Omasta mielestäni oli hyvä kisa paitsi tietenkin sijoja 5-8 miehittikin huonot miehet. Kun nopeuserot olivat näinkin suuret niin ei niitä ohituksia tule, vaikka kyseessä olisi mikä rata tahansa. Se, että ei ole tapahtumia kisassa voidaan johtaa kuljettajien syyksi, jotka ajavat vältellen riskejä. Turva-auton ottaminen radalle on vähän niin ja näin, turvallisuudesta se ei ainakaan ole kiinni nimittäin ei se todellakaan ole vaiva eikä mitään siirtää nopeasti alle minuutissa auto pois radanvarresta jos sijoitettaisiin nostureita 100 metrin välein. Urheilullisuus varmastikkin kärsii, kun joutuvat monet tiimit menettävät ajetun välimatkan. Muutenkin autojen rengaat menevät kylmiksi hitaassa ajossa ja se haittaa etenkin Hondia, Toyotia, Ferrareita sekä BMW-Saubereita ja täten kuskit joutuvat usein päästämään muut autot edellensä turva-auton poistuttua radalta, heikomman pidon ansiosta.
Mestaruustaistelu tullaan käymään kahden tiimin välillä ja molemmat ovat sentään itselleni mieluisia, joten googol kertaa mielummin näin kuin vaikkapa viime vuonna. Kilpailun tyhmiä tekoja olivat alussa Barrichellon tyhmä ajolinja Massan takana ja sijanmenetys startissa kun ei ajanut radan vasenta laitaa, johon se yksi tunki eteen ja täten Button menetti kisassa viidennen tilan, ei hyvää päivää. Montoyan kanttarille jääminen olikin sitten tragikoomisempi juttu ja onneksi ei sentään johtanut pace-carin tuloon radalle.
Sama meno jatkukoon ja samalla vielä Hondalle ja Toyotalle että BWM-sauberille lisää vauhtia niin eiköhän se riitä jo. :ahem: