Aeuk
Well-known member
Tuonhan voi siis kääntää myös niin, että ... no, sinä ilmeisesti uskot Schumin puhuvan aina 100% totta ajettuaan ns "helppojen kisojen" jälkeen voittoon - väittäessään ajaneensa täysillä alusta loppuun ja käyneensä tiukan taistelun Barrichellon kanssa (ja silti oudosti kymmenien sekuntien kaula on muuttunut viimeisillä kierroksilla monesti muutamiksi sekunneiksi) ... no, miksi et sitten voisi enää uskoa, kun Schumi sanoo eilisen kisan jälkeen halunneensa voittaa & yrittäneensä sitä pitkälle loppuun saakka?pmv sanoi:On aika kummallista että niissä kisoissa missä Schumi on ajanut helpolta näyttäneeseen voittoon ja sanonut kisan jälkeen ajaneensa täysiä tms. ,iso osa foorumin väestä teilaa puheet palturiksi. Jostain syystä nyt Schumin puheilla kisan jälkeen on näitten samojen nimimerkkien mielestä nyt merkitystä. Ei se nyt voi mennä niin, että kommenteista hyväksytään ne jotka miellyttää ja heitetään roskakoriin ne jotka eivät ole omasta mielestä oikein.
Etenkin tietäen, mistä asemista Schumi on tälläkin kaudella noussut voittoon kuin leikitellen (siltähän se ainakin katsojalle on näyttänyt), niin olin ainakin itse eilen pitkään kisan kestäessä sitä mieltä, että vielä se Schumi sieltä tekee nousun kärkeen. Vasta viimeisten varikkovisiittien jälkeen oli pakko uskoa, että eipä tehnyt tällä kertaa nousua.
Toki Schumille riitti juuri tuo toinen sija mestaruuteen, mutta tietäen miten tämä kausikin on hänellä sujunut jne - miten mikään muu kuin voitto olisi hänelle riittävä? Ihan varmasti hän puhui totta, sanoessaan että olisi mieluiten varmistanut henk koht mestaruudenkin voitolla. Mikä on ihan ymmärrettävää.
Itse en ole koskaan esim täysin ymmärtänyt, että mitä järkeä on sellaisessa mestaruuden varmistamisessa, kuin mitä esim Villeneuve teki 1997. Vaikka tuolloin olinkin tietysti megakiihkoissani Häkkisen ekasta voitosta, siellä taustalla kuitenkin vähän latisti tunnelmaa se tapa, millä avausvoitto tuli. Eräänlainen lahjavoitto, koska Villeneuven autoonhan ei mitään vikaa iskenyt. Latisti voittoa hieman, ja latisti (jos multa kysytään) myös Villeneuven mestaruutta hieman. Kai se nyt on tyylikkäämpää hyppiä homohyppyjä tms mitälie siellä ykköspallilla