Ett silleen!!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Moderaattorit sanoi:
Monilla muillakin on jokaisessa viestissään toistuvia, kirjoitettuja heittoja. Nämäkin kaikki pitäisi karsia pois heti kun joku valittaa, jos et silleenistä tehdään ennakkotapaus.

Voisitteko kertoa mita nama toistuvat heitot monien tekstissa on, silloin kun ollaan Asia-puolella ja vakavassa aiheessa. Itse en ole niita huomannut ja sitahan tassa ainakin itse ajan takaa.

Vapaa-keskustelu on asia erikseen ja siita kenellakaan ei ole nokan koputtamista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Oletko keksinyt yhtään?
No en mä lähteny edes niitä pohtimaan vaan mietin nimenomaan juuri ennakkotapausarvoa. Jos Jaska nyt ylemmän tahon voimin pakoitetaan luopumaan ah, niin rakkaasta lauseestaan, niin mitäs meinaat kauanko kestää, kunnes jaska äkkää jonkun lauseen, joka toistuu hyvinkin usein ja siinä on meillä sota valmiina, ämpärit ja räpylät päässä, pytystä hörppien vailla pelkoa lain vaikka itsehän en juo alkoholia lainkaan! :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Eiköhän tää oo selvää mitä tässä ajetaan takaa, mutta tällä kertaa oon tosiaan sitä mieltä, että ainoa järkevä tapa päästä tosta ettsilleenistä eroon on se, että jaska tulee järkiinsä :(
Juu juu, totta kai. Heitin tuon nyt ihan vaan siksi, etta pari tyyppia ei ole vielakaan tajunnut mita mina muiden muassa tassa hommassa tarkoitan.

Nyt rupee menemaan omaltakin osaltani niin pahasti toistoksi, etta :thumbfh:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Juu juu, totta kai. Heitin tuon nyt ihan vaan siksi, etta pari tyyppia ei ole vielakaan tajunnut mita mina muiden muassa tassa hommassa tarkoitan.
Ei ole tajunnut tai ei halua tajuta ;)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Nopeahuoli sanoi:
Voisitteko kertoa mita nama toistuvat heitot monien tekstissa on, silloin kun ollaan Asia-puolella ja vakavassa aiheessa. Itse en ole niita huomannut ja sitahan tassa ainakin itse ajan takaa.

Vapaa-keskustelu on asia erikseen ja siita kenellakaan ei ole nokan koputtamista.
Joo.. sehän tässä nimenomaan on että ei kukaan muu heitä niitä toistuvia kommenttejaan tuollaisissa asia yhteyksissä.

Anyway.. Mielestäni Moderaattorien kommentti oli kuitenkin asiallinen ja toivoisin että jaska vielä miettisi tätä asiaa. Tässähän ei siis käsittääkseni kukaan vaadi sileenin lopettamista, vaan lopettamissa vain sellaisissa asioissa joihin se ei sovi.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
McMike sanoi:
"ett silleen" on vain hokema ja sinällään harmiton, tosin, kuten modetkin totesivat, sen käyttöä joissakin asiayhteyksissä voisi harkita. Mutta se siitä.

Mielenkiintoista olisi tietää, miksi uusi nick "Ett silleen!!!!" on bannattu ilman yhtäkään nickin lähettämää postausta. Joku perustelu sille lienee olemassa?
Eiköhän tuo "ett silleen" -nicki ollut päivän selvä provo.

Eihän 'haista' tai/ja 'paska' ole välttämättä mitään muuta kuin harmittomia sanoja, mutta yhdessä ja joissakin asiayhteyksissä niiden käyttöä kannattaisi harkita., ;)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Formulanomi sanoi:
Eiköhän tuo "ett silleen" -nicki ollut päivän selvä provo.

Eihän 'haista' tai/ja 'paska' ole välttämättä mitään muuta kuin harmittomia sanoja, mutta yhdessä ja joissakin asiayhteyksissä niiden käyttöä kannattaisi harkita., ;)
Olettamuksillehan ei voi mitään perustaa, mutu-tuntumat eivät ole järkeviä syitä esim jonkun nickin nimen perusteella bannattavaksi ilman ainoatakaan postausta.

Ne "haista" tai/ja "paska"- sanat, ne ilmentävät esittäjän sen hetkistä mielikuvaa jostain tietystä asiasta.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
McMike sanoi:
Olettamuksillehan ei voi mitään perustaa, mutu-tuntumat eivät ole järkeviä syitä esim jonkun nickin nimen perusteella bannattavaksi ilman ainoatakaan postausta.
Tuskinpa Ett silleen!!!!!1 -nikin provouden epäileminen on mitään mutua (tai on se näköjään mahdollista)

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Formulanomi sanoi:
Tuskinpa Ett silleen!!!!!1 -nikin provouden epäileminen on mitään mutua (tai on se näköjään mahdollista)
Olettamuksillehan tuo vahvasti perustuu kun ko. nicki ei ole ensimmäistäkään postausta lähettänyt. Tuon perusteella voisi satunnaisesti mutu-tuntumalla bannata minkä tahansa uuden nickin.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
McMike sanoi:
Olettamuksillehan tuo vahvasti perustuu kun ko. nicki ei ole ensimmäistäkään postausta lähettänyt. Tuon perusteella voisi satunnaisesti mutu-tuntumalla bannata minkä tahansa uuden nickin.
Jos tuo ko. nick on "kakkosnikki" ja sillä perustein bannattu :confused:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
McMike sanoi:
Olettamuksillehan tuo vahvasti perustuu kun ko. nicki ei ole ensimmäistäkään postausta lähettänyt.
Eikö yhteys Jaskan "Ett silleenin" ole aivan päivänselvä. Minulla ei ainakaan mielikuvitus riitä "keksimään" että kyseinen nicki olisi perustettu muussa kuin provoilutarkoituksessa.

Enkä itse ole 100% varma myöskään siitä onko ko. nickillä lähetetty viestiä vaikka viestimäärä näyttääkin nollaa.
Tuon perusteella voisi satunnaisesti mutu-tuntumalla bannata minkä tahansa uuden nickin.
:nope:

Törni

Well-known member
Ainakin uusille keskustelijoille tuo lause joka viestin perässä antaa ko nimimerkistä perin omituisen, ylimielisen ja provokatiivisen kuvan.

Pidän sinänsä outona että joku haluaa viestiä tällaista kuvaa itsestään. Jos tuo lause on hänelle kuitenkin tärkeä, niin minun puolestani hokekoon sitä vaikka maailman tappiin. Ei häiritse.