Eipä nuo ole kovin suuria muutoksia tuohon Sauber kopioon saanu, tehty vaan vanhaan koppaan hieman jotain kulmikkaita muutoksia!
Keularatkaisu on kuulemma Filisettin(lähde:TS) mukaan matkittu viime kauden Macistä, joten siltä osin ilmavirrat pitäisi saada kulkemaan huomattavasti paremmin, joten aerodynaamista pitoa on varmaan tullut lisää?
Luulis, että tuon perän olis saanu huomattavasti pienemmäks tai kompaktimmaks, nyt kun kone on pienempi mutta enpä muista oliko viime kauden Sauberissa jotain jäähdytysongelmia? Jos oli, niin tuolla ne on ainakin korjattu, ku tilaa on enemmän, ja ehkä koneella on tilaa täristäkin rauhassa, joten ties miten hyvin tuo kottero menee jos luotettavuutta löytyy?
Tosin Filisetti mainitsi ongelma kohdaks vaihdelaatikon, koska se on edelleen Sauberin suunnittelema, eli miten sitten toimii Bemarin myllyn kanssa? Eikös Williamsillakin ollut suuria ongelmia juuri Bemarin ja vaihdelaatikon integroinnissa?