ymmärtämään. Natsiaikojen tapahtumat ovat meinaan helvetin kova pala näille edelleenkin. Jos kulmille satutte, niin en suosittele heittämään aiheesta herjaa, ja ihan välttämättä ei siitä Lapin polttamisestakaan kannata hirveesti ruveta syyttelemään puhumattakaan että lähtis heittelemään näille minkäännäköistä "Arbeit macht frei" tai "Heil Hitler" -skeidaa :nope:

Viimeksi muokattu:

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Black Leopard sanoi:
Eikös tuo vain epäillyt, ei kait se mikään aate ole.Yhtälailla kaikkialla epäillään monien, lähes kaikkien kansanmurhien uhruiluvuista.Ei Holocaust voi eikä saa olla mikään poikkeus.
Tsori....

Toisin kuin massiivisten kansamurhien yhteydessä yleensä Saksalaiset kirjasivat omansa Saksalaisella tarkkuudella. Kun on olemassa arkistolähteet leirijunien aikatausluista, kuljetusten pääluvuista, leirin "prosessoimien" ihmisten määristä on aikaslailla turhaa mussutusta selittää kuinka urhrilukua saa ja pitääkin kyseenalaistaa....

Ei ihme että sä luulet Israelin kohtelevan palestiinalaisia yhtä raa-asti kuin Natsi Saksa kohteli juutalaisia, sä vaan vähän säädät Natsein uhrilukua alaspäin, muutamaan promilleen toteumasta....

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
OoPee sanoi:
Käytetystä sanamuodosta varmaankin tullaan oikeudessa matsaamaan, mutta siis kyse ei ole edes siitä, että vain tietyn aatteen levittäminen olisi kielletty vaan tosiaan sekin on ihan erikseen kiellettyä, että lähdet julkisesti huutamaan, että holocaustia/polttouuneja jne. ei mahdollisesti ole edes ollut vaan sen on voittajien ja juutalaisten jälkeenpäin keksimä valhe.

Mä en tarkkaan muista, joten en lähde nyt spekuloimaan sen tarkemmin, mutta muistaakseni joiltakin osin tuo laki oli Itävallassa vielä kovempi kuin Saksassa.

Mä vähän luulen, että nää on asioita, joita ei Suomesta käsin pysty täysin ymmärtämään. Natsiaikojen tapahtumat ovat meinaan helvetin kova pala näille edelleenkin. Jos kulmille satutte, niin en suosittele heittämään aiheesta herjaa, ja ihan välttämättä ei siitä Lapin polttamisestakaan kannata hirveesti ruveta syyttelemään puhumattakaan että lähtis heittelemään näille minkäännäköistä "Arbeit macht frei" tai "Heil Hitler" -skeidaa :nope:
Tuossa täydellisessä vaikenemisessa on vain se huono puoli - kuten jo em - että tietyn laidan kulkijat saavat koko ajan lisää vettä myllyynsä.Ymmärrän toki hyvin miten vaikea on saksalaisten suhde menneisyyteensä.Itse olen ihmetellytkin sitä miten tuolla maaperällä voi natsismi enää menestyä ja nousta millään tavalla kaiken koetun jälkeen

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Oho sanoi:
Tsori....

Toisin kuin massiivisten kansamurhien yhteydessä yleensä Saksalaiset kirjasivat omansa Saksalaisella tarkkuudella. Kun on olemassa arkistolähteet leirijunien aikatausluista, kuljetusten pääluvuista, leirin "prosessoimien" ihmisten määristä on aikaslailla turhaa mussutusta selittää kuinka urhrilukua saa ja pitääkin kyseenalaistaa....

Ei ihme että sä luulet Israelin kohtelevan palestiinalaisia yhtä raa-asti kuin Natsi Saksa kohteli juutalaisia, sä vaan vähän säädät Natsein uhrilukua alaspäin, muutamaan promilleen toteumasta....
Sanohan kansanmurha, mikä tahansa, minkä uhrilukuja ei joku olisi asettanut kyseenlaiseksi?

Ja vielä: Vapaassa maassa on sananvapaus.

Äläkä sinäkään mussuta ja vie tätä täysin väärille raiteille

Viimeksi muokattu: