Ei sen puoleen. Kyllä se Denniskin osaa paskaa puhua ja vielä sangen tehokkaasti. RTL haastatteli tallipäällikköä skaban jälkeen ja toimittaja sitten tiedusteli mm. mitä Montoyalle oikein tapahtui lämmittelykierroksella. Ensin Dennis oli ymmärtävinään kysymyksen väärin ja ryhtyi selvittämään Montoyan keskeytyksen syitä. Toimittaja ei kuitenkaan antanut periksi vaan toisti kysymyksen, johon Dennis sitten vastasi, että lämmittelykierroksella oli muillakin suuria ongelmia ja siellähän pyörähtikin yhteensä viisi autoa.Matxi sanoi:Jep.
Tuo Juan Pablon väite on samaa luokkaa kuin väittäisi, että Nissan Micra on suurperheen auto!
Kyllä pyörähti, ei nähty TV-kuvissa.vermula sanoi:Spinnasko Monty useamankin kerran? En musita kuin vain sen lämmittelykierroksella ennen ekaa starttia.. josta Fisi Montyn pelasti.
Jenson ei ole voittanut, mutta ei ole kyllä hänen tallikaverinsakaan voittanut koskaan.Matxi sanoi:Itseasiassa aikalailla samaa mieltä. Jenson "velliperse" Button. Ei se turhaan ole ajanut yli sata GP:tä ilman voittoa ja kaiken lisäksi aina TOP5 tiimissä.
Eikä se itseasiassa koskaan ole ollut edes kovinkaan lähellä voittoa.
Käsittääkseni nykyään saa ohittaa lämmittelykierroksella, mutta se mihin raja vedetään tuollaisissa tapauksissa on hiukan epäselvää. Hondan varikkoväki pyöritteli päätänsä vähän siihen malliin, että hyvä etteivät jo protestia kirjanneet...Tolerantti sanoi:Näistä Montyn pyörähdyksistä vielä. Eikö ollut niin, että Fisin koneen sammuminen lähtöruudukossa pelasti Montyn viimeiseltä ruudulta lämmittelykierroksen pyörähdyksen takia? Kuitenkin Salo arpoi tuoreeltaan, ettei nyt ole varma, saako Montoya ottaa paikkaansa kuitenkaan, koska joutuu ohittelemaan muut, joka periaatteessa on kiellettyä lämmittelykierroksella. No Monty ohitti ja ilmeisesti homma oli OK?
Lämmittelykierroksella saa palata omaan ruutuun, mikäli ei ole pudonnut kaikkien muiden taakse. Sääntötulkinta voi olla (ja olikin näköjään kun Montoya noin sai tehdä) eri kun kyseessä on uusi lämmittelykierros.Zep sanoi:Käsittääkseni nykyään saa ohittaa lämmittelykierroksella, mutta se mihin raja vedetään tuollaisissa tapauksissa on hiukan epäselvää. Hondan varikkoväki pyöritteli päätänsä vähän siihen malliin, että hyvä etteivät jo protestia kirjanneet...
Eihän tuo muuten pyörähtäminen niin harvinaista ole mitä Salon ensireaktiosta ehkä voisi olettaa... Prostikin pyöräytti Ferrarin kerran märällä radalla lämppärillä sillä seurauksella, ettei päässyt kisaan ollenkaan -ja taisi olla vielä jompi kumpi Italian kisoista (vaikkakaan visuaalinen muistikuva ei kyllä niihin sovikaan).
Ralf schumacher :ahem: Ei ees kisa ehtiny alkaa ku toyota painostiMoe Szyslak sanoi:Kukas se kuudennesta ruudusta painosti Montyn virheeseen lämppärikierroksella? :doubtful:
Pyorahtihan se vissiin. Jaksa sita ruveta nyt kaivamaan.mikkori sanoi:Pyörähtikö Montoya muka turva-auton takanakin? Lähde?
http://www.fia.com/sport/Championships/F1/F1_Lap_Charts/Australia/2006.htmlmikkori sanoi:Pyörähtikö Montoya muka turva-auton takanakin? Lähde?
Kuka sellaisesta on puhunut?CaPtEeNi sanoi:Mikä se flatspot etusiivessä on?
Flatspot on renkaaseen lukkojarrutuksessa tuleva tasainen kohta, joka aiheuttaa tärinää. Tämä ei kuitenkaan ollut Kimin todellinen ongelma, vaan etusiiven päätylevy, joka rikkoutui luultavasti flatspotin aiheuttamasta tärinästä. Ensimmäiset kahdeksan kierrosta koostuivat turva-auton perässä ajetuista kahdesta kierroksesta ja muina kierroksina Kimi oli Buttonin perässä, joten niitä on turha katsoa. Flatspot tuli kierroksella 10 jolloin Kimi ohitti Buttonin. Sen jälkeen Kimi otti Alonsoa kiinni, kunnes kierroksella 13 tapahtui jotain dramaattista Kimin nopeudessa - etusiipi rikkoutui.CaPtEeNi sanoi:Ekasta 8 kierroksesta Räkä ja Monty ajo nopeemmin tasan 4-4 sittenhän tulikin turvaauto, siinäkö se sitten meni? Mikä se flatspot etusiivessä on?
Heh, eiköhän se television ruudussa näkynyt.mikkori sanoi:Pyörähtikö Montoya muka turva-auton takanakin? Lähde?
Eikös se ollut Fisichella?Vilperi sanoi:Heh, eiköhän se television ruudussa näkynyt.
Kyllähän sen nyt sokeampikin huomasi, että Kimin auto ei ollut kunnossa kun eroa Alonsoon tuli sekuntikaupalla per kierros ja tästäkään huolimatta Montoya ei missään vaiheessa kisaa ollut kimin edellä saati aivan kannassa kiinni. Luulisi syövän miestä, niinkuin ilmiselvästi tekeekin.
Sehän nyt on muutenkin päivän selvää, että ohjaustyöskentely lähenee äärimmäistä surkeutta. Sitä nyt ei kannata enää nykypäivänä ihmetellä.Porttilan Laki sanoi:Lisäksi minua häiritsi se, että ei mitenkään voitu näyttää niitä alun törmäilyä, vaan piti katsoa kuinka Alonso ajaa.