Missä se "Saksan toinen kova" Frentzen??
On ollut edesmenneen isänsä hautausfirman päällikkö sellaisenaan, mutta muutoin muun muassa vetänyt sähköinsinöörifirmaa, aurinkoenergiahankkeita ja myös yleisesti ottaen ollut vahva sähköautoilun edistämisyrittäjä tai vaikuttaja.
Teslan omistajana on ollut myös Teslan järjestämissä tilaisuuksissa puhujana pitkälti vain Saksassa.
Hyvin harvoin on viime vuosina sellaisenaan kilpaillut ja on myös lähtökohtaisesti lopettanut, muistaakseni 50-vuotisjuhliensa kunniaksi kolme vuotta sitten lopullisesti kokonaan ajajauransakin.
Joskin pienenä poikkeuksena sääntöön on ajanut erittäin rajattuja testejä yksittäistapausten muodossa sähköurheiluautojen ja sähköformuloiden eli Formula E:n parissa oikeastaan aivan viime vuosiin asti.
Hänhän taisi olla myös aivan ensimmäinen Formula E:llä mitenkään ajanut kuljettaja kun koko luokka saatiin käyntiin.
Viimeinen vähän isompi kisayritys ja silläkin kertaa kieltäytyminen oli vuoden 2016 Paul Ricardin urheiluautojen E-kisatapahtuma pientä näytösajoa huomioimatta.
Kiireinen mies, mutta erittäinkin sinut itsensä kanssa kaikkiaan uran aikaista ja jopa muun moottoriurheilu-uran aikaista painetta ajatellen.