Euroopan GP

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
mh_84 sanoi:
Vähän aiheessa taaksepäin, mutta tossa kun kattelin vasta Interlagosin 2001 kisaa nauhalta, niin tuli mieleen, että mistä Schumi on saanut tuon ylivertaisen sadekuskin maineen?

Siitä yhdestä Barcelonan kisasta 96? Siitä, jossa Schumi oli ainoa joka oli täysin sadesäädöillä kisassa?
Oisko jollain niistä muista sadekelin voitoista, joita on kuitenkin pitkälti toistakymmentä, jotain vaikutusta asiaan?

mh_84

Well-known member
Oisko jollain niistä muista sadekelin voitoista, joita on kuitenkin pitkälti toistakymmentä, jotain vaikutusta asiaan?
Taas tullaan tähän: millä autolla? Eli olisko ne voitot tullu kuivallakin?

Listaa ne voitot, niin katotaan. Olen edelleen sitä mieltä, että tuolla on ja on ollut paljon Schumia parempia sadekelin kuskeja.

DFiaA

I told you so
Bobakki sanoi:
No onpa niitä voittoja kuivallakin kertynyt ettei mistään sadekelin speciaalikuskista voida puhua.

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
mh_84 sanoi:
Taas tullaan tähän: millä autolla? Eli olisko ne voitot tullu kuivallakin?

Listaa ne voitot, niin katotaan. Olen edelleen sitä mieltä, että tuolla on ja on ollut paljon Schumia parempia sadekelin kuskeja.
Listaappa itse ne muiden sadekelin voitot, niin katotaanpas sitten.

Kyllähän niitä voittoja kertyi Sennallekin kuivalla, mutta silti voidaan puhua Sennasta sadekelin speciaalikuskina.

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Franck Montagnyn autossa oli käytetty perjantain aikana kuusi settiä renkaita sallitun neljän sijaan.

Tästä johtueen Jordan ei saa käyttää kolmosautoa perjantain harjoituksissa Montrealissa.

Tuck

Well-known member
Sijainti
Kotona
Nasu sanoi:
Joten lopetetaan nämä 'sade kuski' kinastelut tähän:ahem: ja keskitytään pohtimaan voittaako Kimi kierroksella vai kahdella muita:thumbup:
Kimi ohittaa kaikki ainakin kolmella kierroksella. :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulla pelittä live timing:thumbup:

Saa haistaa pöllölaakson haaskalinnut pitkän pierun.:mad:

Ukyo Katayama

Well-known member
Jones sanoi:
Mulla pelittä live timing:thumbup:

Saa haistaa pöllölaakson haaskalinnut pitkän pierun.:mad:
Mä taas puuhailen muuta tuonne kuuteen asti, jätän foorumit ja muut paljastavat mediat väliin ja katselen aika-ajoja kuudelta sillä asenteella kuin ne tulisi suorana.

Mutta se ei tietenkään vähennä Maikkarin törkeyttä yhtään, pitää vaan yrittää sopeutua.

Jone

Well-known member
Sijainti
Savonlinna
Ukyo Katayama sanoi:
Mä taas puuhailen muuta tuonne kuuteen asti, jätän foorumit ja muut paljastavat mediat väliin ja katselen aika-ajoja kuudelta sillä asenteella kuin ne tulisi suorana.

Mutta se ei tietenkään vähennä Maikkarin törkeyttä yhtään, pitää vaan yrittää sopeutua.
Tekisin samoin jos pystyisin, mutta kun en voi... en millään... pakko kattoo live timingista...

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
...ja Monty heti perään 9 tuhannesosaa vikkelämmin. Näyttäis olevan vähän erilaiset säädöt McLareneilla, kun Kimi jäi ekalla sektori useita kymmenyksiä, mutta otti eron sitten loppuosalla kiinni.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Aika hauskaa kun 7-vuotias pojanvesseli seuraa sektoriaikoja ja välillä kiljasee: Nyt on Kimillä lilaa, Alonso veti lilat kakkossektoriin.

Father like son:rolleyes: :D

Shammy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jones sanoi:
Aika hauskaa kun 7-vuotias pojanvesseli seuraa sektoriaikoja ja välillä kiljasee: Nyt on Kimillä lilaa, Alonso veti lilat kakkossektoriin.

Father like son:rolleyes: :D
:D :thumbup:

Kovat on kähyt mäkkien kesken.. kymppä eroo.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Aika hidas on edelleenkin tuo Räikkösen eka sektori; 29.8, kun muutamilla on 29.5-29.6. Oisko Kimillä enemmän siipeä?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
McLarenit ja Renaultit voinee laittaa veikkauslapuissa kärkeen, sijat 5-12 ovatkin sitten kinkkisempiä.