Jacques:
mrOKA:
Matxi:
Tuo on aivan liian teinixxx-malli että kukaan täysjärkinen sellaista pitäisi.
Toi f1-forum.fi pipo on kauhee karvalakkimalli, menny pois muodista noin pari vuotta sitten. Toisaalta jos koulussa kaikki käyttäis tollast karvalakkimallia niin kyllä minäkin silloin käyttäisin.
Nyt käsitteet selviksi!
Googlen kuvahaulla sanalla "karvalakkimalli" löytyi tasan yksi vastaus, ja se on tämä:
Sanalla karvalakki, löytyi mm. tämä:
Sanalla pipo, löytyi mm. tällainen vastaus:
Jos sitten taas verrataan f1-forum pipoa näihin niin mun mielestä lähimpänä on tuo viimeinen kuva!
Pitää muistaa että f1-forumin kohderyhmän ikärakenne on hyvin laaja. Sanoisin että 15 - 50 vuotiaat, ja suurin osa lienee 20-30 vuotiaita?
Nyt jos mietitään että millainen on pipo joka sopisi näille kaikille ikäryhmille, niin ehdottomasti se on tämä nykyinen. Se on neutraali eikä ainakaan tuo mulle pappavaikutelmaa, eikä toisaalta teinivaikutelmaakaan. Eli malli on mun mielestä hyvä.
Jos f1-forum haluaa pipoja myydä mahdollisimman paljon, niin eihän sen kannata mennä marginaalisimman ryhmän (esim. teinit tai vanhukset) pillin mukaan vaan ehdottomasti sen suurimman ryhmän, joka on nuoret aikuiset ja keski-ikäiset. Ja tuo pipohan sopii esim. 42 vuotiaan keravalaisen opettajan, tai keski-ikäisen kirjastosedän päähän kuin nyrkki silmään ihan siinä missä se istuu hyvin meikäläisenkin päähän.