Menossa paikalle ?mercury849 sanoi:
Varsinkin nuo radan asteittain kiristyvät tai "löystyvät" mutkat on jännä nähdä livenä...
Ett silleen!!!!!!!1
Menossa paikalle ?mercury849 sanoi:
Varsinkin nuo radan asteittain kiristyvät tai "löystyvät" mutkat on jännä nähdä livenä...
Nih..miksei sitä ajeta Tyhmää! voisihan sitä nyt ihan huvikseen vaikka vielä yhden kiekan vetää vaikkei varikolle tullakkaan...Captain Howdy sanoi:Kunniakierros?
Ainiin, se eräs Schumikin ajeli sitten Mich(a)elin -gumeilla, kun sai mitättömän 12 sekunnin tasoituksen jo siitä ensimmäisestä turva-auto -episodistaGeneral FUp sanoi:Muutenkin homma olisi mennyt paljon mielenkiintoisemmaksi jos turva-auton käyttö olisi jäänyt 1. kertaan. Siinäkin oli ihan tarpeeksi tasoitusta Michelin talleille
Ensimmäisestä? Sehän oli se toiseksi viimeinen mistä tuo tasoitus tuli Ensimmäinen olisi tosiaan riittänyt minustaAeuk sanoi:Ainiin, se eräs Schumikin ajeli sitten Mich(a)elin -gumeilla, kun sai mitättömän 12 sekunnin tasoituksen jo siitä ensimmäisestä turva-auto -episodista
- Nürburgring 2003Karpow sanoi:Kimillä on nyt kaksi paalua ja kaksi voittoa.
Ave !!!bigbear sanoi:
Jos Schumin olisi tarvinnut taistella sijoituksistaan enemmän,niin luultavasti hän olisi estellyt ohituksia enemmän kuin nyt.
Näin kävi, ja vielä komeesti Kimin osalta. Turva-autot auttoivat schumia paljon, muuten kerpenin miestä olisi nöyryytetty paljon enemmän. Herää kysymys, oliko kaikki turva-auton tulemiset radalle tarpeellisia, vai mitä.Oho sanoi:Schumcaherilla ja Ferrarilla ei vaan riittänyt paukut Räikkösen ja McLarenin haastamiseen.
No eikä herää!Jaki sanoi:Herää kysymys, oliko kaikki turva-auton tulemiset radalle tarpeellisia, vai mitä.
Olen aivan samaa mieltä. Olisivat antaneet autojen ajaa täysillä niiden romujen yli, niin oltais saatu lisää renkaiden puhkeamisia ja sitä kautta kunnon seinäänajoja ja muuta vastaavaa :thumbdownJaki sanoi:Herää kysymys, oliko kaikki turva-auton tulemiset radalle tarpeellisia, vai mitä.