Noissahan on jo halo. Ei tuu toista.Kyllä on rumia laivoja nämä uudet autot. Halo vielä tuohon päälle niin hyi.
Näitä nyyhkyjä löytyy aina. Ammatti-mielensäpahoittajia.Liekö yhtäkään huomattavaa sääntömuutosta tullut ilman että porukka on kitissyt autojen uökonäöstä?
tulevan kauden autot on ulkomitoiltaan hieman pienempi kuin kuluneella kaudellaEi niihin muutoksiin kukaan oikeasti totu. Halo on edelleen yhtä ruma ja autojen äänet on säälittävää pörinää.
Autojen pitäisi olla kevyempiä ja pienempiä, kuitenkin joka sääntömuutoksilla tulee lisää painoa, leveyttä ja pituutta. Hyhhyh.
Edellinen etupään pull rod oli kaudella 2014 Ferrarilla, joka ei Kimillä toiminut laisinkaan.McLaren on vaihtanut eteen pull rod jousituksen ja taakse sitten taas push rodin. Edellinen pull rod keula on ollut Ferrarilla 2015. Teknisen johtajan mukaan se on erittäin oikein osunut valinta tai....
Kai se on sitten niin hienoa menettää kuulo siellä paikanpäällä ja voi sitten fiilistellä asiasta loppuelämän.Miksi helvetissä autossa pitäisi olla kova ääni?
Mitä kisoissa käynyt, niin se V10 vinkuminen 2 tuntia jatkuvana on aika rasittavaa.
Onkohan fanit mahtaneet kitistä 80-90 lukujen taitteessa autojen ulkonäöstä, sen aikaisten sääntömuutosten aikanaLiekö yhtäkään huomattavaa sääntömuutosta tullut ilman että porukka on kitissyt autojen uökonäöstä? Viimeistään toiseen kisaviikonloppuun mennessä kuitenkin unohtuu, miltä ne vanhat autot edes näytti.
Paremmilta nämä tallien suunnittelemat autot näyttää jo tässä vaiheessa kuin se geneerinen konseptiauto. Yleensäkin nopeaksi suunniteltu näyttää paremmalta kuin ilman performancen optimointia suunniteltu.Liekö yhtäkään huomattavaa sääntömuutosta tullut ilman että porukka on kitissyt autojen uökonäöstä? Viimeistään toiseen kisaviikonloppuun mennessä kuitenkin unohtuu, miltä ne vanhat autot edes näytti.
Siitä uutisoitiin jo viime kesänä, että autojen pituudelle on nyt verrattain tiukka enimmäisarvo. Käytännössä suurin osa autoista lienee yhtä pitkiä kuin ennenkin, mutta aiemmin sarjan pisimmän auton rakentanut Mersu joutuu lyhentämään omaansa liki puoli metriä.Kuvittelenko vai onko tämän vuoden Formulat vielä pidempiä kuin aikaisemmat?
Helpottaa varmaan jonkin verran Meseä Monacossa, jossa näytti vähän hankalalta jo taipuminen siinä neulansilmämutkassaSiitä uutisoitiin jo viime kesänä, että autojen pituudelle on nyt verrattain tiukka enimmäisarvo. Käytännössä suurin osa autoista lienee yhtä pitkiä kuin ennenkin, mutta aiemmin sarjan pisimmän auton rakentanut Mersu joutuu lyhentämään omaansa liki puoli metriä.
Kuskit ei vaan hallitse narujarrukäännöstä! 🤌Helpottaa varmaan jonkin verran Meseä Monacossa, jossa näytti vähän hankalalta jo taipuminen siinä neulansilmämutkassa
Nus nus, nettiä ei ollut olemassakaanOnkohan fanit mahtaneet kitistä 80-90 lukujen taitteessa, aikana jolloin nettiä käytettiin puolet vähemmän kuin tämän päivän maailmassa.
tässä kuva vähän päälle vuoden takaa ja en tiiä onko kuinka paikkaansa pitävä.Nus nus, nettiä ei ollut olemassakaan
Makuja monelaisia, mutta kyllä autoja aina silloin tällöin kritisoitiin silloinkin, mutta aika pientä muistini mukaan oli.
Onhan tuo halo nyt aivan järjettömän ruma ja sehän on oikeastaan ainoa todella iso muutos auton ulkonäköön sitten sen, kun autoihin tuli siivet.
Mersusta: jos autoa joutuu lyhentämään puoli metriä, niin sehän on aivan jäjettömän paljon. Sanoisin, että koko auton aero ja kinematiikka joudutaan suunnittelemaan puhtaalta pöydältä.