F1-forum karting: Episode 2

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Näyttää lupaavalta:

(hyvinkään sään saa tuolta sillai että valitsee ensin esim. tampereen paikallissään, kopioi gif-kuvan osoitteen ja muuttaa osoitteessa tampereen tilalle Hyvinkaa). Itse en ole löytänyt sivuilta linkkiä tohon kuvaan, mutta huomasin tuon silloin joskus kun http://www.fmi.fi/img/saa/ kansiota pääsi selaamaan.

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:

- Jokaisen erän voittaja jatkaa matkaa ylöspäin.
Nyt ois niinku 16 osallistujaa. Jos B-finaalin voittaja pääsee A-finaaliin niin se vaatis sitä, et aika-ajoista pääsee A-finaaliin 7 kuljettajaa, jolloin jäljelle jää 9 kuljettajaa..

2 kuskin C-finaali ei taas onnistu, joten mitä jos A finaaliin pääsee aika-ajon 5 parasta ja B-finaaliin 5 seuraavaa. Loput (6 tai 7 riippuen siitä ajaako sammyn vaimo) sitten ajaisivat C-finaalissa. C-finaalista top 3 pääsis B-finaaliin ja B-finaalista top-3 A-finaaliin.

Olis ainakin kaikki finaalit kuta kuinkin täynnä tuollaisella systeemillä.

FO110K

Banned
mä luulen että noilla on tulla oma täysin toimiva systeemi, katsotaan siellä paikanpäällä sitten vasta millanen se on ja halutaanko me muutoksia siihen...
ei nyt panikoida vielä ajojärjestyksillä :)

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
mä luulen että noilla on tulla oma täysin toimiva systeemi, katsotaan siellä paikanpäällä sitten vasta millanen se on ja halutaanko me muutoksia siihen...
ei nyt panikoida vielä ajojärjestyksillä :)
totta

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mjoo, pitää lauantaina sitte meleko aikaseen lähteä. :jaska:

FO110K

Banned
jees, tänään sit lähtee kaikille emailia joiden osote mulla on, niin tarkemmista kuvioista...

edit: Valden ja Charlien mailiossut uupuu, muille postia lähtikin jo...
edit2: kaikkien mailit löytyy jo...

Viimeksi muokattu:

Jacques

Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
jees, tänään sit lähtee kaikille emailia joiden osote mulla on, niin tarkemmista kuvioista...
Kysyit mailissasi kuvaajaa, niin Veschacher on ainakin tulossa paikalle katsojan roolissa, ja jaskan kautta saattaa tulla videokamera..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jacques sanoi:
Kysyit mailissasi kuvaajaa, niin Veschacher on ainakin tulossa paikalle katsojan roolissa, ja jaskan kautta saattaa tulla videokamera..
jeps, varmistelen tuon kameran tänään!

FO110K

Banned
Jacques sanoi:
jeps ok, muutkin tietty saa kameran ottaa messiin, ja kuvailen itsekin tauoilla tuolla omallani mut ajovuorojen ajaksi toinen kuvaaja on tietty hyvä olla :)

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Tämä törppö lähtee justiinsa ajelemaan kohti Hyvinkäätä, jotta olisi huomenna hyvissä ajoin perillä ;)

FO110K

Banned
toivotaan nyt parasta ettei ainakaan sataan alkaisi...
täytyy katsoa illemmalla sääytiedotus huomiselle ja tarpeen vaatiessä pirautella Haaparannalle vielä...

FO110K

Banned
hjyvä hjyvä :thumbup:
pientä jobinpostiakin ilmestyi, PeePee perui tulonsaymmärrettävistä syistä, joten pääluku tippui yhdellä...