Ei ole sanoja

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Minulla oli jo perjantaina omalaatuinen aavistus, että jotain on nyt pielessä. Nostin Tosen 'tuhlaustoikin' ylös perjantai-iltana saadakseni muutkin kiinnittämään huomiota matkalaisen katoamiseen. Lähetin Toselle lauantaiaamuna klo 8.00 privan
Jäitkö Tallinnaan?

Moi

Viimeksi meni lompakko, menikö nyt koko mies? Olen aina kuvitellut, että Tallinnan keikat ovat päivän keikkoja ja nyt olet ollut pois Forumilta jo kaksi päivää. Ei kai ole sattunut mitään?
Lukukuittausta ei tullut. :frown:

Lauantai-iltana privasin Runarille toivoen mielessäni, että hän ottaisi Toseen yhteyttä. Nyt olemme tässä. Sanattomina.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ymmärtääkseni Tose ei koskaan sinne Tallinnaan mennyt, torstainahan tämän matkan piti tapahtia, joten ilmeisesti Tosella alkoi terveys reistalla jo torstaina. Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan siinä määrin, että olisi mennyt sairaalaan tai ainakan sinne jäänyt, koska Runarin aloitusotsikon mukaan Tose menehtyi sunnuntaina kotonaan :(

No nämä on taas näitä "mitäpä jos" -pohdiskeluita, joilla ei loppujenlopuksi tässä vaiheessa kai ole enään mitään merkitystä. Ihmismieli kuitenkin on semmoinen outo kapistus, että aina pitää ryhtyä pohdiskelemaan syitä.
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
OoPee

Runar kertoili kyllä sätissä, että tapahtui 13. ja 14. päivän välisenä yönä. Tietohan ei toki kiirinyt tänne ihan yhtä nopsaan ja aloitusviestin voi ymmärtää ikäänkön kahdella tavalla.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Bobakki sanoi:
Runar kertoili kyllä sätissä, että tapahtui 13. ja 14. päivän välisenä yönä. Tietohan ei toki kiirinyt tänne ihan yhtä nopsaan ja aloitusviestin voi ymmärtää ikäänkön kahdella tavalla.
Tämän toikin ensimmäinen otsikko on nimetty: "Ei ole sanoja, Tose menehtyi viime yönä..." ja päiväys 17.04.2005 eli eilen.

Tuosta siis päättelin, että sunnuntaina tai tarkemminsanottuna la-su välisenä yönä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ymmärtääkseni Tose ei koskaan sinne Tallinnaan mennyt, torstainahan tämän matkan piti tapahtia, joten ilmeisesti Tosella alkoi terveys reistalla jo torstaina. Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan siinä määrin, että olisi mennyt sairaalaan tai ainakan sinne jäänyt, koska Runarin aloitusotsikon mukaan Tose menehtyi sunnuntaina kotonaan :(

No nämä on taas näitä "mitäpä jos" -pohdiskeluita, joilla ei loppujenlopuksi tässä vaiheessa kai ole enään mitään merkitystä. Ihmismieli kuitenkin on semmoinen outo kapistus, että aina pitää ryhtyä pohdiskelemaan syitä.
Tuo tieto menehtymisajankohdasta on moderaattorien lisäämä. Tose menehtyi muutama tunti viimeisimmän postauksensa jälkeen aamuyöllä, muutamaa tuntia ennen Tallinnaan lähtöä.
Moderaattorit lienevät siitä tulkinneet päivän noin siitä, että Tosen tunnuksilla on käyty forumilla 14.4. illalla.
Itse veikkaan vaimon käyneen Tosen tunnareilla forumilla ja joko ei ole osannut tai kyennyt kertomaan tapahtunutta...mutta alkuperäinen tarkoitus saattoi hyvinkin olla tämä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuo tieto menehtymisajankohdasta on moderaattorien lisäämä. Tose menehtyi muutama tunti viimeisimmän postauksensa jälkeen aamuyöllä, muutamaa tuntia ennen Tallinnaan lähtöä.
Moderaattorit lienevät siitä tulkinneet päivän noin siitä, että Tosen tunnuksilla on käyty forumilla 14.4. illalla.
Itse veikkaan vaimon käyneen Tosen tunnareilla forumilla ja joko ei ole osannut tai kyennyt kertomaan tapahtunutta...mutta alkuperäinen tarkoitus saattoi hyvinkin olla tämä.
Ok, kiitos.

