F1-autojen 2022 esittelyt, kuvat, spekulaatiot

Masi-

Well-known member
Liittynyt
26.2.2014
Viestit
153
helposti sen 1,5s mutta: Olen melko varma, että Ferrari on laittanut noi legopalikkakyljet ponttooneihinsa vaan hämyriksi. Noi tulee poistumaan siis. Ferrari ei vaan halua näyttää sitä mitä sieltä alta löytyy. Jokainen järjellä ajatteleva huomaa, ettei tuo voi olla lopullinen ratkaisu. Ilmavirralle ei ole tilaa ylhäältä saati alaosasta. Ei ole todellisuutta tuo sanokaa mun sanoneen.
Ei vittu mitä porukkaa täälä on
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
997
Haetaankohan tuolla muodolla jotain ilmavirtauksen voimistamista perälle tms kun muodostaa tavallaan tyhjiön ponttoonien päälle jos yhtään aerodynamiikasta ymmärrän
 

rölligölli

Well-known member
Liittynyt
18.1.2019
Viestit
255
Haetaankohan tuolla muodolla jotain ilmavirtauksen voimistamista perälle tms kun muodostaa tavallaan tyhjiön ponttoonien päälle jos yhtään aerodynamiikasta ymmärrän
voiskohan toi sitten olla sellainen "high risk high reward" homma
 

OriginalFormulastara

Well-known member
Liittynyt
22.2.2017
Viestit
338
Haetaankohan tuolla muodolla jotain ilmavirtauksen voimistamista perälle tms kun muodostaa tavallaan tyhjiön ponttoonien päälle jos yhtään aerodynamiikasta ymmärrän
Ton täytyy olla oikean auton piilottelua. Ei ilmavirta saa mitään extraa siitä, että pomttoonien päällä olisi tuollainen notko. Testeissä nähdään, millainen Ferrarin ratkaisu oikeasti on.
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
997
Pakko myöntää, että uudet autot näyttävät hyvältä. Etusiiven päätylevyjä, lokasuojia ja speciaalin muotoista takasiipeä en ihan osta, mutta silti McLaren, MB, Ferrari ja Williams näyttää hienolta.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3100
Onpa mesekin ponttooneista ja moottorin katteista lyhyt ja perän aero tosi matala
Ja hieman saman tyylinen upotus kuin Ferkulla, vaikka Ferkku teki sen kumiankka altaana ja kiinteällä pontroonin ulkoseinällä
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Pakko myöntää, että uudet autot näyttävät hyvältä. Etusiiven päätylevyjä, lokasuojia ja speciaalin muotoista takasiipeä en ihan osta, mutta silti McLaren, MB, Ferrari ja Williams näyttää hienolta.
En itse kauheasti syttynyt, kun silloin ensimmäiset konseptikuvat tuli julki. Näitä julkaisuja katsellessa olen kyllä ollut tyytyväinen lähes jokaiseen. Noin 2,5 minuutin syväanalyysin jälkeen tulin siihen tulokseen, että autot vaan yksinkertaisesti näyttää paljon paremmalta kuin viime vuonna. Nyt ylipäätään kun katsoo noita edellisvuosien autolta, niin kylläpä näyttävät aivan hemmetin tönköiltä. Viimeksi, kun auton kuin auton ulkonäkö miellytti omaa silmää oli joskus 2000-luvun alussa.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2715
Nopealta ja hyvältä näyttää Mersukin. Taitaa olla tutut tallit kärjessä.
 

OriginalFormulastara

Well-known member
Liittynyt
22.2.2017
Viestit
338
Voi ei Ferrari. Nyt kun on nähty tuo ponttoonien alla oleva radiaattoriratkaisu, niin voimme heittää toivotut aeropäivitykset romukoppaan. Ferrari tulee taas taantumaan. Se on mun keksimä fakta se. Ei se auta, että saa vähän niistettyä undercuttia. Sääli huippukuskien osalta -jotka tuskin edes tajuavat vielä millaisen sysihuonon auton kanssa joutuvat seuraavan kauden elämään.

Kun Ferrari huomaa eå'opnnistuneen virityksensä, niin toivottavasti siellä on plan B jo valmiina, ja ne jäähyt laitetaan perinteiseen tapaan ja ponttoonit kuntoon.
 
Ylös