Ei ole sanoja

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moderaattorit sanoi:
Koko F1-forumin ylläpito ottaa osaa suruun. :frown:

Pahoittelemme myös Runar&Kyllikin viestissä näkyvää moderaattoreiden editointimerkintää. Tarkoitus oli muokata otsikkoa kertomaan heti, mitä on tapahtunut, mutta boardin asetukset eivät salli sitä, joka pääsi lahjakkaasti unohtumaan. Runar&Kyllikin alkuperäistä viestiä ei ole muokattu mitenkään.
Miten olisi Announcement (kts. keskustelupalstan säännöt), jossa lyhyt tiedoitus ja sieltä linkki tänne? Siis että muillakin osastoilla tiedettäisiin...
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
OHO....!
Syvä myötätuntoni!:(

Päivällä käytiin siivoamassa mökkiä ja ajattelin, että kesän mittaan saattaa pari konepyörämiestä käydä täällä....
Eipä tule, ei... Todella surullista!

Tie ei kerro kulkijalle, mitä ja milloin matkan pää koittaa.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
:frown: Osanottoni läheisille!

Ikävä juttu... Tose vaikutti elämäniloiselta kaverilta joka nautti elämästä. No ainakin kaveri ehti kokea kaikenlaista elämässään. Tai näin ainakin olen käsittänyt mitä olen foorumia lukenut.

R.I.P
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
:frown: :frown: :frown:
kamalan surullista, luulin että Dominic vitsaili kun se mulle kertoi :frown: :frown:
:frown: :frown:
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Mahdotonta käsittää. Syvimmät osanottoni.

Editoinpa vielä:

Itselleni Tose jäi kovin mystiseksi hahmoksi. Selvää kuitenkin on, että miehen elämänhalu ja mielenkiinto uusia asioita kohtaan oli yhä valtava.

Ehkä "läheisin" kontakti Toseen minun kohdallani oli, kun viime keväänä kyselin private messagella häneltä mahdollista käytettyä kameraa lahjaksi tyttöystävälle. Ei ollut kameraa myydä, mutta neuvoa ja linkkiä ja hintasuositusta tuli senkin edestä.
 
Viimeksi muokattu:

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jokainen sana on tyhjä
kun on ikävä.

Muistoissa on vain paikka
johon voi palata.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Vaikea sulatella tätä. :(

Itse näin Tosen ensimmäisessä Möötessä Tampereella ja sitä seuraavassa Helsingissä. Jokunen tekstiviesti tuli läheteltyä ja viime jouluna Tose muisti joulutervehdyksellä.

Tosen kanssa oli tosiaan mukava keskustella. Niin henkilökohtaisesti, että täällä voorumilla.

:(
 

Lintu

Siipeilijä
Liittynyt
20.1.2004
Viestit
6401
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Mitä ihmettä :frown:

Tuli kyllä täytenä yllätyksenä. Vaikken miestä henkilökohtaisesti tuntenutkaan niin tämä kyllä pysäytti.

Sisimmältään tuntui yhdeltä foorumin mukavimmista ihmisistä, oikeasti :frown: :frown:
 
Ylös