Mulla on tässä Peugeot valmiina, että enköhän minä voi.^ Joku vois suolaa ripotella???
Mulla on tässä Peugeot valmiina, että enköhän minä voi.^ Joku vois suolaa ripotella???
Tuo on paha juttu, hyvin paha. Kengillä ei niin ole väliä, mutta että hattu.Kääntäkää nyt veistä vielä haavassani kun.
Ja ai niin onhan mulla oikea fyysinenkin haava ja niin syvä ja kipeä että työpaikan terkkarilla piti äsken käydä. Että kaikinpuolin on ollut hieno viikko. Kengätkin hukkui mereen. Ja hattu hävisi.
Minäpä en saanut.Sain onneksi hatun takaisin, tämä kerrottakoon, vaikka se vaatikin hieman ylimääräistä ajelua.
Ehkä pyörä ja polvikin ilmaantuu jostain.
Minäpä en saanut.
Siellä nyt se hattu varmaan jonkun tallinnalaisen parittajan päässä on?
Ja asiakkaita piisaa, kun hatusta tuulahtaa monien reissujen karisma ja ilot ja surut. Ja hyvä henki.
Laittaisin kuvan, mutta en omaa lupaa.
Ei.
Tuollainenko oli?
Ei noin paskaa tuuria voi olla olemassakaan.kun omaisuuttani realisoidaan syrjäisessä rannikkokaupungissa, kuten muistanette. Hienoa. Oikein hienoa.
Ei piä unohtaa, että jokainen on oman onnensa seppä :frank:Ei noin paskaa tuuria voi olla olemassakaan.
Paitsi Alppu. Sen onnen on takoneet muinaisaikojen kääpiöt Pirkkalan takametsissä. Nomi oli läsnä.Ei piä unohtaa, että jokainen on oman onnensa seppä :frank:
Minäpä annoin kokonaista 10 taalaa läjästä EA-pelejä!https://www.humblebundle.com/
Halvalla lähtis kasa pelejä. Harmi vaan että mun laite ei taida kovin hyvin pyörittää noita tuollaisia efektimössöpelejä. Näytönohjainkin aikanaan tullut hommattua hiljaisuuden, ei tehon perusteella.
Oliko tämä ennen nokialaisten suorittamaa ryöstöretkeä vai jälkeen?Paitsi Alppu. Sen onnen on takoneet muinaisaikojen kääpiöt Pirkkalan takametsissä. Nomi oli läsnä.
Kyllä.Oliko tämä ennen nokialaisten ryöstöretkeä vai jälkeen?
Samiksiiii!!!!!Minäpä annoin kokonaista 10 taalaa läjästä EA-pelejä!
Onko ne asumusten seinät olleet sellaista betonia, notta poratessa tuntuu, että paikat irtois hampaista, jos niitä olis? Siis paikkoja. Hampaita toki on.49€ Halpahallin iskuporalla on tähän mennessä tehnyt kaikki tarvittavat reiät asumuksieni seiniin. Ja kympin teräsarja hoitanut hommansa myös mallikkaasti.
Tuo nuhapumpun ja iskuporakoneen yhdistelmä kuulostaa mielenkiintoiselta.jostain 80-luvulta peräisin ollut nuhapumppu black&decker iskuporakone.