F1-forum pipo

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Pipo tuli jo, mutta erästä ylläolevaa kommenttia lukiessani tuli mieleen, että jos siinä sattuis lähistöllä olee joku kauppa, niin kaks koria keppanaa voisit laittaa tulemaan 'jälkilähetyksenä'.
Maksan tilauksen kyllä heti tai sitten en ikinä.
 

mrOKA

Well-known member
Liittynyt
21.8.2001
Viestit
58
Sijainti
Riihimäki | Finland

Tuon muotoinen pipo ois ollu paljon hienompi, olisikohan mahdollista saada tuollaista mallia joskus myyntiin?

<small>[ 20-10-2003, 23:56: Message edited by: mrOKA ]</small>
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jokainen tykkää eri tyylistä, en usko et on kannattavaa tehdä yhden mielen mukaan omanlaista pipoa?

Ja voihan tollaseen pipoon ommella tekstin f1-forum, jos vaan vähän osaa..
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Tuo on aivan liian teinixxx-malli että kukaan täysjärkinen sellaista pitäisi.
 

Xra

Jossain tuolla
Liittynyt
13.1.2002
Viestit
91
Pipo tuli tännekin, kiitos nopeasta toimituksesta. Kyllä nyt kelpaa!
 

mrOKA

Well-known member
Liittynyt
21.8.2001
Viestit
58
Sijainti
Riihimäki | Finland
Matxi:
Tuo on aivan liian teinixxx-malli että kukaan täysjärkinen sellaista pitäisi.
Toi f1-forum.fi pipo on kauhee karvalakkimalli, menny pois muodista noin pari vuotta sitten. Toisaalta jos koulussa kaikki käyttäis tollast karvalakkimallia niin kyllä minäkin silloin käyttäisin.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Voiko pipo olla karvalakkimalli? Muutoinkin edellinen kommentti on tyhjänpäiväisyydessään jotain... hienoa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
mrOKA:
Matxi:
Tuo on aivan liian teinixxx-malli että kukaan täysjärkinen sellaista pitäisi.
Toi f1-forum.fi pipo on kauhee karvalakkimalli, menny pois muodista noin pari vuotta sitten. Toisaalta jos koulussa kaikki käyttäis tollast karvalakkimallia niin kyllä minäkin silloin käyttäisin.
Nyt käsitteet selviksi!
Googlen kuvahaulla sanalla "karvalakkimalli" löytyi tasan yksi vastaus, ja se on tämä:


Sanalla karvalakki, löytyi mm. tämä:


Sanalla pipo, löytyi mm. tällainen vastaus:


Jos sitten taas verrataan f1-forum pipoa näihin niin mun mielestä lähimpänä on tuo viimeinen kuva!

Pitää muistaa että f1-forumin kohderyhmän ikärakenne on hyvin laaja. Sanoisin että 15 - 50 vuotiaat, ja suurin osa lienee 20-30 vuotiaita?

Nyt jos mietitään että millainen on pipo joka sopisi näille kaikille ikäryhmille, niin ehdottomasti se on tämä nykyinen. Se on neutraali eikä ainakaan tuo mulle pappavaikutelmaa, eikä toisaalta teinivaikutelmaakaan. Eli malli on mun mielestä hyvä.

Jos f1-forum haluaa pipoja myydä mahdollisimman paljon, niin eihän sen kannata mennä marginaalisimman ryhmän (esim. teinit tai vanhukset) pillin mukaan vaan ehdottomasti sen suurimman ryhmän, joka on nuoret aikuiset ja keski-ikäiset. Ja tuo pipohan sopii esim. 42 vuotiaan keravalaisen opettajan, tai keski-ikäisen kirjastosedän päähän kuin nyrkki silmään ihan siinä missä se istuu hyvin meikäläisenkin päähän. :)

<small>[ 24-10-2003, 12:16: Message edited by: Jacques ]</small>
 

McMike

Guest
Jacques:
mrOKA:
Matxi:
Tuo on aivan liian teinixxx-malli että kukaan täysjärkinen sellaista pitäisi.
Toi f1-forum.fi pipo on kauhee karvalakkimalli, menny pois muodista noin pari vuotta sitten. Toisaalta jos koulussa kaikki käyttäis tollast karvalakkimallia niin kyllä minäkin silloin käyttäisin.
Nyt käsitteet selviksi!
Googlen kuvahaulla sanalla "karvalakkimalli" löytyi tasan yksi vastaus, ja se on tämä:


Sanalla karvalakki, löytyi mm. tämä:


Sanalla pipo, löytyi mm. tällainen vastaus:


Jos sitten taas verrataan f1-forum pipoa näihin niin mun mielestä lähimpänä on tuo viimeinen kuva!

Pitää muistaa että f1-forumin kohderyhmän ikärakenne on hyvin laaja. Sanoisin että 15 - 50 vuotiaat, ja suurin osa lienee 20-30 vuotiaita?

Nyt jos mietitään että millainen on pipo joka sopisi näille kaikille ikäryhmille, niin ehdottomasti se on tämä nykyinen. Se on neutraali eikä ainakaan tuo mulle pappavaikutelmaa, eikä toisaalta teinivaikutelmaakaan. Eli malli on mun mielestä hyvä.

Jos f1-forum haluaa pipoja myydä mahdollisimman paljon, niin eihän sen kannata mennä marginaalisimman ryhmän (esim. teinit tai vanhukset) pillin mukaan vaan ehdottomasti sen suurimman ryhmän, joka on nuoret aikuiset ja keski-ikäiset. Ja tuo pipohan sopii esim. 42 vuotiaan keravalaisen opettajan, tai keski-ikäisen kirjastosedän päähän kuin nyrkki silmään ihan siinä missä se istuu hyvin meikäläisenkin päähän. :)
Kyllä! Pipon malli on minunkin mielestäni hyvä. Ajaton ja sopii kaikille, myös keski-ikäisille nuorekkaille.
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Jacques:
... tai keski-ikäisen kirjastosedän päähän kuin nyrkki silmään ihan siinä missä se istuu hyvin meikäläisenkin päähän.
Ihan vähän aikaa sitten moisen kokeneena en todellakaan halua että pipo sopii minulle kuin nyrkki silmään.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Piti ihan kaivamalla kaivaa tämä ketju esille. Vanha uskollinen pipo pääsee nyt haudan lepoon, kauan olitkin seuranani.

IMG_20230112_125716_hdr.jpg
 
Ylös