burb
.
Kuva ej näjy.
Saakohan noi Plurielin kattoraamit irti, jos auto on parkkeerattu rätti auki? Olisi näppärä käytännön pila käydä pöllimässä ne.
Reliability indexin mukaan Sitröään C3 Pluruluru on noista kolmesta luotettavin.
Ja onhan se persoonallisimman näköinen! Ja tilavin.
C2:een sopii ainakin meikäläisen mittainen (178cm) ihan hyvin. Ainoa ongelma oli ajokäytös talvirenkailla, lyhyt akseliväli teki autosta pehmeämmillä talvirenkailla hieman epävakaan (tuo toki ei haitanne etelän maassa). VTS malli oli ainakin hyväkulkuinen laite (125hv).Reliability indexin mukaan Sitröään C3 Pluruluru on noista kolmesta luotettavin.
Ja onhan se persoonallisimman näköinen! Ja tilavin.
Ota se.
C2 - keskimittaista pidempi ei mahdu kuskin paikalle, käytännössä 2 hengen auto.
206- käytännössä 2 hengen auto
Onhan se erikoinen peli.
Mutta laskin että tuossa esittelyvideossa oli kahden minuutin kohdalla jo tehty n. 25 eri työvaihetta.
Pelkäänpä että jos Runski tuollaisen auton antaa kämpän vuokran kylkiäisenä, niin lopputulos Runskin palatessa maisemiin on suht riisuttu auton alusta parkkipaikalla + iso kasa irrallisia korin osia terassilla sekä keittiön pöydällä lappu jossa lukee "---sori, ei ehditty kasata (=> lue = osattu) autoa ihan kokonaan takas, et sä viittis...".
![]()
Käyttävät todennäköisesti sitä rättiä sähköisesti alhaalla kun on komiaa keliä ja yöksi kytkimestä ylös.
Jotenkin kuvittelis, ettei ne vieraat jaksa/tajua perehtyä siihen, että ne katon sivukaaretkin saa irti. Mä en ainakaan jaksais. Enkä sn puoleen tajuais jos en olis lukenu tätä toikkendaalia.
Käyttävät todennäköisesti sitä rättiä sähköisesti alhaalla kun on komiaa keliä ja yöksi kytkimestä ylös.
Noi Citikat on mun mielestä kumpikin rumia![]()
Onks toi joku DS5 tms?
Ja kesällä tilanne on se, että katto saa olla vaikka koko kesän pois paikaltaan.
Juu-u. Vuoden ollut tuo ja tykkään kyllä.
Luulis että autot möhnääntyy sisältä, onhan ilmassa vaikka mitä hiukkasta kuitenkin. Etenkin jos on kangaspenkit (?).
Mikäs mun autossa niin rumaa on?
http://static.betazeta.com/www.bolido.com/wp-content/uploads/2011/04/citroen-ds5-5.jpg