Autotuuri

Onko tuuria autojen kanssa

• Kyllä, pelit ja vehkeet toimii niinkuin pitää

Äänet: 17 56,7%
  • Ihan jees

Äänet: 7 23,3%
  • Voisi olla parempikin, turhan usein jotain korjattavaa

Äänet: 3 10,0%
  • Huono, laukeevat juuri kun saa korjattua

Äänet: 2 6,7%
  • Micra

Äänet: 1 3,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    30

SamiJ

Well-known member
Antaisivat minulle kilpailukykyisen Ferrarin.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Pelit ja vehkeet toimii niin kuin pitääkin. Toyotalla Suomi kuljettaa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Dieseliin siirtymisen jälkeen ovat toimineet. Ainoastaan polttoaineen syötön katkaisemalla on ääni lakannut.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hyvä on tuuri ollut. Mitä on hajonnut, niin on ollut oma tai muiden kuljettajien vika. Pari rengasta mennyt, 4 tuulilasia kivistä ja nastoista.

Sen verran uusilla autoilla kuitenkin liikenteessä että on takuut voimassa. Skodassa on kerran up-datettu radio ja vakkarisäätimen viiksi ja Toyotassa ohjausakseli ja yks rengas, joka kului mutteriksi jostakin syystä. Toyotan mielestä vika oli Bridgestonessa ja Bridgestonen mukaan Toyotassa.:rolleyes:

Yhden auton ajanut lunastukseen kun oli niin pieni se aura-auto ettei sitä nähnyt. :D

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Legorankentelu on kieltämäti virtaviivaista, jos sen oikein osaa ottaa.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Meikäläisellä on nyt ollu Honda Accord vuosimallia 2000 kohta kolme vuotta. Kertaakaan ei ole jättänyt tien päälle, mutta osaa on mennyt vaihtoon: kaikki jarrulevyt ja -palat, starttimoottori, takapyörien laakerit, jakopään hihna & vesipumppu ja muut hihinat sekä viimeisenä akku. Rahaa on mennyt noihin kaikkiin osiin ja töihin vajaa puolitoista tuhatta.

Tyytyväinen olen tuosta huolimatta. Nyt on hyvä ajaa levollisin mielin kun tietää, että osat ovat kunnossa. Eikä nyt pitäisi lähiaikoina olla mitään osaa menossa vaihtoon. Kuukauden päästä sen sitten näkee, että meneekö osia vaihtoon, kun olen käyttänyt katsastuksessa.