F1-forum karting: Episode 2

FO110K

Banned
Dominic sanoi:
Kuka kävi kyselemässä!? :mad_old: Hakataan se!
no ei paljasteta, kertokoon itse jos malttaa ;)

mutjoo, hyvähän se on et väki pitää huolta varauksesta, unohtui mainita tosiaan että on mun omalla nimellä tuo tällä kertaa...

edit: niin ja ei hakata, ei olla paperiliitossa eikä kyselijä ollu toimittaja kuitenkaan ;)

FO110K

Banned
noniin, hieman reilu viikko enää suureen häslinkiin, ja ilmojenkin on lupailtu kirkastuvan ensi viikoksi :)

Tähän varmaan olis hyvä immeisten ilmotella menoreittejänsä, jos mielii kimppakyytejä tms harrastaa...
itse tulen treelta hyvinkäälle ja tietty takaisinkin, tällä tietoa olis 1-2 henkee tulossa kyytiin eli ainakin yhdelle olis tilaa tarpeen vaatiessa...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
noniin, hieman reilu viikko enää suureen häslinkiin, ja ilmojenkin on lupailtu kirkastuvan ensi viikoksi :)

Tähän varmaan olis hyvä immeisten ilmotella menoreittejänsä, jos mielii kimppakyytejä tms harrastaa...
itse tulen treelta hyvinkäälle ja tietty takaisinkin, tällä tietoa olis 1-2 henkee tulossa kyytiin eli ainakin yhdelle olis tilaa tarpeen vaatiessa...
Voinhan minä menoreittini kertoa, ja onhan kimppakyytikin mahdollista, mutta...

Tulen joko perjantai-iltana tai lauantaiaamuna polkupyörällä Pitäjänmäestä Hyvinkäälle.

Tarakalle mahtuu kevyt kyytiläinen (=joku joulutonttu) taikka sitten matkaseuraksi omalla fillarilla. Taitaa olla paljon kiinnostuneita? ;)

EDIT: paluumatka samalla kulkuvälineellä sunnuntaina.

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä koitan jaskalta pummata kyydin HKI-Hyvinkää-HKI.
TKU-HKI-TKU meen varmaan junalla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Toistaiseksi ei loppuviikolle ole ainakaan luvassa mitään jumalatonta matalapainetta.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Nyt ois semmonen tilanne, että se avovaimokin haluaisi ajamaan, vieläkö sopii? Sitten olis vielä yks kaveri, joka voisi tulla ajamaan, mahdollisesti. Että jos mun mukana tulis pari tämmöstä "ehkä"-kuskia, niin oisko saumoja päästä mukaan?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä muistelin että oli tos aiemmin puhetta nosita "vierailevista tähdistä", jotka eivät forumila vaikuta, että siinä vaiheessa vasta semmosia otettaisiin mukaan, jos näyttää että oma poruka jää liian pieneksi.

Eli mu mielesä vaimo OK ottaa mukaan, ja vaikka ajamaan asti, mut mu mielestä kaverit vois jättää pois ja pidettäis tää tosiaan puhtaasti F1-Forum- tapahtumana.

Vai?

FO110K

Banned
Dominic sanoi:
Eli mu mielesä vaimo OK ottaa mukaan, ja vaikka ajamaan asti, mut mu mielestä kaverit vois jättää pois ja pidettäis tää tosiaan puhtaasti F1-Forum- tapahtumana.

Vai?
no mulle käy kumminkin päin kyllä, mutta päätetään forumin väen kesken eli mielipiteitä osallistujilta aiheeseen kiitos...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
FO110K sanoi:
no mulle käy kumminkin päin kyllä, mutta päätetään forumin väen kesken eli mielipiteitä osallistujilta aiheeseen kiitos...
Mä oon samaa mieltä kuin Domppari. Eli vaimo nyt on vielä ok, kun niin läheiset on tavallaan foorumilaisia myös, mutta koitettais muutoin pitää tapahtuma foorumin sisäisenä. Aiemmin taidettiin sanoa samaa jollekin toiselle foorumilaiselle, joten pidetään sama linja kaikille. :)

Muuten, veljeni olisi tulossa katsojan roolissa paikalle, joten ainakin yksi kuvaajakin olisi siis mukana. :)

FO110K

Banned
Jacques sanoi:
Mä oon samaa mieltä kuin Domppari. Eli vaimo nyt on vielä ok, kun niin läheiset on tavallaan foorumilaisia myös, mutta koitettais muutoin pitää tapahtuma foorumin sisäisenä. Aiemmin taidettiin sanoa samaa jollekin toiselle foorumilaiselle, joten pidetään sama linja kaikille. :)
ok, tehdään näin siis.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Oon autolla menossa radalle Länsi-Vantaalta ja kyytejä voidaan sopia mikäli on tarvetta.

EDIT: Auto alkaa olla täynnä.

Mikäs muuten on wilpurin viimeisin terveystilanne?

Viimeksi muokattu:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Charlie sanoi:
Oon autolla menossa radalle Länsi-Vantaalta ja kyytejä voidaan sopia mikäli on tarvetta.

Mikäs muuten on wilpurin viimeisin terveystilanne?

Olen fyysisesti aika terve. Jos vain tilaa löytyy, niin mieluusti tulisin.

dzeidzei

Well-known member
Samoilla linjoilla, eli foorumin ulkopuoliset kaverit ajaa vain, jos kuskeja ei muuten tule tarpeeksi (mutta nyt näyttää tulevan?), koska muuten tapahtuman luonne muuttuu aiotusta.

Liikennöin väliä Hyrylä-Hyvinkää-Hyrylä uljaalla ratsullani (hopeinen Corolla) ja ainakin paluumatkalla kyydissäni pääsee jos tarvetta on. En ole lähdössä jatkoille mihinkään, mutta voin kyllä tehdä joutessani pienen ylimääräisenkin lenkin ja heittää jonkun pääkaupunkiseudulle, jos siis tarvetta ilmenee.

Näillä näkymin sääkin näyttää suotuisalta!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Jaska on lupautunut uljaaksi ratsukseni välille HKI-HVNK-HKI.

Mikä on muuten hyvinkään kirjainlyhenne?