Hassuttelija.. :mad_old:Silkku sanoi:Henkisestä puolesta ei voi sanoa samaa. :tongue:
Hassuttelija.. :mad_old:Silkku sanoi:Henkisestä puolesta ei voi sanoa samaa. :tongue:
Nyt ois niinku 16 osallistujaa. Jos B-finaalin voittaja pääsee A-finaaliin niin se vaatis sitä, et aika-ajoista pääsee A-finaaliin 7 kuljettajaa, jolloin jäljelle jää 9 kuljettajaa..FO110K sanoi:
- Jokaisen erän voittaja jatkaa matkaa ylöspäin.
tottaFO110K sanoi:mä luulen että noilla on tulla oma täysin toimiva systeemi, katsotaan siellä paikanpäällä sitten vasta millanen se on ja halutaanko me muutoksia siihen...
ei nyt panikoida vielä ajojärjestyksillä
juu, pitkäpäivä sulla edessäDominic sanoi:Mjoo, pitää lauantaina sitte meleko aikaseen lähteä. :jaska:
Kysyit mailissasi kuvaajaa, niin Veschacher on ainakin tulossa paikalle katsojan roolissa, ja jaskan kautta saattaa tulla videokamera..FO110K sanoi:jees, tänään sit lähtee kaikille emailia joiden osote mulla on, niin tarkemmista kuvioista...
jeps, varmistelen tuon kameran tänään!Jacques sanoi:Kysyit mailissasi kuvaajaa, niin Veschacher on ainakin tulossa paikalle katsojan roolissa, ja jaskan kautta saattaa tulla videokamera..
jeps ok, muutkin tietty saa kameran ottaa messiin, ja kuvailen itsekin tauoilla tuolla omallani mut ajovuorojen ajaksi toinen kuvaaja on tietty hyvä ollaJacques sanoi:Kysyit mailissasi kuvaajaa, niin Veschacher on ainakin tulossa paikalle katsojan roolissa, ja jaskan kautta saattaa tulla videokamera..