Ei ole sanoja

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tämä uutinen sitten lamaannutti minun hyvän oloni välittömästi :frown: :frown: :frown:

Jää ikävä Tosea :(
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ja niin innoissaan kun hän odotti uutta mopoilukesää. :frown: Tuntuu todella pahalta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mun mielestä voitaisiin kerätä kolehti ja muistaa Tosea Forumin puolesta.
 

Jone

Well-known member
Liittynyt
18.8.2004
Viestit
777
Sijainti
Savonlinna
Osanottoni, vaikken kerennyt Toseen vielä kovin hyvin tutustumaankaan...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jones sanoi:
Mun mielestä voitaisiin kerätä kolehti ja muistaa Tosea Forumin puolesta.
Olin juuri aikeissa ehdottaa samaa...

Jos R & K, tai joku muu, olet menossa hautajaisiin, niin kukkalaite f1-forumin puolesta olisi mielestäni kaunis ele. Uskoisin, että Tose ole kuitenkin niitä ihmisiä, jotka lähes kaikki tavalla tai toisella tunsivat ja josta harvalla on pahaa sanaa sanottavana...

:'(
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Olin juuri aikeissa ehdottaa samaa...

Jos R & K, tai joku muu, olet menossa hautajaisiin, niin kukkalaite f1-forumin puolesta olisi mielestäni kaunis ele. Uskoisin, että Tose ole kuitenkin niitä ihmisiä, jotka lähes kaikki tavalla tai toisella tunsivat ja josta harvalla on pahaa sanaa sanottavana...

:'(
Tein toikin Ylläpitoon.
 

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Koko F1-forumin ylläpito ottaa osaa suruun. :frown:

Pahoittelemme myös Runar&Kyllikin viestissä näkyvää moderaattoreiden editointimerkintää. Tarkoitus oli muokata otsikkoa kertomaan heti, mitä on tapahtunut, mutta boardin asetukset eivät salli sitä, joka pääsi lahjakkaasti unohtumaan. Runar&Kyllikin alkuperäistä viestiä ei ole muokattu mitenkään.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Avasin forumin viikonlopun jälkeen lukeakseni viimeisimmät jutut ja,,, Nyt veti sanattomaksi.

Surullinen uutinen. Tapasin Tosen viime kesänä täällä Kuopiossa.

Ei ole ihmisen tie arvattavissa, ei polut tunnettavissa, vain Luoja yksin tietää tien ja polun pään.

Osanottoni, Yksi Forumin parhaista on poissa mutta muistoissa elää aina.
 
Ylös