Alastonuimapaikat

Niin?


  • Äänestäjiä yhteensä
    34

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Juu, mun nännipihaan saavat tulla uimaan kaikki alle 3-senttiset Suomen ja maailman kansalaiset ikään, rotuun, sukupuoleen tahi säätyyn katsomatta. Olutta on, minä tarjoan.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Inglesissä oon juossut rantaa edestakaisin ja jossain kohdassa siellä on nudistialue, mutta ei se kait kuitenkaan ulotu ihan rantaan asti.. Kuitenkin siinä kohdassa joitain hyypiöitä hillui munasilteen. Eli en ole ihan varma, mutta vaatteet mulla oli.
Oletko varma, etteivät olleet muna silleen? Ettei siellä vaan arkkihomojen stongat suoristuneet, kun riatlaaja hölkytti pakarat väreillen rantavesi pärskyen kuin ori konsaan? Ettei nyt vaan?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Ei vielä :( Eiköhän ens vuonna 25v rantaleijonana vallata nekin. Sit on elämäni kesä! :ahem:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Joni nakurannalla kreisibailaamassa pizzerian työntekijöiden kanssa. Se olisi elämän kesä se.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kerroppa sinä tai joku muu asiantunteva, että mistä näitä virallisia tämmöisiä Suomesta löytyy?
Pihlajasaari Hesan Stadissa, mutta ei oo kuulemma kovin hyvä noin niin kuin uimapaikkana.
 

Örfil

Guest
Mökkikeikoilla aina nakuna uimaan. Luonnollisesti! On jotenkin pervoa mennä uikkareissa kesämökillä uimaan :nope:
 
Ylös