F4e, sen verran kyllä pakko sanoa että DC mäcillä ja JV & Frentzen Williamsilla sai kyllä aivan yhtä hyvät lähtökohdat kausiinsa, sama kalusto kuin tiimikaverilla, ja samanverran testejä uudella autolla ennen kautta...
Ferrarilla puolestaan MSc on aina ollut se joka kehittää uuden auton ennen kautta, Barrichello itsekin on myöntänyt että hän ei juurikaan pääse edes ajaan uutta kalustoa ennen kauden alkua
(muuten kuin penkin teot jnejne)
hieman eri asia kuitenkin, ja jos muistat, niin JV pisti Hillille tosissaan kampoihin sillä ekallakin kaudellaan (MM ratkesi vikassa kisassa) ja Frentzenin tulokset taas kaatui pitkälle riitoihin Patrick Headin kanssa joita mies on valitellutkin...
DC puolestaan itse uskoi olevansa 98/99 kovempi lähtiessään ekaan kisaan, mutta mies itsekin myönsi että Mika oli reenannu lähtöjä ja ajamista muutenkin 97-98 off seasonilla...
noi on hieman eri asioita kuin selkeä ykkös/kakkoskuski järjestelmä jota Benetton piti 92-95 ja Ferrari 96 alkaen...
mm. Salohan sanoi aika lakonisesti 96 helmikuussa että irvine on päässyt tekeen penkin Ferrariin, Schumi tahkonnu ympäri testiratoja Lokakuusta asti, reilu meininki
(muistaakseni HPR:n haastattelussa kun kysyivät Mikalta harmittaako ettei päässyt Ferrarille)
jos kerran DC oli niin "altavastaajana" mäcillä häkkisen aikaan, niin miksi sitten kauden 2000 alussa autoa kehitettiin vain DC:n toivomaan suuntaan? Mikahan pyysi keväällä muuttamaan auton takaisin talvitestien mukaiseksi ja silloin vasta alkoi tulosta tulla.
DC:n heikkoihin tuloksiin on syypää mies itse, ei se etteikö olisi saanut tallilta samoja vehkeitä kuin Mika ja Kimi...
Alain Prostin viimeistä vuotta on aika turha verrata tähän, kaveri oli v.-93 kolminkertainen mestari vs. käytännössä keltanokka Hill
(mies joka ei sittemminkään ole juuri vakuuttanut ajamisellaan)
Mansellin asiaan en ota kantaa kun en tunne sen vuoden taustoja...
Noh, onhan tuo ferrarin käyttämä metodi tietty tehokas silloin kun auto pelaa niinkuin Ferkulla viime vuosina on tehnyt, mutta silti arvostan itse enemmän sitä että molemmille annetaan sama mahdollisuus, ja sen on tehnyt Mclaren ja Williams... (imho)