Aika jännä miten Mclaren lopulta palasi Mercedeksen kanssa yhteen vuoden 2014 jälkeen kun silloin näytti siltä että yhteistyö oli tullut päätökseensä, ja samalla oli aika kokeilla vanhaa mutta uutta Hondan moottoreiden kanssa mutta siitä yhteistyöstä tuli vaan aallonpohja,pannukakku ja riitoja lähinnä joten Honda yhteistyöstä ei tullut menestystarinaa kuten aikoinaan ja näin sai Hondat rukkaset.Toivottavasti McLaren on löytänyt vauhtia lisää vielä viime kaudesta. Varmaan gridin sympaattisin kuskikaksikko, joille mielellään soisi menestystä. Myös Alpine saisi toki tulla lähemmäs kärkeä vähän sekoittamaan pakkaa.
No voisi kuvitella, että kun Rellun pippana vaihtuu Mersuun, pattihuoneessa on vähän lisää.Toivottavasti McLaren on löytänyt vauhtia lisää vielä viime kaudesta. Varmaan gridin sympaattisin kuskikaksikko, joille mielellään soisi menestystä. Myös Alpine saisi toki tulla lähemmäs kärkeä vähän sekoittamaan pakkaa.
Pakkohan siellä on olla, ei ne motit muuten pysyisi kasassa tarvittavaa määrää.Onko näissä muuten nykyisin ilmanputsarit? Ei tee ahtimelle ja koneelle hyvää tuollainen hiekan ja pölyn määrä. Ei käy mekaanikkojakaan kateeksi, kun putsailevat autoja...
https://www.racefans.net/2021/02/22/sliders-compare-the-new-alfa-romeo-c41-with-last-years-car/The C41 is otherwise largely similar to last year’s C39. Underneath the engine cover lies Ferrari’s new power unit which has been the focus of extensive work as the team and its customers found themselves at a power disadvantage to their rivals last year. Alfa Romeo has also retained the same Ferrari gearbox as last year.