Puupää
Señor Member
"Rakkaudesta formulaan" :ahem:
Meneepäs hankalaksi... Odotapas. fiksaan noin arvon.Nopeahuoli sanoi:Ton mun +6001 postausmaaran kun laskee mukaan, niin pitaa toki laskea paiviakin lisaa. En nyt muista millon ma tanne tulin... Olisko ollu Ouben kanssa kasikadessa![]()
![]()
Oon kylla yrittanyt olla ihmisiks tassa jo 15.5 kuukautta...![]()
Itse olin ensimmäisiä sisäänkirjautuneita ja ollut aika paljon taukoja välillä, enkä alussa paljoakaan postaillut vapaalle (joka nielee nykyään AINAKIN 90% kommenteistani312T4 sanoi:No eihän tuo ole kuin vain 16.2 postausta päivässä. Se on loppujen lopuksi aika vähän! Tasainen tahti kait sen määrän pitää korkeana :frown:
Moon tässä kohdassa kun olen Moeta ottanut kiinni ja Matxia koittanut karistaa kannoilta, tehnyt sellasia muutaman tunnin 'purskeita' jolloin olen postannut pirusti ja onnistunutkin aika hyvin, mutta ei ne kokonaismäärää/päivä silti paljoa ole nostattaneet.kouvotsvoni sanoi:Itse olin ensimmäisiä sisäänkirjautuneita ja ollut aika paljon taukoja välillä, enkä alussa paljoakaan postaillut vapaalle (joka nielee nykyään AINAKIN 90% kommenteistani)
Jos nyt katsoisin viikon ajalta postauksia, niin vaikka miten yrittänyt pistää puuta heinää kaiken päivää, niin ei tuo lukema nousisi kuin ehkä 20/päivään :nope:
Itsellä lukema jossain vähän päälle kakkosessa. Saisin pistää AIKA TAVALLA kommentteja, jos meinaisin päästä edes tuohon "päälle viiden"-sakkiin. Sellaset 6700 kommenttia pitäis heittää just nyt.. ei siis pelkoa, että väsäämälleni listalle pääsisinRunar ja Kyllikki sanoi:Moon tässä kohdassa kun olen Moeta ottanut kiinni ja Matxia koittanut karistaa kannoilta, tehnyt sellasia muutaman tunnin 'purskeita' jolloin olen postannut pirusti ja onnistunutkin aika hyvin, mutta ei ne kokonaismäärää/päivä silti paljoa ole nostattaneet.
1,57markoj sanoi:Paljos mulla?
:frown: :frown: :frown:markoj sanoi:Kyllähän se on sillä lailla, että vuoden 1998 jälkeen rekisteröityneet on ihan nyypiöitiä!
Ilmeisesti moderaattorit poistavat niitä samaa tahtia :frank: :frank: :frank: :frank:Runar ja Kyllikki sanoi:Moon tässä kohdassa kun olen Moeta ottanut kiinni ja Matxia koittanut karistaa kannoilta, tehnyt sellasia muutaman tunnin 'purskeita' jolloin olen postannut pirusti ja onnistunutkin aika hyvin, mutta ei ne kokonaismäärää/päivä silti paljoa ole nostattaneet.