markot
Well-known member
- Liittynyt
- 20.5.2005
- Viestit
- 4371
Sauberilla oli slimfit konsepti vuonna 2012..Se oli Sauber kaudella 2013. McLarenin idea oli lähempänä Ferrarin konseptia.
Sauberilla oli slimfit konsepti vuonna 2012..Se oli Sauber kaudella 2013. McLarenin idea oli lähempänä Ferrarin konseptia.
Se oli kausi 2013. Tuolloin Sauber teki ponttooneista reilusti kapeammat kuin muilla talleilla ja sitä ihmeteltiin suuresti.Sauberilla oli slimfit konsepti vuonna 2012..
noniin....julkaisussa vielä niin lupaava livery onkin saatu sotkettua kauden alkuun mennessä melkoiseksi sekasikiöksi ja tuhannen värin kirjoksi. Hyi.
Kaiken järjen mukaan suuri koko tarkoittaa suurempaa ilmanvastusta. Toki jos moottorissa on sata heppaa muita enemmän, niin ei sillä ole niin paljoa väliä.Huomenna kauden ensimmäiset vapaat harjoitukset ja testien perusteella odottelisin Ferraria vahvemmin kärkikamppailuun. -- Sivuponttoonit ovat hyvin leveät ja uurretut, minkä vuoksi auto näyttää kieltämättä hieman vaivaannuttavalta mutta onko vaivaannuttava nyt sitten nopeaa?
No, kokonaisuus ratkaisee, ei ne ponttoonit ole umpinaiset vaan niiden läpi johdetaan ilmaa.Kaiken järjen mukaan suuri koko tarkoittaa suurempaa ilmanvastusta. Toki jos moottorissa on sata heppaa muita enemmän, niin ei sillä ole niin paljoa väliä.
Mukava lueskella noita kommentteja, jossa foorumin asiantuntijat lyttäävät pelkkien kuvien perusteella Ferrarin ja Alfan sekä Williams on tekemässä jonkun ihmeloikan. Toki eka harkkapäivä, mutta jotain osviittaa...
No on jotkut ennustukset osuneet oikeaankin. Itse taisin mm. veikata Aston Martinia jämätalliksi ja Mersun B autoa sudeksi. Ja tietysti Red Bull kärjessä.Mukava lueskella noita kommentteja, jossa foorumin asiantuntijat lyttäävät pelkkien kuvien perusteella Ferrarin ja Alfan sekä Williams on tekemässä jonkun ihmeloikan. Toki eka harkkapäivä, mutta jotain osviittaa...
Josko vihdoinkin Haas ei olisi viimeinen.Näyttää kyllä aika surulliselta Wiliamssin osalta.
Magnussen seitsemäsJosko vihdoinkin Haas ei olisi viimeinen.
Niin näytti olevan voimasuhteet selvillä, heh.Voimasuhteet alkavatkin olla nyt selvillä, kun suurin osa autoista on saatu päivänvaloon. Rankkaisin nyt nähdyn perusteella Mercedesin ykköseksi ja McLarenin kohtalaisella erolla kakkoseksi. Alpinessa on hyvin paljon samaa kuin Mäkkärissä, mutta sivuponttoonit ovat pirusti isommat. Myös moottoriosastolla annettaneen tasoitusta Mersun asiakkaille.
Huonoimmat autot ovat ehdottomasti Williams ja Haas. Näiden kahden edellä luultavasti Alfa Romeo, Alpha Tauri ja Aston Martin, joilla on selkeitä ongelmia muotokielen kanssa. Samaan kastiin on pakko laskea (alentaa) Ferrari. Maranellossa on nyt menneet sekaisin F1-autot ja F1-veneet.
Me pelimiehet emme laukea aika-ajoista vaan pisteethän jaetaan vasta kisan jälkeen.Niin näytti olevan voimasuhteet selvillä, heh.
Jotenkin nyt näyttää pahasti siltä, että juuri sinä laukesit ennenaikaisesti vasempaan lahkeeseen jo ekojen harkkojen jälkeen. Ei oltu päästy kuin vähän pintaa vasta raapaisemaan.Me pelimiehet emme laukea aika-ajoista vaan pisteethän jaetaan vasta kisan jälkeen.
Lupaan tulla syömään sanani, jos tämä ennuste pitää paikkaansa huomisen jälkeen. Tai kauden jälkeen. Muisuttakaa sitten jos näin käy, en pidättele henkeä odotellessani.Me pelimiehet emme laukea aika-ajoista vaan pisteethän jaetaan vasta kisan jälkeen.
Se on totta! Laukeamista kiva pitkittää Mutta, tää oli Valtterilta (BOTTAKSELTA) ja Alfalta hieno potku Toton ja Russelin munille!Me pelimiehet emme laukea aika-ajoista vaan pisteethän jaetaan vasta kisan jälkeen.
Tuo kommentti oli annettu jo ennen ensimmäisiä talvitestejä.Jotenkin nyt näyttää pahasti siltä, että juuri sinä laukesit ennenaikaisesti vasempaan lahkeeseen jo ekojen harkkojen jälkeen. Ei oltu päästy kuin vähän pintaa vasta raapaisemaan.