Samat on mietteet täälläkin.Black Leopard sanoi:Suomelle on odotettavissa sanoisinko, mielenkiintoiset ajat
No kuten tässä on pitkin matkaa kommentoitu, niin todellisuudessa on tulossa varsin vähän muutoksia.Black Leopard sanoi:Suomelle on odotettavissa sanoisinko, mielenkiintoiset ajat
Sanoisin että hyvät ajat :thumbup: :ahem:Black Leopard sanoi:Suomelle on odotettavissa sanoisinko, mielenkiintoiset ajat
Minä en ole siitä kovin vakuuttunut.Jippo sanoi:Sanoisin että hyvät ajat :thumbup: :ahem:
Itse asiassa Ylellä oli just lähes valmiit tulokset, joissa Kokoomuksella oli +90 000 ääntä ja PS:llä vähemmän (en tarkkaa summaa muista, oisko ollut +67 000).KnowHow sanoi:Suurin voittaja onkin Perussuomalaiset +56 580, hyvänä kakkosena Kokoomus +21 949. Suurin häviäjä SDP -138 325, Keskusta -72 534 ja suurimpana vaalitapa.
+Juhantalo ?!Olga sanoi:Oikeusministeri Leena Luhtanen putosi. Sama oli kohtalo Jouni Backmanilla ja ilmeisesti Lasse Virénillä.
ja Bryggare?Formulanomi sanoi:+Juhantalo ?!
Mä vähän ihmettelinkin sitä Ylen ennustetta äänimäärien suhteen, koska tuon mun kuvankaappauksen hetkellä ääniä oli laskettu jo yli 93%!?!jaska sanoi:Itse asiassa Ylellä oli just lähes valmiit tulokset, joissa Kokoomuksella oli +90 000 ääntä ja PS:llä vähemmän (en tarkkaa summaa muista, oisko ollut +67 000).
Mutta nuo kaksi oli vaalien selkeät voittajat. Muita äänimääriä lisänneitä oli Vihreät ja 'Muut', molemmilla ~9000 ääntä enemmän.