Ei tuossa ole kyllä yhtään mitään samaa mitä Sauberissa. Enkä nyt sanoisi, että sauberin alaosastaan superhoikat ponttoonit mitään kovin konservatiivisia olisi olleet, keula ehkä oli -> vanhaa Ferkkuperintöä.WebSlave sanoi:BMW Sauber näköjään noudattaa jo Sauberilta tuttua konservatiivista linjaa. Ehkä viisastakin tässä tilanteessa, kun kahta organisaatiota vasta yhdistetään. Jos BMW:n moottoriosasto onnistuu hyvin V8:n kanssa, riittää aerodynaamisesti keskinkertaisempikin auto hyviin sijoituksiin. Toisaalta tuskin siinä uudessa upeassa tuulitunnelissa ihan suttakaan sentään syntyy.
Juu, en niin väittänytkään. Siinä on vain paljon samaa, mitä kaikissa muissakin. Ei siis erityisen innovatiivinen auto. No, "savupiiput" siitä tosiaan kyllä puuttuu, mutta saattavat nekin ilmestyä jahka testeistä saadaan käytännön kokemusta. Eiköhän takasiipikin siitä vähän muotoudu.formulastara sanoi:Ei tuossa ole kyllä yhtään mitään samaa mitä Sauberissa.
No, se trendi oli jo nähtävissä 2003 ja olemassa 2004, joten jos sauberin 2005 autoon viittaat, niin aika tuttua ja turvallista se siinä vaiheessa jo oli.Enkä nyt sanoisi, että sauberin alaosastaan superhoikat ponttoonit mitään kovin konservatiivisia olisi olleet
Hyvä kuva. Aika selkeet muodot takapäässä, tosi matala ja tasanen peräpuolisko. Moottori ehkä siksi työntyy enemmän esiin kuin muilla ja torni on levee, mutta sileet ja selkeet muodot on aikaansaatu.Toni_V sanoi:Hmm, miksiköhän tuossa ei ole savupiippuja kuten muilla. Kidukset kyllä löytyy. Jotenkin näyttää tietyistä suunnista yllättävän kulmikkaalta. Ehkä hiukan isohkon näköinen peräpää.
Jospas Petronas, Intel, Credit Suisse, Syntium ja O2 ovat tunkeneet sen verran rahaa talliin, ettei Bemarikaan enää saanut mainostilaa autostaan... :doubtful:JTH sanoi:Tosi pienet on noi Bemun logot sekä autossa että haalareissa, kun kuitenkin on annettu ymmärtää että ne maksaa suurimman osan tuosta lystistä. Muuten ihan siisti peli.
Tuo potta oli jo varattu HeikilleFO110K sanoi:ja pari lisäkuvaa.... onkohan muuten Heidy vaihtanu potan väritystä?!?
Olet luultavasti oikeassa, sinähän täällä korianalysoijana olet kunnostautunut. Eli en aio väittää vastaan. Muistelen Sauberista sanotun, että siellä on suunnittelu ollut varman päälle pelaamista ja jossain määrin Ferrarin matkimista. Sivuponttoonien osalta tietenkin asia voi olla toisin.No ei tässä nyt ole kyse mistään trendistä, vaan siitä että Sauber vei ko. asian pidemmälle kuin kukaan muu -> konservatiivista? Ei todellakaan.
Konservatiivista olisi sellainen, että päädyttäisiin johonkin iän ikuiseen ratkaisuun tyyliin Toyotan ponttoonit.
Näyttää hitaalta. Tosi hitaalta.J.Heldenview sanoi:
Parta ajamatta ja tukka kampaamatta. Bemariteinit tykkää
BMW Sauber F1.06. käsittääkseeni.Black Leopard sanoi:Mikäs on muuten auton virallinen mallikoodi?
E. Tuhero sanoi:Väritys on komia ja autokin kyhmyselkäisyys pois lukien varsin nätti.
Oli pakko hieman käyttää autoa PSP pilttuussa ja ainakin omaan silmään autosta saisi hetkessä huomattavasti nätimmän.