Että semmoinen kisa.
Montoya oli aivan yössä jo ennen kisan alkua, mietti varmaan että kaikki muut kuljettajat ovat hulluja kun ajavat yhtäkkiä väärään suuntaan. Matkan teon päättikin sitten, ilmeisesti windows-pohjainen, käyttis joka lämmittelykierroksesta viisastuneena päätti sammuttaa moottorin pääsuoralle tultaessa ettei Montoya särkisi nyt koko autoa.
Schumacherin Ferrarista vielä kyseinen järjestelmä puuttuu ( liekkö totta ettei sanat "Italia" ja "toimiva elektroniikka" oikein sovi samaan lauseeseen ) ja kun nykytilanne on aikas lohduton, hän vanhoja aikoja ja kilpakumppaneita muistellessa pamautti sitten Häkkismäisesti pääsuoralle tultaessa seinään.
Tätä seinäfetissiä toteutti muutama muukin. Massakin otti iloisesti Klienin tarjoaman avun vastaan ja parkkeerasi punaisen poninsa seinälle jo toistamiseen tälle viikonloppulle.
Klien tarjosi auliisti apuaan, sillä hän näyttää ottaneen harteilleen raskaan "osu kaikkeen mikä liikkuu... ...tai on paikallaan" -viitan. Hän ilmeisesti haluaa itselleen "yhdellä töpöllä mahdollisimman monta pois pelistä kerralla" -ennätyksen. Kunnianhimoinen yritys, sillä Spa '98 alkuhässäkkää on vaikea pistää paremmaksi.
Mersun uusi moottori on varmasti hieno, kallis, kestävä, tehokas ja kallis, mutta tämän päivän vauhdista päätellen V8:n sijasta V6. No, tulihan sieltä kuitenkin nopein kierros, viimeinen. Olisiko Kimillä ollut kiire päästä sylkemään tärinän takia irronneet paikat suustaan?
Osataan sitä toki rellulakin. Montoyan pyörähdyksestä lämmittelykierroksella innostuneena Flavio nojasi Fisico-nappiin monitoreita tuijottaessaan jo ennen starttia. Siitä nolostuneena ei sitten viitsinyt enää painaa itse kisassa, tyytyi vain tiimin kanssa vinoilemaan jotain nopeudesta ja tallikaverista.
Tämä tallikaveri olikin itseasiassa ainoa, joka teki virheettömän päivän. Ainoastaan turva-autot herättivät hänet muutamaan kertaan ajamaan kilpaa kahden suoran verran repäistäkseen marginaalisen puolen minuutin eron seuraaviin. Tämän jälkeen hän saisin sluibailla kulmat silmillä seuraavaan turva-auton poistumiseen asti.
Montoya oli aivan yössä jo ennen kisan alkua, mietti varmaan että kaikki muut kuljettajat ovat hulluja kun ajavat yhtäkkiä väärään suuntaan. Matkan teon päättikin sitten, ilmeisesti windows-pohjainen, käyttis joka lämmittelykierroksesta viisastuneena päätti sammuttaa moottorin pääsuoralle tultaessa ettei Montoya särkisi nyt koko autoa.
Schumacherin Ferrarista vielä kyseinen järjestelmä puuttuu ( liekkö totta ettei sanat "Italia" ja "toimiva elektroniikka" oikein sovi samaan lauseeseen ) ja kun nykytilanne on aikas lohduton, hän vanhoja aikoja ja kilpakumppaneita muistellessa pamautti sitten Häkkismäisesti pääsuoralle tultaessa seinään.
Tätä seinäfetissiä toteutti muutama muukin. Massakin otti iloisesti Klienin tarjoaman avun vastaan ja parkkeerasi punaisen poninsa seinälle jo toistamiseen tälle viikonloppulle.
Klien tarjosi auliisti apuaan, sillä hän näyttää ottaneen harteilleen raskaan "osu kaikkeen mikä liikkuu... ...tai on paikallaan" -viitan. Hän ilmeisesti haluaa itselleen "yhdellä töpöllä mahdollisimman monta pois pelistä kerralla" -ennätyksen. Kunnianhimoinen yritys, sillä Spa '98 alkuhässäkkää on vaikea pistää paremmaksi.
Mersun uusi moottori on varmasti hieno, kallis, kestävä, tehokas ja kallis, mutta tämän päivän vauhdista päätellen V8:n sijasta V6. No, tulihan sieltä kuitenkin nopein kierros, viimeinen. Olisiko Kimillä ollut kiire päästä sylkemään tärinän takia irronneet paikat suustaan?
Osataan sitä toki rellulakin. Montoyan pyörähdyksestä lämmittelykierroksella innostuneena Flavio nojasi Fisico-nappiin monitoreita tuijottaessaan jo ennen starttia. Siitä nolostuneena ei sitten viitsinyt enää painaa itse kisassa, tyytyi vain tiimin kanssa vinoilemaan jotain nopeudesta ja tallikaverista.
Tämä tallikaveri olikin itseasiassa ainoa, joka teki virheettömän päivän. Ainoastaan turva-autot herättivät hänet muutamaan kertaan ajamaan kilpaa kahden suoran verran repäistäkseen marginaalisen puolen minuutin eron seuraaviin. Tämän jälkeen hän saisin sluibailla kulmat silmillä seuraavaan turva-auton poistumiseen asti.