PuoliPöhkö
Well-known member
Kokeilin tuota nännihommaa.
Hyvä kun hartiaan yletän.
Aika apinoita olette kyllä
Aika apinoita olette kyllä
Ystävä (mies) juuri tuossa mesetti, että ylttää vasemmalla kädellään pään takaa vasempaan nänniinsä. Oikealla kädellään ei aivan yllä oikeaan rintaansa.PuoliPöhkö sanoi:Kokeilin tuota nännihommaa.
Aika apinoita olette kyllä![]()
No se vaatiikin sen, että pystyy pudottamaan olkapään sijoiltaan. Eikä saa olla liikaa rasvaa tai lihasta tiellä.PuoliPöhkö sanoi:Kokeilin tuota nännihommaa.
Tuon täytyy jo olla oranki.haju sanoi:Ystävä (mies) juuri tuossa mesetti, että ylttää vasemmalla kädellään pään takaa vasempaan nänniinsä. Oikealla kädellään ei aivan yllä oikeaan rintaansa.
Tuo ei todellakaan ole mikään erityistaito vaan ihan peruskorjaustaitoa. Joka ainoan automekaanikon ja suurimman osan autoharrastajista, varsinkin volkkariharrastajista osaama perushomma.haju ignoren takaa kurkattuna sanoi:Kuplavolkkarin mittaritauluun voi syttyä punainen valo. Tässä tilanteessa on käyttöä erityistaidolleni. Vaihdan loppuunkuluneen hiilipalan, eikä punainen valo enää pala.
No tässä on jo ihan oikea erityistaito! :ahem:Partsi sanoi:Sormia napsauttamalla saan tulen syttymään kämmeneeni. Lisäksi osaan tehdä käpypommeja valmistaa suklaasta betonia.
Kuten helvetin moni muukin. Esim. useimmat tanskalaiset. Ei mitenkään ihmeellinen eritysitaito. Itsekin ymmärrän suurimman osan mulle puhutusta tanskan kielestä ja olen kommunikoinut useasti tanskalaisen kanssa niin, että hän puhuu tanskaa ja minä ruotsia.joukahainen sanoi:Ymmärrän puhuttua tanskan kieltä. :eek!:
Drunken Predator sanoi:..mutta Runar taitaa osata erityisen hyvin hapantaa ihan hauskan toikin. :tongue:
joukahainen sanoi:Osaan puhua puhdasta savoa!
Mä yletin kevyesti nänniin.:ahem:PuoliPöhkö sanoi:Kokeilin tuota nännihommaa.
:ahem: :ahem: :ahem:JasonD sanoi:Onnistun sotkeman parisuhteen lähes yhtä nopeasti kuin mattinykänen.
Lieneekö mikään erityistaito?
Sama juttu. Myöskin saan silmät helposti kieroon jos haluan. Myös hieronta taitoni on kuulemma saanut kehuja kun löydän hyvin hermoradat. Myös kiinnostaa miten hyvä olisin panemaan jos olis kokemusta...Moe Szyslak sanoi:Saan taivutettua ukkovarpaita ylöspäin lähes kaksinkerroin.:eek!:
Moni ihmetellyt moista.:ahem:
_Vittu, olkoon_Archie sanoi:Mulla oli ennen sellainen erityistaito, että osasin puhdistella Taunuksen katkojankärjet (tai mitkä lie). Sittemmin olen menettänyt tuon erityistaidon.
No ei yks tai kaks. Vaan niin, ettei nyt ihan miljoonat/kymmenet miljoonat/sadat miljoonat muut osaa samaa.JasonD sanoi:Tuntuu että erään hahmon mielestä erityistaito tarkoittaa notta vain yksi-ja-ainoa ihminen maailmassa omaa k.o. taidon. :doubtful:
No juu, meillä on erilaisia näkemyksiä eri asioista.Runar ja Kyllikki sanoi:No ei yks tai kaks. Vaan niin, ettei nyt ihan miljoonat/kymmenet miljoonat/sadat miljoonat muut osaa samaa.
Mutta siis esim. auton ajaminen on taito. Ei erityistaito. Mutta formula-1 auton ajaminen maailman huipulla on jo erityistaito.
Maalaaminen on taito. Ei erityistaito. Mutta että osaa maalata vaikkapa aivan valokuvantarkan muotokuvan, sellaisen ettei sitä pysty erottamaan katsomalla valokuvasta, on jo erityistaito.
Oikeesti: Jos joku alkaa selittää, että on jonkinmoinen erityistaito osata vaihtaa autoon laturin hiilet tai väännellä varpaitaan tai sormiaan johonkin suuntaan, niin hoh hoijakkaa.![]()