Helvetin tyhmä veto. Valoja ei siis näe kunnolla, jos kamera kuvaa auton sivuprofiilia. Muutenkin nuo valot vaikuttavat aiempaa pienemmiltä ja niiden erottaminen auton muusta olemuksesta lienee vaikeaa kirkkaalla kelillä. Kaiken lisäksi F1-sarja käyttää turva-autoja kahdelta eri automerkiltä, joten nyt valojen muoto ja sijainti vaihtelee sen mukaan, kumman merkin autoa kisassa käytetään.Mersun uusi turva-auto, valot ei ole enää katolla.
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/t9ivlt
Sangen hurja kysymys... Veikkaan, että saa näkyvyyttä.Ja mitä helvettiä tuo sponsoritarra tekee turva-autossa?
Otettu mallia jenkkisarjoista, siellähän turva-auto on täynnä sponsoritarroja. Lähetyksessäkin pitää sponsorinimi mainita.Sangen hurja kysymys... Veikkaan, että saa näkyvyyttä.
Kuskit näkee valot alaviistosta, joten uskon että näkyvyys on itse asiassa parempi, myös kirkkaalla kelillä, koska valot näyttävät olevan ikäänkuin lipan alla.Helvetin tyhmä veto. Valoja ei siis näe kunnolla, jos kamera kuvaa auton sivuprofiilia. Muutenkin nuo valot vaikuttavat aiempaa pienemmiltä ja niiden erottaminen auton muusta olemuksesta lienee vaikeaa kirkkaalla kelillä. Kaiken lisäksi F1-sarja käyttää turva-autoja kahdelta eri automerkiltä, joten nyt valojen muoto ja sijainti vaihtelee sen mukaan, kumman merkin autoa kisassa käytetään.
Grafiikoissakin lukee Safety Car mustalla tekstillä keltaisella taustavärillä. Siitä on jopa helpompi tunnistaa turva-auton oleva radalla. Tai sitten Mersun legendaarisesta johtotähdestä.Kuskit näkee valot alaviistosta, joten uskon että näkyvyys on itse asiassa parempi, myös kirkkaalla kelillä, koska valot näyttävät olevan ikäänkuin lipan alla.
Katsojille näkyvyys saattaa olla huonompi sivuprofiilista, pitää odottaa parempia kuvia.
Tv-grafiikat, isot videonäytöt ja ratakuulutus ovat katsojien apuna.Tästä uudistuksesta kärsii live- ja TV-katsojat.
Se oli Sauber kaudella 2013. McLarenin idea oli lähempänä Ferrarin konseptia.McLaren taisi joskus 2011 kokeilla tätä samankaltaista slimfit-ponttoonisysteemiä ja olivat melkoisissa ongelmissa aluksi.