FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
elä unohda myöskin vuosia 92 ja 93 jolloin samaa kohtelua sai Patrese ja BrundleObserver sanoi:Talli panosti TÄYSIN häneen. Kakkoskuski oli lähinnä muodon vuoksi mukana tallissa.
elä unohda myöskin vuosia 92 ja 93 jolloin samaa kohtelua sai Patrese ja BrundleObserver sanoi:Talli panosti TÄYSIN häneen. Kakkoskuski oli lähinnä muodon vuoksi mukana tallissa.
Observer sanoi:
Selitä Itävalta ja selitä Spa (1999). Kiitos.
oho, jos tuohon tekstiin uskot niin huhhuh...Ferrari 4ever sanoi:Itse kilpailuissa Mclaren peitteli muutamaan otteeseen tarkoitusperiään ja antoi Coulthardin voittaa SPA:ssa, joka taitaa olla hänen uransa hienoin kilpailu. Ron ei uskaltanut tehdä shakkisiirtoa tuolloin, se oli virhe kun ottaa huomioon silloisen MM-tilanteen ja kuskien potentiaalin. Myös suomalaisten mielestä, turha esittää Jeesusta ja käyttää sitä aseena näin jälkikäteen.
Onko sinulla faktaa siitä, että Rubens ei aja laisinkaan autoa talvitestien aikana? Vai voisiko olla, että Schumacher on aina valmis tekemään myyrän työtä kuten tallin johto on itse todennut. Hän haluaa olla kaikessa mukana. Eihän Häkkinenkään ollut mikään innokkain testikuljettaja? Samoin myös Räikkönen, joka on todennut että turha sinne on mennä ajamaan jos ei ole mitään kiinnostavaa testattavaa.Ferrarilla puolestaan MSc on aina ollut se joka kehittää uuden auton ennen kautta, Barrichello itsekin on myöntänyt että hän ei juurikaan pääse edes ajaan uutta kalustoa ennen kauden alkua
(muuten kuin penkin teot jnejne)
Eli Alain Prost vs Hill on turha vertaus mutta Schumacher vs Irvine kuvio on epäreilua peliä.Alain Prostin viimeistä vuotta on aika turha verrata tähän, kaveri oli v.-93 kolminkertainen mestari vs. käytännössä keltanokka Hill
Ave !!Ferrari 4ever sanoi:
Häkkinen oli myös selvässä ykköskuskin asemassa tallin sisällä. Itse kilpailuissa Mclaren peitteli muutamaan otteeseen tarkoitusperiään ja antoi Coulthardin voittaa SPA:ssa, joka taitaa olla hänen uransa hienoin kilpailu.
Sinähän voit tietysti uskoa tuohon ihan vapaasti. Tiedoksi kuitenkin että on aivan turha vetää yhtäsuuruusmerkkiä Williamsin ja Ferrarin toimintatapojen välille.Ferrari 4ever sanoi:Mestaruus suorastaan lahjoitettiin Villeneuvelle. Ylivoimainen auto alla ja tallikaverina uusi kasvo tallissa, johon ei panostettu samalla tavalla kuin kanadalaiseen. Villeneuve oli - parempana kuljettajana - tallin tähti.
Hehheh. Oletko tosissasi? Pääsit tällä mun siguun. :ahem:
Häkkinen oli myös selvässä ykköskuskin asemassa tallin sisällä. Itse kilpailuissa Mclaren peitteli muutamaan otteeseen tarkoitusperiään ja antoi Coulthardin voittaa SPA:ssa, joka taitaa olla hänen uransa hienoin kilpailu.
ensinnäkin, Rubens itse on todennut tämän vuoden lopulla että siksi hänen vauhtinsa paranee verrattuna alkukauteen kun hän pääsee enemmän sinuiksi auton kanssa syystä ettei pääse sitä testaamaan alkukaudesta.Ferrari 4ever sanoi:Onko sinulla faktaa siitä, että Rubens ei aja laisinkaan autoa talvitestien aikana? Vai voisiko olla, että Schumacher on aina valmis tekemään myyrän työtä kuten tallin johto on itse todennut. Hän haluaa olla kaikessa mukana. Eihän Häkkinenkään ollut mikään innokkain testikuljettaja? Samoin myös Räikkönen, joka on todennut että turha sinne on mennä ajamaan jos ei ole mitään kiinnostavaa testattavaa.
hmmm, mietitääs:Ferrari 4ever sanoi:Eli Alain Prost vs Hill on turha vertaus mutta Schumacher vs Irvine kuvio on epäreilua peliä.
Ei näitä Williamsin ja McLarenin tilanteita kyllä voi mitenkään verrata Ferrarin käytäntöön. Villeneuve sai valmistautua debyyttikauteensa ajamalla ennätysmäärän testejä ja oli täysin tasavertaisessa asemassa Hillin kanssa. Hillin tilannetta ei ainakaan parantanut se, että hän sai jo kauden puolivälissä tietää, ettei sopimusta uusita. Frentzeniä taas pidettiin 1990-luvun puolivälissä jopa Schumin veroisena kuskina ja Williams varmasti odotti häneltä paljon.Ferrari 4ever sanoi:Williams 96-97. Ensimmäisenä mestaruusvuotena Damon Hill klaarasi mestaruuden ja Jacques Villeneuve lähinnä totutteli uuteen luokkaan. Seuraavana vuonna Frentzen oli selvästi katsojan osassa kun mestaruus annettiin tarjottimella kanadalaiselle.
Mclaren 98-99. Kun kerta Newey itsekin on todennut, että Häkkinen oli ykköskuskin asemassa niin kuvio on aika selvä. Coulthardin tehtävä oli tuoda niitä pienempiä palkintosijoja säännöllisesti kotio ja senhän mies tekikin. Myös Mclaren käytti tallimääräyksiä useampaan otteeseen kilpailun ollessa käynnissä. Esim. Jerez on verrattavissa Itävallan (2002) tapaiseen shakkisiirtoon. Kummassakin voitto pedattiin tallin ykköskuljettajalle.
oli edellä pisteissä Jerezissä, Melbournessa ei varmaankaan ollut kun ei oltu pisteitäkään vielä jaettuFerrari 4ever sanoi:Silverstone 2000? Eikö Coulthard ollut Häkkisen edellä pisteissä kun hän voitti kyseisen kilpailun. Rubens ei ole ikinä joutunut tekemään tilaa tilanteessa, jossa hänellä on ollut vähemmän pisteitä plakkarissa. Voiko samaa sanoa Mclarenista (Jerez, Melbourne)
perusteleppa, miksi talli olisi alkanut panostaa Mikaan kun kerran Mika sai Davidilta aikalailla neniinsä kausien 96 & 97 aikana (no ok, 97 loppupuolella tahti vaihtui) ja jopa DC uskoi päihittävänsä Mikan Melbournessa seuraavana vuonna...Ferrari 4ever sanoi:Kunhan vain totesin, että henkilökunta keskittyi pääasiallisesti suomalaiseen.
jep, niin sai, mutta tallimääräys tehtiin vaiheessa jossa Mika oli kolmas, DC toinen ja ykköseen matkaa liki 10sek + välissä kaksi kierroksella jäänyttä joista DC ei päässyt ohi...Ferrari 4ever sanoi:Sai kuitenkin ilmaisen voiton tallimääräysten avulla.