Erityistaitoni

haju

Banned
PuoliPöhkö sanoi:
Kokeilin tuota nännihommaa.
Hyvä kun hartiaan yletän.
Aika apinoita olette kyllä :D
Ystävä (mies) juuri tuossa mesetti, että ylttää vasemmalla kädellään pään takaa vasempaan nänniinsä. Oikealla kädellään ei aivan yllä oikeaan rintaansa.

WebSlave

Trackman
PuoliPöhkö sanoi:
No se vaatiikin sen, että pystyy pudottamaan olkapään sijoiltaan. Eikä saa olla liikaa rasvaa tai lihasta tiellä.

Tuo yliliikkuvat olkapäät ei muuten ole ollenkaan kätevä juttu, jos pitää roikkua tangossa. Ellei erityisesti jännitä, niin on molemmat olkapäät sijoiltaan.
haju sanoi:
Ystävä (mies) juuri tuossa mesetti, että ylttää vasemmalla kädellään pään takaa vasempaan nänniinsä. Oikealla kädellään ei aivan yllä oikeaan rintaansa.
Tuon täytyy jo olla oranki. :D

Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Löydän pitkästäkin listasta sanan tai numerosarjan ällistyttävän nopeasti.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
haju ignoren takaa kurkattuna sanoi:
Kuplavolkkarin mittaritauluun voi syttyä punainen valo. Tässä tilanteessa on käyttöä erityistaidolleni. Vaihdan loppuunkuluneen hiilipalan, eikä punainen valo enää pala.
Tuo ei todellakaan ole mikään erityistaito vaan ihan peruskorjaustaitoa. Joka ainoan automekaanikon ja suurimman osan autoharrastajista, varsinkin volkkariharrastajista osaama perushomma.

Minäkin olen vastaavan ongelman ratkaissut monasti, mutta ei kyllä tullut mieleenikään, että se olisi joku erityistaito.
Vähän saman luokan juttu, kuin väittäisi, että on eritystaito osata vaihtaa polttimo kun autosta kärähtää polttimo ja valo pimenee.

Myöskään tässä toikissa mainitut sormien sun muiden nivelien vääntelyt sun muut eivät nekään ole mitään erityistaitoja. Maailma on täynnä ihmisiä, jotka osaavat ja pystyvät vääntelemään itseään mitä merkillisimmin tavoin.

Itsellä ei ole yhtään sellaista taitoa, jota ei olisi todella monella muullakin eikä sellaista etteikö monetkin osaisi vielä paremmin.

JRantajoki

Well-known member
jaa erityistaitoja.. itsellä ei ole..
..mutta Runar taitaa osata erityisen hyvin hapantaa ihan hauskan toikin. :tongue:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
joukahainen sanoi:
Ymmärrän puhuttua tanskan kieltä. :eek!:
Kuten helvetin moni muukin. Esim. useimmat tanskalaiset. Ei mitenkään ihmeellinen eritysitaito. Itsekin ymmärrän suurimman osan mulle puhutusta tanskan kielestä ja olen kommunikoinut useasti tanskalaisen kanssa niin, että hän puhuu tanskaa ja minä ruotsia.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Drunken Predator sanoi:
..mutta Runar taitaa osata erityisen hyvin hapantaa ihan hauskan toikin. :tongue:

...mutta niin osaa erityisen moni muukin vapaan keskustelija. Ei ole erityistaito sekään siis. :D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
PuoliPöhkö sanoi:
Mä yletin kevyesti nänniin.:ahem:

Mulla noi nivelet tuppaa kanssa olemaan vähän liian yliliikkuvia. Eteenpäin taivuttaessa kämmenet menee helposti maahan suorin jaloin. Lattialla istuessa joku tuskailee saadakseen varpaistaan kiinni. Mä saan noin 30 senttiä pitemmälle sormet kuin varpaat ovat.:eek:

Makkonen

Guest
Onnistun sotkeman parisuhteen lähes yhtä nopeasti kuin mattinykänen.
Lieneekö mikään erityistaito?

Joni

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Saan taivutettua ukkovarpaita ylöspäin lähes kaksinkerroin.:eek!:

Moni ihmetellyt moista.:ahem:
Sama juttu. Myöskin saan silmät helposti kieroon jos haluan. Myös hieronta taitoni on kuulemma saanut kehuja kun löydän hyvin hermoradat. Myös kiinnostaa miten hyvä olisin panemaan jos olis kokemusta... :confused: Niin ja mutta eniten kiinnostas päässä ajamaan F1 autoa. :ahem:

Archie

Well-known member
Mulla oli ennen sellainen erityistaito, että osasin puhdistella Taunuksen katkojankärjet (tai mitkä lie). Sittemmin olen menettänyt tuon erityistaidon.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Archie sanoi:
Mulla oli ennen sellainen erityistaito, että osasin puhdistella Taunuksen katkojankärjet (tai mitkä lie). Sittemmin olen menettänyt tuon erityistaidon.
_Vittu, olkoon_

Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
Tuntuu että erään hahmon mielestä erityistaito tarkoittaa notta vain yksi-ja-ainoa ihminen maailmassa omaa k.o. taidon. :doubtful:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
JasonD sanoi:
Tuntuu että erään hahmon mielestä erityistaito tarkoittaa notta vain yksi-ja-ainoa ihminen maailmassa omaa k.o. taidon. :doubtful:
No ei yks tai kaks. Vaan niin, ettei nyt ihan miljoonat/kymmenet miljoonat/sadat miljoonat muut osaa samaa.

Mutta siis esim. auton ajaminen on taito. Ei erityistaito. Mutta formula-1 auton ajaminen maailman huipulla on jo erityistaito.

Maalaaminen on taito. Ei erityistaito. Mutta että osaa maalata vaikkapa aivan valokuvantarkan muotokuvan, sellaisen ettei sitä pysty erottamaan katsomalla valokuvasta, on jo erityistaito.

Oikeesti: Jos joku alkaa selittää, että on jonkinmoinen erityistaito osata vaihtaa autoon laturin hiilet tai väännellä varpaitaan tai sormiaan johonkin suuntaan, niin hoh hoijakkaa. :D

Makkonen

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
No ei yks tai kaks. Vaan niin, ettei nyt ihan miljoonat/kymmenet miljoonat/sadat miljoonat muut osaa samaa.

Mutta siis esim. auton ajaminen on taito. Ei erityistaito. Mutta formula-1 auton ajaminen maailman huipulla on jo erityistaito.

Maalaaminen on taito. Ei erityistaito. Mutta että osaa maalata vaikkapa aivan valokuvantarkan muotokuvan, sellaisen ettei sitä pysty erottamaan katsomalla valokuvasta, on jo erityistaito.

Oikeesti: Jos joku alkaa selittää, että on jonkinmoinen erityistaito osata vaihtaa autoon laturin hiilet tai väännellä varpaitaan tai sormiaan johonkin suuntaan, niin hoh hoijakkaa. :D
No juu, meillä on erilaisia näkemyksiä eri asioista.
Mulle joku simmpeli juttu on jollekin erityistaito.