Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Giffen:[ sanoi:hauska mies
Hmmm...tarkottaako tää nyt sitä että sun ja mun puolue voitti vai hävis???
Giffen:[ sanoi:hauska mies
Giffen:[ sanoi:Öljyn käytön lopetuksen hyödyt ovat ensimmäisellä sivulla, ensimmäisessä vastauksessani.
Kerro sinä haitat sille, että jatketaan käyttöä kunnes öljy loppuu.
patriot sanoi:Patriot kiittää ja poistuu....:thumbup:
Giffen:[ sanoi:Minun taitaa olla aika turha sanoa yhtään mitään, se on ihan sama mitä minä sanon. Te ette kuuntele ja ainoa vastaus mihin te tyydytte on että menen maahan ja kierin ja sanon, että "abit... eikun F1-foorumin änkyräsiipeläiset ovat parhaita"
Mielestäni sorruit provosointiin kun argumentoin syitä, miksi kallis polttoaine haittaisi kansantaloutta ja varsinkin minua.Giffen:[ sanoi:Anteeksi nyt vain. Mutta vastasin kyllä tuleen tulella, tässä kommentteja joita minulle on sanottu:
"Kyllä sä olet oikeesti juntti ja tyhmä."
-Jones
Jones sanoi:Mielestäni sorruit provosointiin kun argumentoin syitä, miksi kallis polttoaine haittaisi kansantaloutta ja varsinkin minua.
sooda sanoi:
-Miksi puu- ja biokaasulaitteiden kehittämistä yritetään estää erilaisilla veroilla?
Off-Topic sanoi:Toi kovempi hinta/enempi verotuloja ei pitäne paikkaansa. Kovempi hinta laskee kulutusta sen verran ihmisten ajatellessa enemmän ajojensa tarpeellisuutta tarkemmin, ettei kasvanut ALV tuotto varmaan eroa kata. Valtion menot ei oo pudonneet, ja budjetti on nytkin alijäämäinen. Bensaverohan on senttivero, joten sen tuottoon ei bensan hinta vaikuta suoranaisesti. Enempi tota tuottoa on nostanut se kun köyhä kansa on rahdannut saksasta tms. isompi koneisia "unelma-autojaan" tänne. Vuos vielä, niin niitä on kaupan joka niemessä, notkossa & saarelmassa, ja halvalla. "kayttökulut yllätti".
Tose sanoi:Vetyautot ovat jo tulossa. Uutisissa kerrottiin U.S.A:n hallituksen tukevan niiden kehittelyä. Oikeastaan ne ovat sähköautoja, joissa on vetypoltin sähkön tuottamista varten. Pakoputkesta tulee vain vettä ja rättipäät saavat tapella rauhassa keskenään.
Sammypiru sanoi:Mä en oikeen uskaltas ajaa vielä tuollasella autolla. Odotetaan nyt, että muutama auto räjähtää samalla tuhoten neliökilometrin ympäristöään.