Blondi vai Brunette?

• Viestiketjun aloittaja lara
  • Aloituspäivämäärä

Blondi vai Brunette?

• Äänestäjiä yhteensä
    55
  • Äänestys suljettu. .

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Niinpä! Melkoisia sattumia!
Vai onko sattumia lain..?! :doubtful:

Mutta ne onkin sitten jonkun toisen toikin asioita ne...
Itse asiassa tässä ollaankin nyt ihan asian ytimessä ja toikin otsikossa hyvinkin tiukasti kiinni. Veikkaan että toikin hengessä ei sitten ihan niin tiukasti.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Brunette.

Ne on helpompi "parturoida", kun erottaa heti mistä jäi ajamatta. :D

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Luonnollisesti taittuva väri. Saa olla värjättykin, mutta ei siis kova väri tai tiukka kontrasti.

Varmuudella toimii letit. Pöpötiti.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Luonnollisesti taittuva väri. Saa olla värjättykin, mutta ei siis kova väri tai tiukka kontrasti.
Nimenomaan. Ilkeä katsella sellaisia, joilla on rumasti värjätty tukka. Itse korostelen blondiuttani kevyellä raidoituksella talviaikaan (kesällä aurinko huolehtii värin haalistamisesta). Vetyperoksidin väri tai juurikasvu olis mulle kauhistus :yuck:

Ja siis totta kai vaalea mies, vaikka se ihQin onkin brunette... :D eli siis... Ei tasan mitn väliä.

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Ei näytä olevan tästäkään äänestyksestä mitään apua :D

Itse äänestin brunettea.

TheStig

Tame Racing Driver
Sijainti
Pimennossa
Ei tuo ei käy!
Oon varma että jos mietitte että baarissa kävelee vastaan identtiset kaksoset, toisella vaalea ja toisella tumma tukka niin kumpaan se katse hakeutuu ensin?
No katsehan kyllä hakeutuu ensin blondiin, mutta kääntyy hetimmiten brunettiin. Sitten se hyppii edestakaisin niiden välillä ja päätyy lopulta.... jompaankumpaan.

Riippuu ihan tapauksesta, toisille sopii vaalea, toisille tumma, monille molemmat yhtä hyvin. Ei sillä oo niin väliä. Äänestin kuitenkin brunettia, koska blondi on useammin keinotekoisen näköinen.

Dev

Well-known member
Vastasin blondi. Jokin niissä aina kiehtoo puoleensa. Ei sillä, kyllä tumma hiuksisetkin menee, mutta enemmän pidän blondeista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Vastasin brunette, mutta ei tää oo missään tapauksessa selvä asia. Kuten jo moni muukin mainitsi, riippuu niin monesta muustakin asiasta tuo.