Ei ole sanoja

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
On surullista tuo inhimillisten mittareiden perusteella tapahtuva aikainen kuolema, kuitenkin Tosen olemuksesta ilmeni elämästään, harrastuksistaan ja perhestään nauttiva henkilö. Nähdäkseni Tose eli onnellisen elämän, mikä on upea juttu. Kuolemakin saapui yllättäen ja toivottavasti hän ei sitä joutunut pelkäämään.
 

Sam.S.Walken

alias SSW
Liittynyt
8.12.2000
Viestit
2414
Sijainti
Espoo, Suomi
En myöskään Tosea tuntenut muuta kuin vapaan postausten kautta. Silti kun tuon luin niin katosipa ajatukset ja pää tyhjeni.

Kuolema on niin viekas, että erittäin harvoin etukäteen sen tuloa tietää. Ehkä parempi niin. Mutta jos jotain positiivista etsitään, niin valtavasti täällä on Tosesta vain positiivista sanottavaa. Ja juuri se on sitä mitä ihmisestä pitäisi jälkikäteen muistella. Hyvät teot, kauniit sanat, kannustavat ajatukset...

Tosen aatemaalilmaa tuntematta: Rauha olkoot hänen sielunsa kanssa. Osaanottoni kaikille häntä kaipaamaan jääville.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minusta oli hienoa, että Tose ehti näkemään lapsenlapsia. Heissäkin näkee suvun jatkuvan :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Minusta oli hienoa, että Tose ehti näkemään lapsenlapsia. Heissäkin näkee suvun jatkuvan :)
Totta. Itsehän suren edelleenkin sitä, että oma isäni kuoli vain paria kuukautta ennen kuin vaimoni tuli raskaaksi.

Sattuma sinänsänä, että faijankin isä kuoli aivan samallatavoin vain muutamaa kuukautta ennenkuin äitini ryhtyi odottamaan minua... Ei siis nähnyt hänkään yhtäkään lastenlastaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
paljon kerinnyt tapahtumaan täälläkin kun ei muutamaan päivään ole itse poikennut...

Tose varmastikin oli yksi forumin pidetyimmistä hahmoista, itse ainakin jään kaipaamaan miehen prätkä ja foto aiheita...

Voimia ja uskoa tulevaan Tosen perheelle ja omaisille,
osanottoni.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Osanottoni Tosen omaisille ja ystäville. :(

Tuli suru puseroon vaikka en tuntenu Tosea sen paremmin, mitä ny viime kesänä Vapaassa keskustelussa joskus osallistuin keskusteluihin missä Tosekin oli mukana ja aiheena oli monesti valokuvaus tivat, Audit, BMW:t ja koirat/kissat.

Tässä yksi toikki joka ilahdutti mua suuresti viime kesänä... sen avulla sain esitellä foorumille mun "pojan".

Saanko esitellä?


Syvä osanottoni.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mulla tuli muuten viikonloppuna mieleen, että oisin maanantaina tehnyt pollin siitä, kuka voittaisi Foorumin RR-GP:n: Tose, R&K, Osteri vai joku muu.
Jäi tekemäti ja jää.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olga sanoi:
Kun Tosen avatar tulee sivuilla vastaan, vihlaisee kummasti. :frown:
No näin on, mutta etiäpäin on syytä mennä. Tiettyjä asioita ei unohda koskaan, eikä pidäkään unohtaa - mutta ei niitä murheita pidä myöskään mukanaan kantaa - siis loputtomiin. Mitkä on sitten oikeat rajat on varmaan yksilöllistä....
 

Lintu

Siipeilijä
Liittynyt
20.1.2004
Viestit
6401
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Itselleni paras muisto Tosen toikeista on/oli ehdottomasti tämä, johtuen arvatenkin juuri siitä että onnistuin kerrankin arvaamaan kohteen oikein ensimmäisenä. Muutenkin nuo "Missä nyt ollaan?" -utelut olivat mielenkiintoisia ja aina pakko katsoa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Albert Oil sanoi:
Mulla tuli muuten viikonloppuna mieleen, että oisin maanantaina tehnyt pollin siitä, kuka voittaisi Foorumin RR-GP:n: Tose, R&K, Osteri vai joku muu.
Jäi tekemäti ja jää.
Mä olin tekemässä 'Albert Oil-musavisaa'. Ja teenkin sen kohtapuolin.
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
:(
Osanottoni.



Voi juku. Tosen tapasin parissa möötessä ja sitten 02-Jyskälässä juotiinkin yhdessä Jägermeisteriä, Tosen pullosta, ja minä sammuin. Vaikka vain kolmeen tapaamiseen rajoittuukin kohtaamisemme niin tietäähän tämän: huipputyyppi. Niinkös sitä sanotaankin että parhaat lähtee ensin.

No laitetaan ensimmäinen hymynaamakin tähän otsikkoon koska kuitenkin hymy nousee huulille kun lukee muiden muisteloita Tosesta ja itsekin muistelee.

:)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Frank sanoi:
No laitetaan ensimmäinen hymynaamakin tähän otsikkoon koska kuitenkin hymy nousee huulille kun lukee muiden muisteloita Tosesta ja itsekin muistelee.

:)
Oli siellä munkin muisteloiden joukossa hymy :)
 
Ylös