Pahoittelen turhanpäiväisiä spekulaatioitani :(
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Ihan käsittämättömän surullinen juttu. Osanottoni läheisille :frown:
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Levoton on virta ja vierivä laine,
meri yksin suuri ja meri ihanainen.
Nuku virta helmassa meren.

Tuuli se kulkee ja lentävi lehti.
Onnellinen on se, ken laaksohon ehti.
Nuku lehti helmassa laakson.

Päivä kun nousee, niin sammuvi tähti.
Ei se ijäks sammu, ken elämästä lähti.
Nuku tähti helmassa päivän.

Eino Leino
 
Viimeksi muokattu:

Terho

Alain
Liittynyt
29.8.2001
Viestit
1317
Sijainti
Hämeenlinna
Olipas ikävä uutinen, vaikka en ole itse samoissa otsikoissa mitään kommentoinut eikä henkilö sano minulle oikeastaan mitään, koska en ole kommentoinut täällä vapaan puolella oikeastaan mitään aikaisemmin.

Kaikesta päätellen, mitä olen lukenut kommentteja, kyseessä oli yksi keskeisimmistä henkilöistä täällä forumilla ja mukanaolijoista eri tapahtumissa esim. möötteissä.

Rohkeneeko kysyä, että mitä oikein tapahtui hänelle?

Joka tapauksessa osanotto.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Itse en Tosea tuntenut muuten kuin Forumin kirjoitusten kautta.Uutinen pysäytti allekirjoittaneen täysin :frown:

Osanotto :frown: :frown:
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
Minäkin muistan Tosen ystävällisenä ja muut huomioon ottavana kirjoittajana, vaikka en häntä tuntenutkaan. Hyvää ja rauhallista matkaa sinne tuntemattoman taakse!
 

kristian.s

Well-known member
Liittynyt
10.12.2000
Viestit
1548
Sijainti
Helsinki
Erittäin surullinen uutinen, otan osaa :frown: . Lukeudun enemmänkin F1-forumin lukijoihin kuin kirjoittajiin, mutta Tose on joka tapauksessa tullut vuosien varrella tutuksi erityisesti täällä vapaan puolella. Tosen ottamat lukuisat kuvat ja niistä tehdyt topikit ovat erityisesti jääneet mieleeni. Tosen perustamat ketjut olivat aina asiallisia ja usein mielenkiintoisia ja viihdyttäviä. Vaikken kaikkia otsikoita täällä forumilla luekaan, lukeutuivat Tosen ketjut aina niihin joita klikkailin. Näin teki varmasti moni muukin. Tänään sitten sattumalta luin tuota Tallinnan reissu-ketjua ja sitä kautta surullinen totuus valkeni minullekin.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Muistan Tosesta parhaiten kuvakaappaukset, ja senkin kerran ilahduin tosi paljon, kun hän oli ottanut pyytämättä NW-kaappauksen, jota en ollut edes nähnyt ennen. Lisäksi Tose on Sportin möötessä oma-aloitteisesti tarjonnut juotavia, tuonut ne yllätyksenä pöytään, silloin hämmästelin moista avokätisyyttä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
72 sanoi:
Muistan Tosesta parhaiten kuvakaappaukset, ja senkin kerran ilahduin tosi paljon, kun hän oli ottanut pyytämättä NW-kaappauksen, jota en ollut edes nähnyt ennen. Lisäksi Tose on Sportin möötessä oma-aloitteisesti tarjonnut juotavia, tuonut ne yllätyksenä pöytään, silloin hämmästelin moista avokätisyyttä.
Tuo on justiinsa tyypillistä Tosea. Vaikka hän ei niin itse olisi pitänyt esim. Nightwishistä, niin jos hän tiesi, että esim. kuvat tai kuvakaappaukset siitä ilahduttaisivat jotain, hän järjesti sellaisia.

Itse en viime kesänä, syystä jota en muista, päässyt katsomaan Bomber-weekendin finaaleja. Niinpä Tose kuvasi ne videolle ja antoi koko paketin sitten koostetuna minulle, oma-aloitteisesti. Ja paljon muuta vastaavaa hän teki...monelle muullekin. Eikä koskaan huolinut rahaa palveluksistaan. Hänelle riitti se, että toiselle tuli hyvä mieli.
 
Ylös