Jollakin Tasolla on vieläkin herne nenässä Häkkisen suhteen, vieläkö se Mikan pöllimä tikkari kiusaa.....JT sanoi:.. kuten pystyi myös sen hopeanvärisen auton muutamaa vuotta myöhemmin. McLaren oli 1998-1999 vähintään yhtä ylivoimainen kuin Williams 1997, vaikka sitä suomalaisten onkin vaikea myöntää. Ferrarin kakkoskuski Irvine ei käytännössä koskaan pystynyt haastamaan ajamalla Häkkistä, kun taas Coulthard jätti usein molemmat punaiset autot taakseen.
edit: Ja lisätään tähän vielä että Irvine ei todellakaan ollut ainakaan Coulthardia huonompi kuski.
Coulthardin ja Irvinen tasoerosta on hankala sanoa mitään, vallitseva käsitys taitaa kyllä pitää Tahvoa selkeästi parempana, itse asiassa mä luulen että Tahvo oli Villeneuven veroinen, ja lisäksi Tahvo tuskin oli tallisaan niin pahasti lapsipuolen asemassa kuin Irvine omassa tallissaan. Tahvohan pärjäsi Hillille suunnileen yhtä hyvin kuin Villeneuve, ollen kauden 95 lopulla selvästi nopeampi Williams kuljettaja joten ei se Villeneuvekaan sillloin voinut Irvineä parempi olla vai kuinka...
- Oho -