Ehkä hän sen pestin hoitaa vähintään yhtä hyvin kuin Tony Halme hoiti omansa. Itse en tosin olisi Mietaata äänestänyt.haju sanoi:Porvarihallitus on kaiketi ainoa oikea vaihtoehto tämän vaalituloksen jälkeen. Ärsyttää kyllä tosin todella, että joku Juha Mieto nousee eduskuntaan.
Peesaan. Heinäluoma meneekin vaihtoon ensi vuoden puoluekokouksessa. Paljon mieluummin olisin nähnyt Tuomiojan demarien johdossa jo näissä vaaleissa ja pelkään että Erkki ei enää sitä postia hae.VR sanoi:Eero Heinäluomalla on omahyväisen politrukin ja pelurin imago ja se on minun mielestäni suuri syy SDP:n tappioon. SDP on lähinnä keskittynyt muiden haukkumiseen ja vähättelemiseen sensijaan että olisi julistanut omia tavoitteitaan, toisin kuin esim. Keskusta. SAK:n äänestyskampanjalla oli epäilemättä myös osansa. Se kyllä toimi, mutta vähän toisin kuin siellä odotettiin.
Se näytti aika mielenkiintoiselta, että huolimatta sodan jälkeen kaikkein alhaisimmasta äänestysprosentista Perussuomalaiset voittivat paikkoja, SDP menetti.
Keskustalla meni hyvin hallitusvastuusta ja pienestä tappiosta huolimatta. Minun mielestäni siellä tehtiin hyvä kampanja. Ei sieltä tullut sellaista lokaa mitä SDP:lta tai osittain Kokoomukseltakin.
Vaikea ymmärtää, mitä hait tällä vertauksella. Rima ei näytä sinulla olevan kovin korkealla. Pääasia taitaa olla, että edustaja on kepulainen.Olga sanoi:Ehkä hän sen pestin hoitaa vähintään yhtä hyvin kuin Tony Halme hoiti omansa.
Mahdollisesti Erkki olisi vielä suurempi punainen vaate...KnowHow sanoi:Peesaan. Heinäluoma meneekin vaihtoon ensi vuoden puoluekokouksessa. Paljon mieluummin olisin nähnyt Tuomiojan demarien johdossa jo näissä vaaleissa ja pelkään että Erkki ei enää sitä postia hae.
Muistelisin, että Halonen voitti Niinistön kuitenkin vain rinnan mitalla ja suoraan sanoen SDP:n tai no..Halonen oli lähellä kärsiä tappion nimenomaan asiakysymysten vuoksi. Ihan niin kuin näissä vaaleissa Heinäluoma ja SDP.Ja Nomin viittaukseen demarien jo pressavaaleissa alkaneeseen alamäkeen lisäisin, että Halonen voitti vaalit demareista huolimatta.
Totta, joka sana. Siis tuo epäily mukaanlukien, mutta lähinnä sen takia jos käy kuten viimeksi (porvari näkökulmasta) SAK pistää hanttiin, jos vain tilaisuus tulee...Samoin kuin Niinistö oli pressavaaleissa nostamassa Kokoomusta uuteen nousuun, jonka puolue Kataisen johdolla taitavasti nyt ulosmittasi. Siitä kaikki kunnia puolueelle ja pulinat pois vaikka vähän epäilyttääkin. Nyt on selkeästi porvarihallituksen aika.
En haluisi nähdä tätä. Taidat pedata veret seisauttavaa vaalivoittoa SDP:lle 2011...Epärealistisesti kyllä toivoisin, että perussuomalaiset nähtäisiin edes kunnon osassa hallitusneuvotteluissa. Soinissa olisi ministeriainesta ja saataisin sitä paljon puhuttua populismia vähän lihaksi ja leiväksi.
Mistä lähtien Halme on ollut Kepulainen? Eikös Mietoa ja Halmetta yhdistä lähinnä se, että meriitit on hankittu täysin politiikan ulkopuolelta.haju sanoi:Vaikea ymmärtää, mitä hait tällä vertauksella. Rima ei näytä sinulla olevan kovin korkealla. Pääasia taitaa olla, että edustaja on kepulainen.
Miten minun kommenttini viittasi kepulaisuuteen?haju sanoi:Vaikea ymmärtää, mitä hait tällä vertauksella. Rima ei näytä sinulla olevan kovin korkealla. Pääasia taitaa olla, että edustaja on kepulainen.
Siihen 'ulkopoliittiseen' ansioitumiseen minä viittasin.^Melissa sanoi:Mistä lähtien Halme on ollut Kepulainen? Eikös Mietoa ja Halmetta yhdistä lähinnä se, että meriitit on hankittu täysin politiikan ulkopuolelta.
Päinvastoin, tällaset kepulaispitäjään ja vanhaan talonpoikaissukuun syntyneet vasemmisto-syvävihreä-radikaali-luddiitit ei voi sietää demareita! Vielä vähemmän kuin Kepulia ja Kokomustaa!Formulanomi sanoi:En haluisi nähdä tätä. Taidat pedata veret seisottavaa vaalivoittoa SDP:lle 2011...
Toki voi olla. Itse en kylläkään usko, että esimerkiksi Juha Mieto on hyvä kansanedustaja.Formulanomi sanoi:Nooh...mun mielestäni ns. julkkisehdokas voi olla hyvä kansanedustaja. Miksei voisi olla?
Niin no maassa..eikun pitäjässä pitäjän tavalla.KnowHow sanoi:Päinvastoin, tällaset kepulaispitäjään ja vanhaan talonpoikaissukuun syntyneet vasemmisto-syvävihreä-radikaali-luddiitit ei voi sietää demareita! Vielä vähemmän kuin Kepulia ja Kokomustaa!
Viittasi siinä mielessä, että tunnettuna kepulaisena puolustelit kepulaisen ehdokkaan kyvykkyyttä vertaamalla häntä Halmeeseen. Jos nyt sitten et olekaan kepulainen, niin nyt on hieno tilaisuus korjata tämä forumilla elävä harha.Olga sanoi:Miten minun kommenttini viittasi kepulaisuuteen?