PuoliPöhkö
Well-known member
Mulle selitti talon myynnin yhteydessä välittäjä, että kiinteistöä (esim. okt) ei ole mikään velvollisuus myydä vaikka joku tulisi ja tarjoaisi vaikka tuplasti pyyntihinnan. Ok, ymmärretävää.
Sama välittäjä sanoi seuraavassa lauseessa, että asunto-osake toisaalta on myytävä niillä ehdoilla, jotka myyntiesitteessä on.
Että jos tulee myyntiehdot täyttävä tarjous, niin kaupat tuli.
Isot pojat väittää netissä kuitenkin muuta.
Mikä pitää paikkansa?
Voiko myyjä vetäytyä kaupasta ihan tost' vaan, vaikka hälle on annettu esitteessä mainittujen myyntiehtojen mukainen tarjous?
Eikös myyntiesite ole tavallaan myyjän asettama myyntitarjous, johon ostaja suostuu kun tarjoaa pyyntihinnan?
Mun käsittääkseni myyjä ei voi kieltäytyä asunnon osakkeiden myynnistä ao. tilanteessa ilman sanktioita, mutta isot pojat internetissä väittää muuta.
Löytyykö mustaa valkoisella, miten tämä ihan oikeasti menee?
Sama välittäjä sanoi seuraavassa lauseessa, että asunto-osake toisaalta on myytävä niillä ehdoilla, jotka myyntiesitteessä on.
Että jos tulee myyntiehdot täyttävä tarjous, niin kaupat tuli.
Isot pojat väittää netissä kuitenkin muuta.
Mikä pitää paikkansa?
Voiko myyjä vetäytyä kaupasta ihan tost' vaan, vaikka hälle on annettu esitteessä mainittujen myyntiehtojen mukainen tarjous?
Eikös myyntiesite ole tavallaan myyjän asettama myyntitarjous, johon ostaja suostuu kun tarjoaa pyyntihinnan?
Mun käsittääkseni myyjä ei voi kieltäytyä asunnon osakkeiden myynnistä ao. tilanteessa ilman sanktioita, mutta isot pojat internetissä väittää muuta.
Löytyykö mustaa valkoisella, miten tämä ihan oikeasti menee?
Viimeksi muokattu: